دنیای وب

فناوری WiFi اجتماعی ، نحوه استفاده آژانس های اتومبیل از بازاریابی موبایل برای دستیابی به خریداران محلی بیشتر!

فناوری اجتماعی WiFi

این کمک می کند تا نمایندگی های خودرو از معاملات نزدیک استفاده کنند

بازاریابی موبایل با استفاده از فناوری اجتماعی WiFi آسانتر شده است. شما می توانید بلافاصله به خریداران تلفن همراه دسترسی پیدا کنید و کالاهای بلیت بزرگی مانند اتومبیل و کامیون را به کاربران تلفن همراه بفروشید و ترویج کنید زیرا آنها قبل از تحقیق در رقابت خود قدم های خود را بر می دارند.

ما دریافتیم که نمایندگانی که از ابزارهای ارتباطی موبایل استفاده می کنند ، تجربه کاربری موبایل را بهبود می بخشند و بازده سرمایه گذاری را افزایش می دهد.

مشتریان بالقوه که از نمایشگاه ، بخش خدمات و گروه پراکسی بازدید می کنند ، مخاطب ایده آل برای ارسال پیام های بازاریابی اجتماعی از طریق اتصالات WiFi اجتماعی هستند ، این روش از بازاریابی موبایل می تواند تفاوت بین فقط جستجو یا خرید را ایجاد کند.

مشتریان مکرر نسبت به پیام های هدفمند تلفن همراه طراحی شده برای تشویق خرید جدیدترین مدل و یا استفاده از پیشنهادات ویژه فروشندگان برای اتومبیل های جدید ، خدمات و قطعات پذیرایی بیشتری خواهند داشت.

کاربران تلفن همراه به دنبال خرید کالاهای بزرگ مانند اتومبیل و کامیون هستند. نمایندگانی که از فن آوری کاربری موبایل مانند نقاط مهم WiFi استفاده می کنند ، تجربه کاربر تلفن همراه را برای افزایش فروش بهبود می بخشند.

شبکه های اجتماعی در مقابل وای فای رایگان؟

یک اتصال اینترنتی وای فای معمولی در آژانس وجود دارد و ماهانه برای دسترسی به پهنای باند محدود ، کنترل محدود و دسترسی خصوصی یا عمومی به آن پرداخت می شود. آژانس دانش محدودی در مورد ورود به سیستم / ورود به سیستم و مدت زمان طولانی دارد ، این امر می تواند در ماه هزینه بیشتری برای آژانس هزینه کند.

WiFi Social Hotspot یک پل WiFi است که به کاربران عمومی امکان دسترسی به اینترنت را می دهد. کاربر تلفن همراه مجوز می دهد و در ازای اشتراک گذاری تبلیغات صفحه یا صفحات بازاریابی ، با یک حساب رسانه اجتماعی وارد سیستم می شود. دپارتمان بازاریابی نمایندگی ، تجربه تلفن همراه مانند طول مدت کاربر در اینترنت و انواع تبلیغات خودرو یا کامیون را که کاربران خریداری می کنند ، کنترل می کند و به آژانس کمک می کند تا سرویس WiFi را به یک ماشین بازاریابی موبایل تبدیل کند.

مزایای فروش

فناوری بازاریابی موبایل به خریداران آینده نگر که به نمایشگاه ، بخش خدمات یا پارکینگ اطراف ساختمان مراجعه می کنند ، کمک می کند تا مستقیماً قبل از خریداران شروع به جستجوی اینترنت برای قیمت ها و مدل های مقایسه ، به نسخه های فوری خودرو ، تخفیف و سهام پر ازدحام دسترسی پیدا کنند. وای فای اجتماعی می تواند بین “فقط به دنبال” و خرید تفاوت ایجاد کند.

بازاریابی موبایل دو مشکل را برای نمایندگی های خودرو حل می کند

  1. قبل از تحقیق در مورد رقابت ، تعامل مشتری تلفن همراه با آژانس شما را حفظ می کند.

  2. فرصتی برای موبایل برای تبلیغ برند و پیشنهادات ویژه شما و گرفتن اطلاعات تماس کاربر تلفن همراه

کاربران تلفن همراه در حالی که منتظر خدمات ، خرید یا خرید هستند ، برای یافتن اتصال به اینترنت رایگان ، به سایت های WiFi اجتماعی می روند. اکنون پروکسی در کنترل ، هدف قرار دادن است. مشارکت و تقویت فرصتهای تهیه.

امروزه مردم به طور مرتب از جستجوهای اینترنتی برای مقایسه پیشنهادات استفاده می کنند و در حالی که به خرید عمده فکر می کنند. این فعالیت اغلب توسط خرده فروشان نادیده گرفته می شود و بیشتر شرکت ها نگران احتمال از دست دادن فروش به وب سایت هستند. اگر کانون اجتماعی WiFi شما قادر به ایجاد روشهای جدید برای برقراری ارتباط مستقیم با خریدار تلفن همراه شما باشد ، چه اتفاقی می افتد:

نحوه کار بازاریابی تلفن همراه:

  • کاربران تلفن همراه را به یک صفحه وب اختصاصی هدایت می کند تا به مردم در خرید ماشین کمک کند.

  • اطلاعات تماس کاربر و اطلاعات جمعیتی را ضبط می کند.

  • جزئیات مربوط به افرادی که در اطراف آژانس جستجو می کنند ، ضبط می شود ، حتی هنگامی که دفاتر شما بسته است!

  • با پیام های بازاریابی مانند 0٪ تأمین مالی یا موتورهای تست رایگان و تبلیغات روزانه با خریدار بالقوه ارتباط برقرار کنید.

  • پیگیری ارتباطات برای هدایت کاربران تلفن همراه برای روزها ، هفته ها و ماه ها پس از بازدید آنها.

  • 10 دقیقه غیرمولد در مناطق انتظار را به یک مشتری مهم ، ارتقاء ماشین جدید یا قرار ملاقات خدمات تبدیل کنید

  • از کاربران تلفن همراه “مانند” صفحه ارتقاء خودکار Facebook خود استفاده کنید

نمایندگی های فروش اتومبیل اکنون باید از ابزارها و تکنیک های بازاریابی موبایل به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده کنند.

نحوه نصب کانون های اجتماعی WiFi

نصب فن آوری در آژانس شما به آسانی با تغییر روغن است.

معمولاً یک روتر ویژه WiFi پیکربندی شده اجتماعی دریافت می کنید ، که به یک اتصال WiFi موجود وصل شده است. برای تبلیغ شبکه اجتماعی WiFi برای کاربران تلفن همراه ، از پوسترهای “وای فای رایگان” یا برچسب دیواری و کارتهای تبلیغاتی دریافت کنید.

هزینه کانون وای فای موبایل کمتر از چند جرقه در ماه است. ارائه خدمات افزایش قابل توجهی برای افزایش ترافیک و درآمد ایجاد می کند.

پوشش Wi-Fi تلفن همراه

بیشتر داخلی نمایندگی های اتومبیل فقط می تواند توسط یک روتر WiFi اجتماعی پوشانده شود ، که هزینه ها را به حداقل می رساند. ساختمان های بزرگ ، پارکینگ ها و سایت های چند سطحی ممکن است نیاز به پوشش اضافی داشته باشند.

با طرح سوال ، راه حل های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد که نیازی به کابل های گران قیمت ندارند.

منتظر بمانید تا کارشناسان خودرو یا آژانس های تبلیغاتی شروع شوند. شما باید از آنها بخواهید که خدمات را فوراً اضافه کنند.

اکنون این مزیت رقابتی شماست ، شما باید راه حل های موبایل را برای کاربران تلفن همراه ارائه دهید. وای فای اجتماعی تعویض بازی ماشین شماست! مشتریان تلفن همراه انتظار یک تجربه عالی در زمینه موبایل دارند ، در غیر این صورت به سرعت به افرادی که انجام می دهند تغییر می دهند. آن را برای آژانس خود کار کنید!

فن آوری اجتماعی WiFi منجر به فروش بیشتر و فروش مستقیم به آژانس ها نسبت به رسانه های اجتماعی خواهد شد. خدمات تولید سرب که صنعت خودرو را در هر بازار داخلی در سراسر جهان تغییر می دهد.

من می خواهم از تلاش های بازاریابی موبایل آژانس ، نتایج و تجربه کاربر تلفن همراه استقبال کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا