دنیای وب

فروش ویروسی و بازاریابی جدید از طریق رسانه های اجتماعی

Alli ، مارک جدید داروی Xenical بدون نسخه پزشک از Glaxo-SmithKline ، از طریق مخلوط جدیدی از پیام رسانی به بازار عرضه می شود. بازاریابان در حال ظهور و اهمیت شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری جدید برای بازاریابی رسانه ها هستند ، که جدیدترین تبلیغات آنها این را نشان می دهد. آنها فهمیدند. اکنون آنها قادر به درک مفهوم رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی ویروسی هستند. آنچه به ویژه جالب توجه است این است که هیچ یک از این اصطلاحات حتی بخشی از واژگان عمومی بازاریابی و تفکر استراتژیک تا همین اواخر نبوده است.

بازاریابانی که در شرکت داروسازی غول پیکر استخدام شده اند ، سروصدای زیادی در مورد این محصول جدید ایجاد کرده اند که مخاطب آن بازار بزرگ و گرسنه است. بدون جناس در نظر گرفته شده! آخرین اعلامیه آنها به وضوح نشان دهنده قدرت تبلیغات دهان به دهان ویروسی است. افرادی که از طریق ایمیل و تلفن با مزایای این محصول جدید صحبت می کنند ، صحبت می کنند. سپس اعلامیه سرعت بخشیدن به لایه های این تصاویر را آغاز می کند تا بتوانیم روش دهان به دهان و رشد ویروسی پیام آن را به راحتی درک کنیم. کار می کند؛ پیام آنها به ما مربوط می شود و آنها آن را درک می کنند.

میسی در وبلاگ محترم افسانه ای خود ، DoshDosh ، لیست چشمگیر و مفصلی از چهل و هفت سایت رسانه اجتماعی را منتشر کرد. براندون فریتز ، در حال نوشتن برای Kolbrener ، لیستی شگفت انگیز از پنجاه سایت رسانه اجتماعی را که براساس بخش بازار دسته بندی شده اند ، تهیه کرده است. لیست این سایت های شبکه های اجتماعی به مرور رشد کرده و تغییر می کنند. یک چیز مسلم است ، همانطور که در درام سیاسی فعلی در فضای مجازی نشان داده شده است: بازاریابی و انتشار به موقع اطلاعات مربوطه فراتر از هر چیزی که قبلاً در دسترس یا تصور بود ، تکامل یافته و ادامه خواهد یافت. شبکه های اجتماعی اکنون به عنوان رسانه قانونی بازاریابی استراتژیک تلقی می شود.

با ایجاد رسانه های اجتماعی جدید و ابزارهای بازاریابی ویروسی ، فروش شما چه تاثیری خواهد داشت؟ شما باید از مزایای این پدیده رو به رشد توجه کرده و مهارت های جدید فروش را بیاموزید زیرا قطعاً چرخه فروش در اکثر صنایع تحت تأثیر قرار گرفته است. استراتژی های فروش با گسترش بازاریابی در شبکه های اجتماعی بیشتر و بیشتر مکالمه می شوند. شاید بازاریابی اصلی متوجه آنچه بازاریابان مستقیم برای مدتی طولانی می دانند باشد. این فروش زمانی بسیار م effectiveثر است که شخصی و گفتگو باشد.

روابط همچنان برنده فروش است. نمایندگان فروش که وقت خود را صرف درک مشتریان و نیازهایشان می کنند و با آنها ارتباط برقرار می کنند ، فروش بیشتری خواهند داشت و مشتریان ، مراجعه و مشتریان بلند مدت راضی تر از مشتریانی هستند که فقط به دنبال فروش سریع هستند. کدام مسیر را طی خواهید کرد؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا