دنیای وب

فروش را با مشوق سفر افزایش دهید

فضای تجارت امروز طی ده سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است و فروش می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. فقط پرخاشگری دیگر باعث قطع آن نمی شود. مهارت های فروش به تنهایی برای رقابت کافی نیست که بسیاری از محصولات و خدمات جدید به کالاهای روزمره تبدیل شوند. امروزه مصرف کنندگان هوشمند هستند. شما باید تجارت خود را به طور منحصر به فرد از رقابت جدا کنید و مشتریان و مشتریان بالقوه را به این فکر سوق دهید که: “من باید کاملاً احمق باشم تا با دیگران تجارت کنم … صرف نظر از قیمت”. آنها در حال خرید بهترین معاملات هستند و به نظر می رسد همه آنها بیش از آنچه برای آن پرداخت كرده اند می خواهند. هر صنعت آنلاین و آفلاین به ابزاری قدرتمند ، پیچیده و مقرون به صرفه برای بازاریابی نیاز دارد که هر نوع مشتری را به خود جلب کند.

مشوق های تعطیلات و مسافرت ، دو روش قدرتمند برای جذب مشاغل ، حفظ مشتریان سودآور ، افزایش سود ، افزایش آگاهی از محصول و بهبود بهره وری کارکنان هستند. شرکت هایی که از مشوق های سفر در تعطیلات در بازاریابی و تبلیغ استفاده می کردند ، حداقل 30٪ افزایش فروش در هر دو طرف چرخه خرید و فروش داشتند. مشاغل در هر اندازه و هر نوع خرده فروشی ، عمده فروشی ، تولید ، اینترنت ، خدمات ، توزیع کننده یا تجارت مستقیم از برنامه های سفر تشویقی بهره مند می شوند.

چرا از مشوق ها استفاده کنیم؟

در اینجا چند دلیل قانع کننده برای استفاده از مشوق ها آورده شده است:

طبق یک نظرسنجی توسط PNC Bank Corp ، کارمندان آگاه و با توجه 80٪ از دلایل احساس خوب مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

از هر چهار کارگر آمریکایی کمتر از یک نفر با ظرفیت کامل مشغول به کار هستند. طبق مجمع دستور کار عمومی ، نیمی از کارگران فقط یک سوال مستقیم انجام نمی دهند و 75٪ از کارمندان می گویند که می توانند در کار خود موثرتر باشند.

طبق گزارش Forum Corp ، 70 درصد از مشتریان ناراضی فروشندگان را به دلیل خدمات ضعیف رها می کنند.

با توجه به اثر وفاداری انجام شده توسط فردریک ریچولد ، افزایش 5 درصدی مشتری می تواند درآمد زندگی مشتری را 75 درصد افزایش دهد.

· “تلاش های پاداش و نگهداری می تواند منجر به بازده قابل توجه دلار شود.” این همان چیزی است که کنسرسیوم مشوق در یک نظرسنجی در سال 2003 از صدها شرکت استفاده کننده از تبلیغات سفر پرسیده است “آیا سفرهای تشویقی بهره وری فروش را بهبود می بخشد و تا چه اندازه؟”

پس از این نتایج بررسی چه نتیجه ای می گیریم؟

نکته اصلی این است که مشتریان وفادار و کارمندان سازنده پایه و اساس یک تجارت موفق هستند. اما نگه داشتن افراد و ایجاد انگیزه در آنها به طور مداوم می تواند یک چالش دشوار باشد. مشوق های تعطیلات و مسافرت که انگیزه ای اثبات شده است ، همین کار را انجام می دهد.

آیا انگیزه های شما زنده می شوند؟

فضای کسب و کار امروز به نسل جدیدی از برنامه های تشویقی نیاز دارد. بسیاری از شرکتها قبلاً کشف کرده اند که مشوقهای استاندارد فقط چند سال پیش آنها را با مشتریان و کارگران در اقتصاد همیشه در حال تغییر ما کاهش نمی دهد. مشوق های انتخابی شما باید به طور کلی خواسته ها یا خواسته های مشتریان و کارمندان شما را برآورده کند تا نتایج مورد نظر خود را بسنجید و بدست آورید.

صدها شرکت تبلیغاتی برنامه های انگیزشی ارائه می دهند که برای ایجاد واکنش احساسی و ایجاد انگیزه در مردم برای اقدام مثبت طراحی شده اند. از نظرسنجی شرکتهایی که از مشوقهایی استفاده می کنند مشهود است که سفر در همه جا برنده ترین جذابیت است. فروشندگان فروش بیشتری را تعطیل می کنند ، مشتریان شما از یک تجربه تعطیلات هیجان انگیز لذت می برند و کسب و کار شما سود خود را افزایش می دهد.

چرا از مشوق های سفر استفاده کنیم؟

سفر موثرترین پاداش است.

طبق نتایج یک نظرسنجی از طریق ایمیل که توسط CMI انجام شده است ، 58٪ گفته اند که سفر نسبت به پول نقد یا کالا کارآمدتر است. پاسخ دهندگان نظرسنجی سفر را موثرترین پاداش می دانند. (کتاب واقعیت سفر با انگیزه)

ورایزون می گوید: “جوایز نقدی ضروری است ، اما سفر پاداش بیشتری است.”

علاوه بر این ، در یک نظرسنجی اخیر از کارگران آمریکایی ، 85 درصد گفتند که انگیزه آنها برای سفر در تعطیلات است.

هیچ نتیجه ای برای نتیجه طولانی مدت در سفر ندارد.

در نظرسنجی روشهای خرید برای خرید شیوه های انجام شده توسط کنسرسیوم انگیزه در سال 2003 ، پاسخ دهندگان این نظرسنجی معتقد بودند که جوایز سفر و کالاها بیشتر از پرداخت های نقدی به یادگار مانده است. به طور مشخص ، 69٪ کاملاً با این گفته موافق هستند. (حق چاپ IPC)

پورترفیلد افزود: “وقتی مردم پول خود را خرج می كنند ، ناپدید می شود. اما شناختی كه از مشوق های سفر ما حاصل می شود ، همچنان ادامه دارد.”

سفر از جذابیت و ارزش جهانی برخوردار است.

USA Today ، در جدیدترین نظرسنجی خود اظهار داشت که “93٪ مسافرت را به انگیزه های دیگر ترجیح می دهند”. دلیل این امر این است که مسافرت در تعطیلات چیزی است که برخی یا اکثر افراد قادر به تهیه آن نیستند.

سفر مطلوب است.

س Anotherال دیگری که در نظرسنجی Wirthlin Worldwide Research سال 2003 مطرح شد ، این بود: “فرض کنید کارفرمای شما می خواهد عملکرد شغلی شما را پاداش دهد. سودمندترین چیز برای شما چیست؟”

88٪ – آنها سفری را که در نظر دارند و با همراهی به مقصد خود انتخاب می کنند ، نشان دادند

5٪ – آنها یک سفر برنامه ریزی شده و یک همسر انتخابی را با همکاران خود نشان دادند

5٪ – آنها سفری را نشان می دهند که فقط برای آنها و همکارانشان برنامه ریزی شده باشد

سفر ارزش تبلیغاتی دارد.

شما می توانید با سفر بیش از آنچه با پول می توانید برنامه ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی بسازید.

آیا مشوق های سفر مفید است؟

طبق نظرسنجی واقعیت سفر در سال 2003 ، مشوق های سفر به طور متوسط ​​15 درصد فروش را افزایش می دهند. علاوه بر این ، نیمی از پاسخ دهندگان گزارش کردند که مشوق های سفر 75٪ – 99٪ اهدافشان را برآورده می کنند. (مجله تشویقی)

از کجا می توانم از مشوق های سفر استفاده کنم؟

مشوق های فروش – برای افزایش فروش

در گزارش ویژه ای برای مجله Promo در مه 1998 ، اشاره شد که LifeUSA با کنار گذاشتن برنامه تشویقی نقدی سالانه برای یک کمپین جامع تر که کالاها و مسافرتی را ارائه می دهد ، نمایندگان جدیدی را جذب کرده و فروش را افزایش می دهد. تا پایان برنامه ، تعداد ثبت نام کنندگان در این خط مشی 700٪ از هدف اولیه LifeUSA فراتر رفته بود. 10 هزار گواهینامه صادر شد و بیش از دو برابر برنامه شرکت بود. (حق چاپ IMA)

مشوق های کارمندان – برای ایجاد انگیزه ، حفظ و پاداش دادن به کارمندان وفادار و موثر

فروشگاه خرده فروشی کوچک مریلند ، Target Appliance ، از مشوق های سفر استفاده می کرد. رئیس جمهور داریل گامرمن می گوید ، “ما 5 سال پیش اولین مشوق فروش خود را ارائه دادیم و از آن زمان به دلیل بازنشستگی فقط کارمندان خود را از دست دادیم.” من هرگز با افراد فروش خود که سخت کار نمی کنند یا داوطلب کار اضافی هستند مشکلی نداشته ام ، زیرا آنها می دانند که این کار به آنها کمک می کند آنها را برای یک سفر شگفت انگیز آماده کنید.

مشوق های وفاداری مشتری – برای ایجاد وفاداری و اعتماد مشتری

برنامه سازندگان دوره ای سازندگان Garco Building Systems جوایز سفر شخصی را ارائه داده است. از زمان اجرای این برنامه پنج سال پیش ، Garco شاهد رشد 15-25٪ در مقایسه با استاندارد صنعت 2-3٪ بوده است. در سال 2000 ، این شرکت 37 درصد رشد کرد. لومیس می گوید ، گرچه ارزیابی دقیق نقشی که برنامه سازندگان تکراری ایفا کرده غیرممکن است ، اما “هیچ سوالی وجود ندارد که به ایجاد وفاداری مشتری کمک کند.”

مشوق های ارجاع – برای توسعه ارتباطات یا افزایش مراجعه ها.

سه مشتری جدید به آرایشگاه ما مراجعه کنید و ما به شما یک سفر دریایی رایگان به باهاما یا مکزیک ارائه می دهیم. نمونه ای از روش های مختلف استفاده از مشوق ها برای دریافت مراجعه به هر شرکتی.

مشوق خرید – جریان نقدی را افزایش دهید و پول نقد خود را دریافت کنید.

“پیش پرداخت قرارداد خدمات یک ساله ، و اقامت 7 روزه و 6 شبه رایگان را در استراحتگاه در مقصد مورد نظر خود دریافت خواهید کرد.” این نمونه ای از چگونگی استفاده از مشوق ها برای افزایش فروش است.

مزایای اعضا – فروش حساب های جدید یا کشتی های عضو.

اکنون به باشگاه گلف ما بپیوندید و ما شما و همراهتان را برای هزینه بلیط هواپیما و هتل به لاس وگاس می فرستیم!
“هنگامی که یک حساب پس انداز یا حساب پس انداز با ما باز می کنید ، شما و همراه شما را برای تعطیلات 3 روزه / 2 شبانه رایگان در بیش از 30 مقصد ارسال خواهیم کرد.”

پاسخگو بودن یا تجربه یک محصول یا خدمات را تشویق کنید.

“مجدداً پرسشنامه خود را ارسال کنید و ما شما و همراهتان را با یک بلیط رایگان هتل و هواپیما به اورلاندو نزدیک دیزنی می فرستیم!”

“وقتی هیبرید کاملاً جدید 2002 ما را امتحان کند ، ما به شما تعطیلات 3 روزه و 2 شبه رایگان را به Orlando خواهیم داد.”

حضور و غیاب را بهبود ببخشید

بازارهای جدید ایجاد کنید

کار گروهی را ارتقا دهید

ایجاد ترافیک

قرارها را تعیین کنید

هدایای تجاری

تبلیغات مصرف کننده / کاربر

مشوق های نقدی در مقابل سفر؟

انتقاد به عنوان یک ماشه پاداش غیر احساسی محسوب می شود و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر می رسد تمام رفتارهای انسانی از یکی از نیمکره های مغزی نشات گرفته است: چپ ، که با عبارات خطی منطقی فکر می کند. یا حقی که از نظر تصاویر ، احساسات و احساسات کارساز است. وقتی شرکت ها پول را به عنوان کاتالیزور ارائه می دهند ، از نقطه نظر عقلانی و منطقی مسائل مربوط به عملکرد را برطرف می کنند. با این حال ، پاداشهای ملموس اغلب انگیزه بیشتری دارند زیرا مغز مناسب را برای استخراج تصاویر جذب می کنند. (حق چاپ IMA)

در یک نظرسنجی توسط Wirthlin Worldwide Research ، این س wasال مطرح شد که “آخرین پاداش نقدی خود را چگونه خرج کردید؟” خواسته شده بود.
نتایج زیر جمع آوری شد:

29٪ – صورتحساب

18٪ – یادم نیست

15٪ – هیچ وجهی دریافت نشده است

11٪ – هدیه برای خانواده

11٪ – وسایل خانه

11٪ – پس انداز

اگرچه ارزش آن ملموس است و اگرچه می توان از آن برای خرید جایزه سبک زندگی استفاده کرد ، اما به احتمال زیاد بابت انبوهی از صورتحساب ها شارژ می شود یا در جایی که به زودی از بین می رود ، به یک حساب قبض درز کرده واریز می شود. با ناپدید شدن جایزه نقدی ، خاطره منشأ آن بدون از بین بردن اثری از مارک روانشناختی از بین می رود.

حمل و نقل ، جو Devlin ، کامیون میتسوبیشی فوسکو از امریکا شرکت “وجه نقد مستقیماً به جیب مردم می رود و آنها برای تأمین حقوق خود به آن نیاز دارند ، اما سفرهای ما مزیت رقابتی به ما می دهد. این بخش بزرگی از نحوه ایجاد انگیزه در فروشنده است. آژانس فرصتی برای فروش بیش از یک محصول دارد.” (کتاب واقعیت سفر با انگیزه)

در سال 1994 ، Goodyear Tire & Rubber از یک کمپین محرک برای بهبود فروش تایر حمایت کرد. دو گروه تشکیل شد. به یکی پاداش مالی ، به دیگری قیمت مناسب برای انتخاب کالا و جوایز مربوط به سفر پیشنهاد شد. گروهی که سبک زندگی و جوایز سفر را دریافت کرده اند ، تقریباً 50٪ از گروه پاداش های پولی بهتر عمل کرده اند. این اولین مدرک مستند است که نشان می دهد پول نقد به عنوان یک راه انداز ، به اندازه مسافرت یا کالا مثر نیست. (حق چاپ IMA)

استفاده از مشوق های غیر پولی مانند مسافرت ، کمپین شرکت را از بسته های جبران پولی متمایز می کند. این برنامه ها به بخشی از درآمد کارمندی که انتظار می رود تبدیل نمی شوند. بررسی های انجام شده توسط کنسرسیوم تشویقی نشان می دهد که سازمان ها از سفرهای انگیزشی استفاده می کنند زیرا خاطرات ماندگاری را برای شرکت کنندگان ایجاد می کند و سر و صدای مثبتی را در سراسر سازمان ایجاد می کند. از آنجا که هیچ تأثیری در جبران خسارت ندارند ، استفاده از مشوقها در صورت لزوم بدون ایجاد این تصور که افراد در صورت عدم اجرای برنامه ای کاهش حقوق می یابند ، آسان تر است. (حق چاپ IPC)

به صدها شرکت دیگر بپیوندید مانند:

فروشندگان اتومبیل

بانک ها

تولید کنندگان

دلالان املاک و مستغلات

ارائه دهندگان خدمات

شرکت های کارت اعتباری

سخنرانان عمومی

خرده فروشان مبلمان

وام دهندگان وام

سازمان ورزش

شرکت های بیمه

جواهرات فروشی

سازمانهای غیرانتفاعی (جمع آوری کمک مالی و غیره)

و بیشتر … تأثیر مثبت سفرهای انگیزشی را در کار آنها کشف کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا