دنیای وب

فیلم ها برای استراتژی ارتباطی سازمان شما مهم هستند

فیلم به عنوان وسیله ای برای ارائه سازمان شما از اهمیت فزاینده ای برخوردار است. ویدیوی موثر همیشه یک روش قدرتمند برای رساندن پیام بوده است ، اما در گذشته به موارد خاص یا نمایش محدود مخاطبان محدود می شد.

البته ، برای اینکه یک پیام موثر باشد ، م effectiveلفه های بسیاری وجود دارد. خط و پیام کلی داستان ساختار ، جریان و پانچ می دهد. نوشتن متن یا زیرنویس صوتی و مصاحبه ها باید از روند داستان و جریان داستان پشتیبانی کند. تصاویر ممکن است ترکیبی از عکسهای فوری ، مصاحبه ها ، عکسهای ثابت ، نمودارها و شکلهای ارائه شده با استفاده از انیمیشن ها و تصاویر باشد. موسیقی و صداهای اطراف به زندگی اضافه می شوند و اگر با دقت انتخاب شوند یا به طور خاص برای ویدئو نوشته شده باشند ، تأثیر احساسی و خروجی را به همراه می آورند. حتماً نتیجه گیری را با “فراخوان برای اقدام” و پیوند به وب سایت یا صفحه وب خاصی که افراد می توانند در آن اقدام کنند – اشتراک گذاری ، اهدا ، داوطلب کردن ، عضویت یا هرگونه مناسب در ویدئو قرار دهید.

پس از تولید ویدئو ، اکنون گزینه ها و مکان های زیادی برای رساندن آن به مخاطبان هدف شما وجود دارد. می توانید فیلم را روی DVD قرار داده و از آن در کیت رسانه مطبوعاتی خود استفاده کنید. شما می توانید یک دی وی دی بصورت a ارسال کنید متشکرم به حامیان مالی و اهدا کنندگان – یا برای تشویق اهدا کنندگان و حامیان مالی جدید بفرستید. می توانید یک کپی وب از ویدیو ایجاد کرده و در وب سایت خود پخش کنید. با ایجاد کانال YouTube سازمان خود ، ترافیک و مخاطب جدید ایجاد کنید و مطمئن شوید که کلمات کلیدی ، دسته ها ، توضیحات و پیوندها را از وب سایت خود اضافه می کنید. اطمینان حاصل کنید که از مجموعه کامل مخلوط های بازاریابی ارتباطی برای استفاده از قدرت کامل وب استفاده می کنید. مقالاتی درباره چرایی ساخت ویدیو و اطلاعیه های مطبوعاتی شرکا و حامیان مالی که در تولید با شما همکاری کردند ، ارسال کنید. ارسال پست به وبلاگ خود. برای مشتریان ، شرکا، و شرکتهای وابسته خود ایمیل ارسال کنید و از آنها بخواهید که ویدیو را به صورت آنلاین مشاهده کنند – و برای ایجاد علاقه ویروسی آن را در پیوند به لیست آنها ارسال کنید.

می توانید این عمل را از طریق آمار ردیابی وب سایت خود دنبال کنید ، در YouTube برای نمایش گستردگی جغرافیایی و سایر مکانهای مرتبط با ویدئو ، این آمار را بررسی کنید. شما می خواهید این را تشویق کنید زیرا همه این رویکردها دامنه پیام شما را گسترش می دهد.

اکنون ویدیو جریان اصلی و بخشی م effectiveثر در ترکیب بازاریابی است. اکنون می توان از ویدئوها برای جلب مخاطبان گسترده استفاده کرد. اگر می خواهید هدف خود را آموزش ، اطلاع رسانی ، انرژی دهید و تبلیغ کنید – اکنون فیلم ها راهی محبوب برای کمک به شما در انجام این کار هستند.

این وبلاگ مشرف به 2009 است10: پیش بینی های ویدئویی آنلاین با برخی از بینش های جالب در مورد سناریوهای ویدئویی گذشته و آینده – بنابراین ، ویدئو وب در سال 2009 چه چیزی را پنهان می کند؟ در اینجا ده موردی وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید طی 12 ماه آینده مشاهده کنید.

فیلم قدرتمند می تواند قسمت مهمی از برنامه ارتباطی شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا