دنیای وب

فروش اینترنت همراه با 19٪ جهش

اعتیاد جامعه به تلفن های همراه با تسلط تجارت الکترونیکی تقویت می شود.

به وضوح می توانیم ببینیم که چگونه این دستگاه ها به طور فزاینده ای به ابزار اصلی خرید خریداران آنلاین تبدیل می شوند ، اما اخبار مربوط به رشد درآمد تجارت الکترونیکی از طریق این دستگاه ها هنوز ما را متحیر می کند.

علاوه بر این ، ارزش طراحی یک وب سایت پاسخگو را اثبات می کند ، که به راحتی در دستگاه های دارای صفحه نمایش کوچک که همه دوست دارند ، قابل مشاهده و پیمایش است.

از این گذشته ، چه کسی دوست ندارد با کشیدن انگشت خود روی صفحه کوچک و کلیک یک دکمه ، محصولات را مرور کند ، قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کند و کالای مطلوبی بخرد؟

چه آن را بپذیریم و چه نپذیریم ، تلفن های هوشمند برای مشاغل آنلاین و مشتریانشان به یک ضرورت تبدیل شده اند. از طرف دیگر ، رانندگی به یک فروشگاه آجر و ملات که معمولاً هنگام خرید کالاها امری عادی بود ، اختیاری شد.

آخرین اخبار خرده فروش آنلاین Mobiles.co.UK نشان داد که کل فروش تجارت الکترونیکی انجام شده از طریق تلفن های همراه در دسامبر 2017 نسبت به سال قبل 19 درصد افزایش یافته است.

در همین حال ، سفارشات از رایانه های رومیزی از 47٪ به 45٪ کاهش یافته در حالی که فروش تبلت – علیرغم ماهیت قابل حمل بودن – از 17٪ در مدت مشابه به 14٪ کاهش یافته است.

این فقط نشان می دهد که افراد بیشتری ترجیح می دهند از تلفن های همراه خود برای خریدهای آنلاین استفاده کنند. برخی می گویند که هنوز در فکر خرید خیابان اصلی هستند اما بدون مشورت با تلفن هایشان در مورد اینکه ابتدا چه چیزی خریداری کنند ، فکر می کنند.

گزارش موبایل ها همچنین نشان داد که 88٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید محصولات تحقیقاتی را روی تلفن های خود انجام می دهند که مربوط به داده های Google است: 76٪ از افرادی که به دنبال چیزی در تلفن های خود هستند در طی یک روز در یک تجارت مرتبط قرار می گیرند و 28٪ از این جستجوها منجر به خرید شد.

چرا برنده سایت های تلفن دوستانه هوشمند هستیم

گذشته از این واقعیت که بسیاری از مردم برای خرید به تلفن های خود اعتماد زیادی دارند ، این گزارش همچنین نشان داد که کسانی که در تلفن های خود محصولات را جستجو می کنند ، بیشتر از برنامه های خرید از سایت های بهینه شده برای تلفن های موبایل استفاده می کنند.

راه سریع ، ساده و آسان این است که چگونه هر خریدار می خواهد سفر خرید خود باشد ، بنابراین از دردسر بارگیری برنامه های مد و غیره جلوگیری کنید.

وب سایت هایی که در عرض سه ثانیه یا کمتر بارگیری می شوند ، دارای صفحات باکیفیت محصول و یک سیستم تسویه حساب سریع و سریع هستند ، احتمال اینکه مشتریان بالقوه را تغییر دهند دو برابر بیشتر از کسانی است که این کار را نمی کنند.

چه کسی فکر می کند چیزی که فقط یک بار پیام متنی و تماس متصل را منتقل می کند ، به ابزاری ضروری برای موفقیت در تجارت الکترونیکی تبدیل می شود؟

اندرو کارتلج در Mobiles.co.UK در مورد اینکه خرده فروشانی مانند شما از اعتیاد جامعه به دستگاه های تلفن همراه برای بهبود تجارت خود سو advantage استفاده می کنند ، گفت:

“تلفن های هوشمند عادتهای خرید را تغییر داده اند و ما به بهترین موارد اعتقاد داریم. آنها به مشتریان اجازه می دهند 24 ساعت در روز و هفت روز در هفته خرید كنند. نتایج خود ما نشان می دهد اگرچه تقاضا برای تلفن های هوشمند افزایش یافته است ، این با روندهای عمومی استفاده از تلفن های هوشمند مطابقت دارد. روشی که مصرف کنندگان از تلفن های هوشمند برای تحقیق ، تفکر و درخواست نقاط اتصال در سفر مصرف کننده استفاده می کنند.

چقدر آماده هستید که تعداد روزافزون خریداران تلفن همراه را در خود جای دهید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا