دنیای وب

فروش کتاب های خود را شروع کنید حتی اگر هنوز کامل نشده اند


در حالت ایده آل ، افراد باید یک کمپین بازاریابی را چندین ماه قبل از انتشار کتاب شما طراحی و انجام دهند. ابتدا موفقیت ایجاد کنید و سپس فروش خود را با فروش مداوم پس از انتشار هماهنگ کنید.
در اینجا هفت نکته آورده شده است که اگر هنوز در حال رزرو یا تولید هستید و باید زمان خاصی را اختصاص دهید ، باید آنها را دنبال کنید زیرا این کتاب برای دیگران مفید است.
نکته شماره 1: تمام نمایه های شبکه های اجتماعی را مرور و به روز کنید. در پروفایل خود بگنجانید که کتاب شما به زودی منتشر خواهد شد ، اگر کتابی می دانید ، تاریخ آن را ذکر کنید و مختصراً تاریخچه کتاب را توضیح دهید.
نکته شماره 2: شروع به جستجوی همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای مخاطبان خود و نوشتن یک گروه ، نوشتن صفحه ای مانند “پسندیدن” و ثبت نام کنید. به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن کتابی در مورد سگ ها هستید ، ممکن است مخاطبان شما سگ دوست باشند. مدتی طول می کشد تا شما درک کنید که دوستداران سگ از نظر جسمی و آنلاین در پاتوق هستند. شاید به مکانی واقعی در جامعه خود بروید که دوستداران سگ به آنجا بروند و با صاحبان فروشگاه ها و رهبران سازمان مرتبط با سگ ارتباط برقرار کنند.
در اینترنت ، شروع به تعامل با اعضای گروه سگ های خود کنید و فقط از مکالمه لذت ببرید. در انجمن ها و گروه ها ، بهتر است ماه ها قبل از ارائه فعالیت های عملی ، مانند خرید کتاب های خود ، در تماس نزدیک باشید. اگر اعضا از ایده های شما در گروه لذت ببرند ، ممکن است دفعه بعد کتاب های بیشتری از شما بخرند.
نکته شماره 3: لیست خود را سازماندهی کنید. افزودن دنبال کننده به لیست ، تلاش شما را تسریع می کند. این لیست ها می توانند دوستان و طرفداران فیس بوک شما ، لیست اشتراک ایمیل شما و خوانندگان وبلاگ شما باشند. هر کجا لیستی دارید ، آنها را به تعداد زیاد اضافه کنید. هر روز وقت بگذارید و لیستی از فعالیت های ساختمان را بنویسید تا ارتباطات را افزایش دهید.
نکته شماره 4: شروع به س questionsال کردن در مورد کار با دیگران که لیست های بزرگی دارند ، کنید. برای کمک به تبلیغات قابل توجهی از لیست هم افزاهای موجود در لانه استفاده کنید. اگر آن را در وبلاگ خود نشان دهید یا کسی کتاب شما را بخرد ، می تواند به شما پاداش دهد ، شاید شروع کتاب شما را در لیست خود تبلیغ کند.
نکته شماره 5: برای آماده شدن برای روز بزرگ انتشار هنگام ورود ، خبرنامه و اعلان های ایمیل و رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. شما می توانید این صورت حساب ها را در پایان روز قرار دهید ، اما این عناصر تبلیغاتی مهم آماده خواهند شد.
نکته شماره 6: س Quesالات نظرسنجی هایی ایجاد کنید که می خواهید در یک برنامه رادیویی یا مصاحبه وبلاگ پاسخ داده شوند. افرادی که ممکن است با شما مصاحبه کنند از ساده سازی شما قدردانی می کنند و شما با تمرین دادن پاسخ های خود اوقات خوبی خواهید داشت تا آرام و طبیعی باشند.
نکته شماره 7: اطلاعات انتشار خود را در خط امضای ایمیل خود قرار دهید ، مانند “نویسنده کتاب به زودی تحت عنوان (عنوان کتاب) منتشر می شود”.فراموش نکنید که بازاریابی باید بخشی از برنامه هفتگی منظم شما قبل و بعد از انتشار کتاب شما باشد. برای موفقیت در کتاب خود به تبلیغ بازار هدف خود ادامه دهید. خواه یک سنت را منتشر کنید یا خودتان ، مسئولیت بازاریابی کتاب های خود را بر عهده دارید ، بنابراین زود شروع کنید و شجاع باشید!

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا