دنیای وب

فناوری تولید پیشرو در توییتر-iGoogle-RSS

ترفند بازاریابی اینترنتی ضروری است زیرا به هیچ مهارت ، پول ، نرم افزاری و زمان بسیار کمی نیاز ندارد. بسته به صنعت شما ، می توانید با استفاده از این فناوری روزانه بین 10 تا 30 مشتری داغ توییتر ایجاد کنید. آیا به پیروان زیادی احتیاج دارید؟ در واقع ، هیچی می توانید فردا شروع کنید؟ بله

روش تولید سرب به طور عمده شامل استفاده از فیدهای RSS برای اصطلاحات جستجوی توییتر برای نمایش نتایج مهم در صفحه اصلی iGoogle شما.

حساب iGoogle خود را صعود کنید

iGoogle داشبورد مرورگر صفحه اصلی قابل تنظیم است. شما به یک حساب Gmail نیاز دارید (که به هر حال برای هر بازاریاب اینترنتی خوب ضروری است). به جستجوی Google بروید: iGoogle برای تنظیم داشبورد رایگان.

زبانه ها را ایجاد کنید و موارد را اضافه کنید

در سمت چپ صفحه ، تب اصلی را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید ، سپس روی فلش کشویی کوچک کلیک کنید ، روی افزودن برگه کلیک کنید. این برگه را نام داشبورد بازاریابی بگذارید.

به جستجوی توییتر بروید

Google: جستجوی توییتر. این صفحه عملکرد جستجوی توییتر است ، به شما امکان می دهد عبارات را وارد کنید و توییت های بیش از 200 میلیون کاربر توییتر را جستجو کنید.

جمله خوبی از مشتریهای بالقوه پیدا کنید

اکنون یک عبارت جستجوی کوتاه وارد کنید که متناسب با انواع سدهایی باشد که می خواهید ایجاد کنید. در اینجا چند مثال آورده شده است

حرفه شما

اصطلاح جستجو

وکیل

استخدام یک وکیل

دلال معاملات ملکی

خانه من را بفروش

سرمایه گذار

به یک سرمایه گذار احتیاج دارید

توییتر گزینه های جستجوی پیشرفته ای در اختیار شما قرار می دهد تا آنها را بر اساس مکان ، توییت های اخیر ، حذف کلمه کلیدی ، عبارات دقیق و غیره انتخاب کنید. شما باید برخی از آزمایشات را انجام دهید زیرا برخی از عبارات فقط صفحات توییت و صفحه توسط وبلاگ نویسان یا بازاریابان آنلاین را که در مورد موضوع شما صحبت می کنند نمایش می دهند. در حالی که برخی از عبارات یک هدف عالی برای هدف قرار دادن افراد بالقوه واقعی برای محصول یا خدمات شما خواهد بود.

یک خوراک RSS دریافت کنید

هنگامی که اصطلاح جستجوی خوبی پیدا کردید ، در گوشه سمت راست بالای صفحه روی “Feed for this query” (نماد RSS با نارنجی) کلیک کنید. یک صفحه کامل کد ظاهر می شود تمام کاری که شما باید در اینجا انجام دهید کپی کردن URL این صفحه است.

به iGoogle خود اضافه کنید

اکنون به iGoogle خود بازگردید و در گوشه سمت راست بالای صفحه خود روی افزودن موارد کلیک کنید. این شما را به منطقه ابزار iGoogle می برد که در آن می توانید هزاران ابزار مفید پیدا کنید. حالا کمی به پایین بروید و در گوشه پایین سمت چپ نگاه کنید. کلیک فید یا اسبابک اضافه کنید URL فید RSS توییتر را وارد کنید. اکنون به بالا بروید و کلیک کنید به صفحه اصلی iGoogle برگردید.

با رئیس جمهور تماس بگیرید

در برگه بازاریابی داشبورد iGoogle خود ، اکنون باید یک پنجره را مشاهده کنید که حاوی خلاصه ای از پیامهای احتمالی توییتر شما است. اکنون قسمت سخت آن است ، شما نمی توانید مستقیماً از طریق توییتر با افراد غریبه تماس بگیرید. شما باید از طریق کانال دیگری با آنها تماس بگیرید.

بیشتر پروفایل های توییتر حاوی پیوندی به یک وبلاگ ، فیس بوک و یا صفحه رسانه های اجتماعی دیگر هستند که راهی برای تماس مستقیم با این شخص با یک پیام است. در حدود 50٪ از وقتهایی که می خواهید از این طریق با آنها تماس بگیرید. اگر پیوند پروفایل خوبی ندارند ، Google نام آنها را جستجو می کند و اغلب آنها را پیدا می کنید.

اشارههرکسی که از پروفایل های خود در رسانه های اجتماعی استفاده می کند از هرزنامه رنج می برد ، بنابراین خودتان این کار را انجام دهید ، مشتریان بالقوه را هدایت کنید و از اقدامات خوب زیر پیروی کنید

  • پیام های خود را کوتاه نگه دارید
  • از نام آنها استفاده کنید
  • پیام را با آنچه که آنها به عنوان نیاز خود توصیف می کنند ، سفارشی کنید
  • ذکر کنید که شما برای حل مسئله آنها راه حلی دارید
  • پیامی را در پیام های خود وارد نکنید

در اینجا یک پیام نمونه وجود دارد ،

سلام کریس ،

من دیدم که شما به یک وکیل تجارت نیاز دارید من یک وکیل IP هستم که 5 سال سابقه دارم. آیا می توانید درباره وضعیت خود برای من بیشتر بگویید؟

احوال پرسی گرم،

جان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا