دنیای وب

فروش عمده عطرهای Dropship – 5 نکته برتر برای شروع تجارت عمده فروشی رایحه خود

عطر همیشه یک ماده محبوب است. به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مردم اقدام به فروش آنلاین عطر می کنند. اگر همیشه می خواسته اید در تجارت عطر خود به صورت آنلاین تلاش کنید و به فروش عمده فروشی علاقه مند هستید ، در اینجا 5 نکته برتر برای شروع عالی آورده شده است.

یک شرکت عطر سازی عالی را به صورت آنلاین پیدا کنید

اگر واقعاً می خواهید با راحتی کار را شروع کنید ، ممکن است نگاهی به FragranceNet.com بیندازید. این شرکت دارای یک بخش عمده فروشی dropship است که به شما در فروش انواع عطرهای محبوب کمک خواهد کرد. آنها با درج اسناد و مدارک شما در درخواست های خرید و فروش برای ارتقا promote تجارت شما ، به درخواست های شما پاسخ می دهند. هزینه حمل و نقل ایالات متحده و بین المللی به وضوح در وب سایت آنها ذکر شده است. آنها دارای بیش از 10،000 رایحه هستند که می توانند در وب سایت شما تبلیغ شوند. این شامل عکس در هنگام موجود بودن و به روزرسانی منظم سهام موجود است.

فروش عطرهای طراح

یکی از بهترین و باتجربه های فروش عمده عطر Aura Fragrances of Paris است. این یک تجارت خانوادگی از فرانسه است که هم علامت های تجاری و هم عطرهای طراح می فروشد. آنها خدمات عمده فروشی بدون نیاز به حداقل خرید و بدون حق عضویت را ارائه می دهند. این شرکت می تواند به زبان های انگلیسی ، فرانسوی و اسپانیایی ارتباط برقرار کند ، که برای هر کسی که مایل به تجارت با مشتری بین المللی است یک امتیاز مثبت است. اطلاعات عمده فروشی آنها به وضوح در وب سایت آنها آمده است ، بنابراین این امکان وجود دارد که فروشندگان آنلاین بلافاصله شروع به کار کنند.

مقالات خود را مرتب کنید

همه عمده فروشان آنلاین اطلاعات مجوز توزیع کننده شما را درخواست می کنند. این معمولاً به شکل شماره شناسایی مالیاتی است. مدارک بسته به ایالتی که در آن زندگی می کنید متفاوت است. برای خرید عمده از هر تاجر معتبری باید این شماره را داشته باشید ، سپس محصولات را در وب سایت خود بفروشید. قبل از اقدام به خرید یا فروش هر چیزی ، اطلاعات دولت خود را برای تأیید قانونی مناسب بررسی کنید. و همچنین مشاوره حقوقی برای فروش آنلاین را بررسی کنید ، زیرا به طور بالقوه می توانید تقریباً در هر جایی بفروشید.

با آزمایش کنندگان شروع کنید

تسترها بطری های عطری هستند که بسته بندی شده اند تا بتوانید رایحه ها را تست کنید و ببینید دوست دارید یا نه. آنها به صورت عمده با تخفیف زیادی از قیمت خرده فروشی معمولی عرضه می شوند ، اما بطری ها آنقدرها کوچک نیستند. معمولاً اندازه آنها بزرگ است. شما می توانید تسترها را از اکثر فروشندگان عمده به راحتی سفارش دهید. شما بیشتر از محصولی که قصد فروش آن را دارید آگاهی پیدا می کنید. همچنین بهتر می توانید توضیحات کالاهایی را که به فروش محصولات شما کمک می کند ، بنویسید. نوشتن توضیحات محصول منحصر به فرد خود یکی از کلیدهای فروش خوب است که بیشتر خرده فروشان آنلاین موفق می شوند تا آنها را از بقیه مخاطبان متمایز کند.

بطری های زیبا بفروشید

بیشتر اوقات ، زیباترین بطری ها عطر می فروشند. تجمل بطری بخشی از جذابیت عطر است. چشم بطری های مرسوم ، مد روز را به همان روشی که توجه لباس های مدرن را جلب می کنید ، ایجاد کنید. به دنبال ظرافت ، طراحی بی انتها ، رنگ های زیبا و بسته بندی های سرد باشید. این را به عنوان یک تلاش هنری ببینید و نمی توانید اشتباه کنید.

اگر در زمینه های کسب و کار dropship به کمک نیاز دارید ، می توانید عضویت در Salehoo یا Dropshipping Wholesalers را برای شروع در نظر بگیرید. این شرکت ها در زمینه عطر تخصص ندارند ، شما باید عطرها را بخرید تا بتوانید عطرهای فروشی را از طریق فهرست آنها پیدا کنید. این نکات را به هوش انبوه خود اضافه کنید و نیمی از جنگ را پشت سر گذاشته اید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا