برترین های کسب و کارلوازم خانگی

فروش انواع داکت اسپلیت ایرانی و وارداتی (آکس،لوگرانو،ال جی و .. ) در تهویه مطبوع مایسا

داکت اسپلیت ها یا در واقع همان اسپلیت های کانالی از پرطرفدارترین سیستم‌های تهویه مطبوع ساختمانی‌ است، که در ساختمان های مختلف اداری، مسکونی و تجاری از آن ها استفاده می شود. این دستگاه می‌تواند سرمایش و گرمایش مورد نیاز و مطلوب برای فضاهای مورد نیاز توزیع و دمای تامین نماید.

به دلیل اهمیت و پر کاربرد بودن سیستم های گرمایشی و سرمایشی امروزه شاهد افزایش روز افزون شرکت های تولید کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع به خصوص داکت اسپلیت در جهان هستیم. این شرکت ها به طور دائم برای بالا بردن کیفیت و بهبود راندمان محصولات خود در با یکدیگر در حال رقابت هستند، به گونه ای که برند های مطرح جهانی در حال بهبود انواع دستگاه های تهویه مطبوع تولیدی خود چه از لحاظ سازگاری با محیط زیست و چه از نظر کم مصرف بودن و افزایش طول عمر می باشند.

با این حال فروشگاه اینترنتی مایسا در وب سایت خود بهترین برند های داخلی و وارداتی سیستم تهویه مطبوع در ایران معرفی کرده و به فروش می رساند. فروشگاه اینترنتی مایسا با سابقه درخشان در ارائه با کیفیت ترین برند های انواع سیستم های تهویه مطبوع به خصوص انواع داکت اسپلیت های ایرانی و وارداتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

همچنین این محصول در دو نوع اینورتر و معمولی در بازار به فروش می رسد که از لحاظ قیمتی نوع اینورتر گران تر از معمولی است اما نه تنها میزان مصرف انرژی پایین تری دارد بلکه از سرعت بالاتری برای گرم کردن و خنک کردن محیط نیز برخوردار است که به همین دلیل نسبت به نوع معمولی محبوبیت بیشتری در میان خریداران دارد.

 

Samsung | افزایش

اجزای سازنده داکت اسپلیت عبارتند از: یونیت داخلی یا اواپراتور، یونیت خارجی یا کندانسور، لوله های مسی که یونیت داخلی و خارجی را به یکدیگر متصل می کند، کانال های توزیع کننده هوا، دریچه های ورود هوا و ترموستات. همانطور که حتما دیده اید یونیت داخلی داکت اسپیلت ها که به نام های هواساز یا پنل داخلی نیز شناخته می شوند، در درون سقف میان طبقه های ساختمان تعبیه می شوند.

محل قرارگیری یونیت خارجی نیز در بیرون از فضای داخلی ساختمان بوده و این واحد تامین کننده هوای مورد نیاز هواساز می باشد که از طریق لوله های مسی به هم اتصال دارند.

داکت اسپلیت های به طور معمول توانایی هر دو عملکرد سرمایش و گرمایش را دارا می باشد. نحوه عملکرد دستگاه اینگونه است که ابتدا به کمک نیروی برق روشن می شود، سپس کندانسور سیستم یا همان یونیت خارجی آن گاز مبرد درون کمپرسور را متراکم می کند و آن را بر حسب نیاز تبدیل به مایع با درجه حرارت گرم و یا سرد خواهد کرد. سپس مایع به کمک لوله های مسی به منظور معتدل نمودن هوای فضای مورد نظر وارد هواساز می شود.

همچنین با قرار دادن کویل آبگرم در یونیت خارجی دستگاه و وصل کردن آن به پکیج یا موتورخانه، آب گرم نیاز مدار برای ایجاد گرمایش تامین شده، که از این طریق باعث افزایش راندمان دستگاه و کاهش مصرف انرژی در آن می گردد.

متاسفانه امروزه برخی از فروشندگان در این حوزه به دلیل کمبود تنوع در ارائه برند های شناخته شده گوناگون بدون در نظر گرفتن نیاز پروژه مشتری سعی در فروش سعی در فروش برند خاصی که به آن وابسته اند را دارند، شرکت مایسا با سابقه ای طولانی و شناسایی بهترین برند های تولید کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع در سراسر جهان ارائه دهنده گلچینی از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین داکت اسپلیت های ایرانی و وارداتی می باشد، و شما می توانید برای خرید داکت اسپلیت آکس (AUX) و یا سایر برند ها به وب سایت این مجموعه مراجعه نماید. همچنین کارشناسان مجموعه آماده در اختیار گذاشتن مشاوره رایگان در خصوص خرید داکت اسپلیت متناسب با نیاز شما هستند که از طریق شماره تماس 87700962-021 می توانید با آن ها در ارتباط باشید.

 

Samsung | افزایش

در هنگام خرید داکت اسپلیت علاوه بر در نظر گرفتن برند، کیفیت و قیمت آن بایستی به انتخاب بهترین ظرفیت آن متناسب با نیاز پروژه دقت بسیاری شود، به عنوان مثال باید متراژ ساختمان و تعداد اتاق ها را در نظر بگیریم و لازم است بدانید برای هر 35 تا 40 متر مربع متراژ واحد معمولا ظرفیت یک تن تبرید در نظر گرفته می شود. به همین دلیل توصیه می شود برای ساختمان های با متراژ بالاتر 115 تا 125 از دو داکت اسپیلت استفاده شود. در واحد هایی که متراژ آن ها حدود 130 تا 140 متر است داکت اسپیلت تک فاز با برق 32 آمپر گزینه ای مناسب است. اما چنانچه واحد بالای 190 متر باشد استفاده از برق تک فاز 50 آمپری بهتر است.همچنین برای واحد های بالای 500 متر بایستی برق سه فاز به کار گرفته شود. میزان حجم هوادهی نیز یکی دیگر از ویژگی های پر اهمیت داکت اسپلیت ها است که به طور معمول به ازای هر تن ظرفیت داکت اسپیلت حجم هوادهی مناسب حدود 400 CFM می باشد. حجم هوادهی تاثیر بسیاری در میزان صدای ایجاد شده توسط داکت اسپلیت را دارد به گونه ای که هرچه حجم هوادهی دستگاه بیشتر باشد میزان سر و صدای ایجاد شده از آن نیز بیشتر می شود. برای استعلام جدید ترین قیمت داکت اسپلیت سامسونگ (SAMSUNG) به وب سایت مجموعه مایسا https://maysa-co.com/ مراجعه نمایید.

Samsung | افزایش

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا