دنیای وب

فلسفه و استراتژی بازاریابی در زندگی


چرا باید از بازاریابی چرخه زندگی استفاده کرد؟
برای بسیاری از شرکت ها ، رکود اقتصادی موجود یک واقعیت را روشن کرده است: انجام کار تجاری مانند گذشته کارایی نخواهد داشت. روش های قدیمی بازاریابی و بازاریابی ناکارآمد بسیار گران است و می تواند برای شرکت خطرناک باشد. به تعویق انداختن تغییر استراتژی بازاریابی برای یک سال یک گزینه نیست. وب سایت ها ، نامه های مستقیم ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات سنتی و دیجیتال باید در استراتژی بازاریابی شرکت گنجانده شوند. به زبان ساده ، فروش چرخه زندگی تضمین می کند که شرکت ها پیام مناسب را از افراد مناسب ، با استفاده از رسانه های مناسب و در زمان مناسب دریافت می کنند.
موارد زیر را در نظر بگیرید:
“تصمیم خرید جنبه های بسیاری دارد که اکثر مصرف کنندگان از آن اطلاع ندارند. بیشتر خریدها دارای 5 مرحله هستند: نیاز به بررسی ، کسب اطلاعات ، ارزیابی گزینه های دیگر ، تصمیم گیری در مورد خرید و غیره. پایان روند.” حتی ساده ترین خرید نیز می تواند یکی از این مراحل را شامل شود. “(براون ، 2005)
“خرید تأثیر بیشتری در مسائلی از قبیل مسائل شخصی ، روانشناختی و اجتماعی دارد. یک بازاریاب خوب روند تفکر مشتری را تجزیه و تحلیل می کند ، آن را با داده های جمعیتی او مقایسه می کند و از اطلاعات او برای فروش محصول استفاده می کند.” (آرمسترانگ و همکاران ، 2005)
ضمانت تجاری: رفتار خرید مشتری 01 فوریه 2006 توسط SL O’Brien
فروشندگان چرخه زنده از تحلیلی برای پیش بینی زمان احتمالی مشتری برای خرید استفاده می کنند. آنها سپس مشتریان را ترغیب به خرید از آنها کردند. زمان و پیام کلیدی است. بسیاری از آنها به جای صرف دلار برای تلاش برای دستیابی به مخاطبان زیاد ، هرگز به این خدمات علاقه مند نبوده اند ، اما فروشندگان زندگی مخاطبانی را هدف خود قرار می دهند که در آن بیشتر موفق هستند.
مزایای استراتژی فروش مادام العمر بیش از نرخ تبدیل است. جمع آوری داده های مفید و قابل اندازه گیری به شرکت ها امکان می دهد روندها ، بخشها و الگوهای رفتاری را توسعه دهند که می توانند برای هدف گیری دقیق تر مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین ، تلاش های بازاریابی بیشتر به یک نیاز مشتری تبدیل خواهد شد. سطح اعتماد و قدردانی آنها به زودی افزایش می یابد ، وفاداری را بهبود می بخشد و از آنها محافظت می کند.
چرخه بازاریابی چیست؟
چرخه زندگی تجاری فراتر از انتظارات و انتظارات مشتری است. بازاریابی چرخه زندگی به جای تمرکز بر مبارزات فردی در انظار عمومی ، به آینده فرد / مشتری می پردازد ، آنچه مربوط به بازار است را در نظر می گیرد و با آن ارتباط برقرار می کند. برای موفقیت ، یک استراتژی فروش چرخه زندگی باید مشتریان را بر پیشرفت زندگی آنها متمرکز کند: خرید ، خرید ، تبدیل ، نگهداری و انگیزه.
1. چگونه می توان به نقطه شروع رسید. Reach به مخاطبان بالقوه هدف اشاره دارد. این می تواند با مشتریان فعلی و آینده ارتباط برقرار کند. Reach همان کاری است که تبلیغ کنندگان و بازاریابان برای جلب توجه آنها انجام می دهند.این فراتر از آن است و آنها را به پیامبر تبدیل می کند. تفریح ​​می تواند سرگرم کننده باشد. این زرق و برق ، تبلیغات ، وب سایت ها ، واو ، انفجارها است. موفقیت زمانی بهتر است که مشتریان مارک ، خدمات یا محصولی را که یک شرکت به ارمغان می آورد درک کنند.
هدف Reach جلب توجه مخاطب هنگام مشاهده پیام است. تبلیغات ، ایمیل مستقیم ، داده های متغیر ، ایمیل مستقیم ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل یا هر وسیله دیگری می تواند به خوبی کار کند. برخلاف بسیاری از کمپین ها ، تمام روش های استفاده شده در طی این فرآیند کدگذاری و اندازه گیری می شوند. هدف نهایی دستیابی به آن پیش بینی ها است ، اما بدون آن ، Reach اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری می کند که می توانند در مبارزات بعدی استفاده شوند.
2. هدف از فرآیند کسب اشتغال مشتری است. آیا امید به شرکت مربوط می شود؟ آیا آنها از فروشگاهی بازدید کرده اند ، با ایمیل تماس گرفته اند ، از وب سایتی بازدید کرده اند؟ پیش بینی ها به محض ایجاد علاقه در دسترس هستند. ما نتایج را می دانیم (به عنوان مثال ، ثبت نام در روزنامه ، پر کردن فرم درخواست ، انجام نظرسنجی ، درخواست بلیط ، بارگیری نسخه ی نمایشی یا هر فعالیت دیگر). ما نیت خوبی داریم ، اما وقتی صحبت از انجام کار واقعی می شود ، باز هم ممکن است سوالاتی مطرح شود.
اكوكر روشها و مراحل لازم برای انجام این فرآیند در زندگی مشتری را مشخص می كند. نتایج با اطلاعات به دست آمده از انتظارات خاص (سن ، جنس ، مکان مورد علاقه و غیره) تأیید شد. مانند فرآیند Reach ، تمام کاربردهای آن هنگام جمع آوری داده ها ضبط و تحلیل می شود.
3. فرآیند تبدیل زمانی است که فروش به پایان رسیده و مشتری انتظار می رود. قبل از تغییر انتظارات ، اقدامات مختلفی وجود دارد که می تواند در هر دو طرف روند انجام شود.
تبدیل فرآیند اشتراک گذاری با مشتریان است. آنها چه چیزی خریداری کرده اند؟ آنها کجا زندگی می کنند؟ مشتریان مشابه چه محصولات یا خدمات دیگری را خریداری کرده اند؟ سن ، جنسیت ، قدرت خرید ، نیازهای اضافی و سایر عوامل تعیین کننده سفر بعدی شما به عنوان یک خرده فروش است. اگر شرکتی به مشتریان فعلی خود برسد ، فقط فروش مجدد آنها سوخت.
با این حال ، حفظ مشتریان موجود بسیار موثرتر از جستجوی مداوم اطلاعات است.
4- روند نگهداری راهی برای ایجاد روابط و تشویق فروش برگشتی است. فروش محصولات و خدمات اضافی به مشتریان موجود بسیار آسان تر و آسان تر از یافتن سرنخ های جدید است.
مشتری تصمیم به خرید گرفت. آنها قبلاً با این شرکت رابطه داشته اند. آنها تصمیم گرفتند به تیم فروش ، محصول یا روند کار اعتماد کنند. اهمیت حفاظت ، اگر بهبود نیابد ، نمی توان دست کم گرفت.
Retention استراتژی بازاریابی در چرخه فروش شما است که عملکرد شما را بهبود می بخشد. مهم است که بدانیم اگر مشتری از آنها چشم پوشی کنیم ، به بیراهه می روند. همکاری نزدیک با نرم افزار مدیریت برای ایجاد مدل های سفارشی و مکانیسم های ردیابی به شرکت ها در حفظ مشتری کمک می کند.5. روند وکالت نامه برای تکمیل چرخه ، بازگشت به شروع بهتر تجارت. این خبرها سخنان دوستان ، مشتریان وفادار ، اخبار را در ذهن دارند.
با ارزش ترین مشتریان در طول زندگی خود کسانی هستند که از نام یک شرکت دفاع می کنند. او به خانواده و دوستانش می گوید. آنها محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارند. آنها کانون هواداران را اداره می کنند. آنها مچ پا شرکت را بر روی بدن خود خال کوبی می کنند. فقط از هارلی دیویدسون س askال کنید که چگونه آن را پیدا کرده اند.
وکالت ساده ترین ابزار بازاریابی موجود است. وکیل توجه لازم را به خود جلب خواهد کرد و در صورت لزوم ابزار لازم را برای انجام آنچه می تواند داشته باشد. فروش مشاغل در شبکه خود.
چگونه یک شرکت از بازاریابی در چرخه عمر خود استفاده می کند؟
وقتی شرکتی تصمیم می گیرد استراتژی بازاریابی خود را تغییر دهد ، باید درک روشنی از هر مرحله از فرآیند داشته باشد. هر مرحله از استراتژی بر اساس مراحل قبلی است و یک چرخه مداوم از پیش بینی ها و نتایج قابل اندازه گیری ایجاد می کند.
به منظور دستیابی به موفقیت در استراتژی فروش چرخه زندگی ، بازاریابان باید درک روشنی از ماهیت فعلی شرکت و اهداف بلند مدت آنها داشته باشند.
• آنها باید اطلاعات دقیق را بدست آورند تا مشتریان نیازمند و غیر مفید را شناسایی کنند ، تا رفتار آنها در قبال خدمات ارائه شده ، مشوق ها و پیام رسانی را بدانند. با استفاده از این اطلاعات ، آنها باید برنامه ریزی کنند تا در مناسب ترین زمان با مشتری تماس بگیرند تا برای چیزی آماده شوند.
• فروشندگان باید از ابزارهای پویا استفاده کنند تا بتوانند نتایج را تأیید و کار کنند.
• آزمایش ، اصلاح ، اندازه گیری ، رفتار. سپس ، سعی کنید ، تغییر دهید ، اندازه بگیرید ، به جلو حرکت کنید. این یک فرآیند غیرقابل پایان است ، اما آیا این در مورد همه بازاریابی درست نیست؟ آنچه تفاوت آن را متفاوت می کند این است که تصمیمات گرفته شده در یک برنامه بازاریابی چرخه زندگی چیزی فراتر از سردرگمی و ناامیدی مبتنی بر واقعیات است.
برای دیدن مزایای نهایی استراتژی بازاریابی باید:

از روندهای چرخه زندگی به عنوان راهی برای تسهیل جمع آوری اطلاعات استفاده کنید.
برای هر بخش مشتری قوانین و نویسه ایجاد کنید.
جنگ را متوقف کنید ، به ایجاد روابط بیندیشید.

و تأثیر (ROI) استراتژی تبادل چرخه زندگی چیست؟
مانند هر سرمایه گذاری دیگر که توسط یک شرکت انجام می شود ، بازاریابی چرخه ای نیز باید با یک هدف مشخص و انتظار بازگشت سرمایه انجام شود. برخلاف تصور سنتی که خدمات ارائه می شود و پاسخ مستقیم آن سرویس ، استراتژی زندگی کل تصویر را بررسی می کند. طبق استراتژی خاص خود ، بازاریابی برای مشتریان مادام العمر در نظر گرفته شده است. به همین ترتیب ، ROI باید در همان بازه زمانی پیش بینی شود.
نکات کلیدی: نظرسنجی انجام شده توسط about.com • مشتریان دوتایی 33٪ بیشتر برای مشتریان جدید پرداخت می کنند. • بازگشت مشتریان 107٪ بیشتر از مشتریان غیربرگردان.فروش چیزی به مشتری شش برابر گرانتر از فروش آن چیز به مشتری است.
مانند همه روابط خوب ، رابطه بازاریابی با یک چرخه زندگی زمان بر است و باید با گذشت زمان از طریق معیارهای مختلف مشاهده شود. انجام این کار اغلب آسان نیست ، اما ارزش تلاش برای شرکت هایی است که این استراتژی را در پیش می گیرند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا