دنیای وب

فروش محموله – چگونه مادران خانه نشین در رویدادهای فصلی درآمد تمام وقت کسب می کنند

شما تصمیم گرفته اید که با فرزندان خود در خانه بمانید. ممکن است صورتحساب ها فشرده باشد. شاید شما فقط آماده کمک به درآمد خانواده باشید (همانطور که قبلاً با بچه ها کار می کردید). احتمالاً فقط لازم است با بزرگسالان دیگر تعامل داشته باشید. شاید شما فقط می خواهید به جامعه خود خدمت کنید و به دیگران کمک کنید. به هر دلیل ، فروش محموله های فصلی در سراسر ایالات متحده در حال ظهور است زیرا مادران بیشتر در خانه می مانند و صاحب مشاغل شخصی خود می شوند. اما آنها چه کاری می توانند انجام دهند که در برنامه خانواده باشد و درآمد قابل توجهی به همراه داشته باشد؟

تجارت مورد علاقه بسیاری از مادران خانه نشین ، فروش محموله بوده است. این کاهش ها معمولاً دو تا سه بار در سال برگزار می شود و “کار” در حدود زمان خانواده انجام می شود. هر هفته یک هفته به میزبانی این رویدادها اختصاص دارد. قبل از این رویداد ، سازمان دهنده فروش از طریق ارتباط آنلاین فروشندگان و داوطلبان فروش را هماهنگ می کند. نکته مهم در مورد میزبانی فروش مرسوله به عنوان مشاغل خانگی این است که هزینه های شروع به کار نسبتاً کم است و موجودی برای خرید وجود ندارد. تمام موجودی کالا توسط فرستندگان ارائه می شود.

در هفته فروش ، ارسال کنندگان با مهربانی کالای دست دوم خود را به فروش می رسانند. داوطلبان موارد را بررسی کرده و به فروش کمک می کنند. پس از تنظیم همه چیز ، خریداران مجاز به خرید هستند. از آنجا که این فروش ماهیت فصلی دارد ، تأثیر آبگریزی بر خریداران دارد. خریداران انتظار این رویدادها را دارند و معمولاً بیشتر بودجه های فصلی لباس و اسباب بازی خود را همزمان با خرید برای شش ماه آینده به طور همزمان خرج می كنند.

پس چرا فروش اقتصادی در یک اقتصاد دشوار به این سرعت رشد می کند؟ این مربوط به این واقعیت است که هرکسی که در یکی از این رویدادها شرکت کند برنده می شود! فروش فصلی این امکان را دارد که صدها هزار خریدار را به خود جلب کند ، این بدان معناست که فرستندگان چیزهای زیادی می فروشند. ارسال کنندگان نیز قیمت بالاتری از قیمت فروش حیاط دریافت می کنند. خریداران در مورد “چیزهای” مهربانانه مورد استفاده بچه های خود معاملات بسیار خوبی می گیرند. برنامه های ارتباطی جامعه کمک های عالی از باقی مانده کالاهای “با کیفیت مرسوله” دریافت می کنند و البته سازمان دهنده فروش در هر کالایی که می فروشند 30٪ -40٪ تخفیف دارد.

وقتی صحبت از پول کارآفرین می شود ، بگذارید به شما کمک کنم این موضوع را در منظر قرار دهید. حجم فروش متوسط ​​حدود 150 فرستنده است. سازمان دهنده فروش 30٪ -40٪ از هر فروش را بدست می آورد – بستگی به ساختار فروش دارد. برای مقایسه ، معادل میزبانی تقریباً 50 مهمانی خانگی با تجارت بازاریابی چند سطح استاندارد است. و تا زمانی که فروش خوبی داشته باشید و با مشتریان خود رفتار خوبی داشته باشید ، آنها به طور متوسط ​​7 تا 10 سال هر 6 ماه یک بار به شما مراجعه می کنند.

میزبانی فروش شامل مواردی غیر از انتخاب نام زیبا ، انداختن قفسه ها و فروش است. مواردی وجود دارد که باید قبل از شروع آنها را بدانید. قبل از ورود به اولین فروش خود حتماً از یک سازمان دهنده فروش باتجربه راهنمایی بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا