دنیای وب

فروش سایت پنیری Gimmics؛ آیا آنها به شما آسیب می رسانند؟

اینترنت پر از وب سایت های کوچک برای بازاریابی مشاغل از خانه است. بسیاری از این وب سایت ها دارای ابزارهای زنده و ترفندهای فروش هستند. جای تاسف است که مردم این کار را انجام می دهند زیرا باعث می شود اینترنت در تلاش برای جذب افراد با ضریب هوشی پایین برای سرمایه گذاری پول یا خرید برنامه های بازاریابی برای تجارت فعلی خود ، ارزان و پر از اطلاعات بی فایده به نظر برسد.

من یک یادداشت دارم این زمانی است که کسی از هر ترفند بازاریابی و فروش کتاب استفاده می کند ، چه زمانی تبدیل به فروش می شود؟ چه زمانی به یک سیرک مجازی تبدیل می شود؟ در چه زمانی بهترین مشتریان هوشمند و پیشرفته آن را خاموش و کلیک می کنند؟ قبل از اینکه همه چیز مانند SHOW و No GO باشد ، چقدر می توان چراغ چشمک زن و تاکتیک های کوچک و روش های بازاریابی حیله گر را استفاده کرد!

دلیلی که من می پرسم این است که من هنوز همان روشهای قدیمی بازاریابی اینترنتی را می بینم ، احتمالاً به این دلیل که م worksثر است و همه به جای اینکه فکر کنند و چیز جدیدی ارائه دهند ، از دیگران تقلید می کنند. پس از این اتفاق ، همه آنها جعلی به نظر می رسند.

حیف است که بسیاری از این سایتهای ارزان قیمت اینترنت را پر کرده و مردم را به خرید مشاوره بی ارزش از آنها سوق می دهند. تقریباً در مورد تمام افرادی که این نوع وب سایت ها را دارند به حد بی طرفی می رسد. اکثر آنها تمایل به بازاریابی مشابه دارند.

اگرچه من برای چنین مواردی نظارت بیش از حد ندارم و فکر می کنم بازار آزاد باید حاکم باشد. من از افرادی که چنین سایت هایی را در اینترنت قرار می دهند می پرسم و بعلاوه معتقدند که پاسخ این است که مردم به آنها آموزش دهند. تنها مشکل این است که درصد زیادی از مردم در حال عقب نشینی از این سایتها و کلاهبرداری هستند و این س theال را در مورد توهم نفوذ و معنای آن برای آینده تجارت آمریکا مطرح می کند. لطفاً این را در سال 2006 ببینید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا