دنیای وب

فن آوری های اقناعی برای بازاریابی محصولات Ardyss MLM بصورت آنلاین

بازاریابی شبکه ای از طریق روش های سنتی بازاریابی با محوریت ارائه ها ، نمایشگاه ها و مهمانی ها رونق گرفته است. در این چارچوب تبلیغ محصول ، مشتریان بالقوه انگیزه دارند تا با بهره گیری از بیشترین ، اگر نه همه ، از پنج حس بینایی ، صدا ، لمس ، شنوایی و بو استفاده کنند. هرچه ورودی های حسی بیشتری که یک پیشنهاد دهنده می تواند داشته باشد ، انتظارات با انگیزه تری وجود دارد. مؤلفه ظریف و در عین حال قدرتمند اثبات اجتماعی را نیز به آن بیفزایید و اساس موفقیت را به راحتی ایجاد می کنید. شواهد اجتماعی به طور مؤثر توسط توصیفات تأیید می شود ، و توسط ارائه های دیداری علت و معلولی به شدت نشان داده می شود.

فروش محصولات بازاریابی چند سطحی در اینترنت مجموعه مشکلات بی نظیر خود را ایجاد می کند. برای ترغیب کسی به خرید محصولات خود یا پیوستن به تیم فروش خود ، باید با اعمال همان پنج حسی که ارائه زنده شما به طور مؤثر انجام می دهد ، اعتماد به نفس محصولات و سازمان خود را برقرار کنید. خوشبختانه امروزه اینترنت به مبتدی اجازه می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت خود را با استفاده از روش تبلیغ چندرسانه ای ترغیب کنند. ارائه های چندرسانه ای می تواند شامل تصاویر ثابت ، نمایش اسلایدها ، فیلم ها ، پخش مستقیم ، فایل های صوتی و پادکست باشد. همه این روش ها می توانند با منابع رایگان بطور گسترده و آنلاین بصورت آنلاین اجرا شوند.

غالباً گفته می شود که این عکس هزار کلمه می گوید. این امر به ویژه در مورد بازاریابی آنلاین صادق است. این تجربه با انیمیشن بیشتر بهبود می یابد. ساده ترین راه برای انجام این کار نمایش اسلاید است. بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ ها ، از جمله سایت های رایگان ، حاوی برنامه های اضافی هستند که معمولاً به عنوان افزونه ها شناخته می شوند. این افزونه ها نمایش اسلایشی فوری از عکس های شما ایجاد می کنند. اگر وب سایت ها و وبلاگ هایی را برای تبلیغ حق رای دادن مقایسه می کنید ، این ویژگی را جستجو کنید. راه موثر دیگر برای جلب توجه بینایی بازدید کنندگان از طریق فیلمبرداری است. بسیاری از وب سایت های اشتراک گذاری ویدیو در وب وجود دارند که به صورت رایگان میزبان فیلم های شما خواهند بود. با دوربین دیجیتال یا دوربین فیلمبرداری می توانید فیلم ها را به راحتی ایجاد کنید. همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار ایجاد ویدیو ، فیلم ها را در رایانه ایجاد کنید. پس از ایجاد ویدئوی خود با استفاده از روشی که انتخاب کرده اید و آن را در سایت اشتراک ویدیو بارگذاری می کنید ، می توانید آن را در وب سایت ، وبلاگ یا کمپین های بازاریابی ایمیل خود قرار دهید. هرچه فیلم های شما بیشتر نشان داده شود ، مزایای تبلیغاتی بیشتری برای تلاش هایتان کسب می کنید.

پخش مستقیم روشی مؤثر برای ایجاد یک نمایش بصری تعاملی از طریق اینترنت است. حداقل الزامات مورد نیاز برای این نوع تولید ، دوربین فیلمبرداری دیجیتال یا دوربین وب ، رایانه و اتصال به اینترنت پر سرعت است. وب سایت هایی وجود دارند که به طور رایگان کنفرانس ویدیوی زنده شما را برگزار می کنند. شما می توانید کنفرانس خود را خصوصی یا عمومی کنید و حتی طرفداران شما نیز می توانند در تولید شرکت کنند. سایت های مختلف کنفرانس ویدیویی را با یکدیگر مقایسه کنید تا از ویژگی ها و ویژگی هایی برخوردار شوید که به بهترین وجه با نیاز شما مطابقت دارد.

سرانجام ، شما می توانید با صدای زنده یا از پیش ضبط شده به بازدید کنندگان وب برسید. تعداد زیادی برنامه رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهند مصاحبه یا یک ارائه صوتی را به فرمی تبدیل کنید که می تواند در یک وب سایت پخش شود یا برای رایانه مشتری بارگیری شود.

تجربه غنی چندرسانه ای برای ارتقاء Ardyss یا هر محصول یا خدمات MLM در اینترنت مهم است. با داشتن بسیاری از ابزارهای رایگان موجود ، هر توزیع کننده می تواند در ترغیب چند حسی موفق تر شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا