دنیای وب

قانون تکثیر – در طولانی مدت ، هر بازار به یک مسابقه دو اسب تبدیل می شود

در اوایل عمر یک دسته از محصولات ، نردبان محصول با درجه های زیادی شکل می گیرد. به تدریج نردبان به دو قسمت تبدیل می شود.

در باتری ها ، Eve Eve و Duracell هستند. در کرایه اتومبیل ، هرتز و آوز هستند. در همبرگر مک دونالد و برگر کینگ قرار دارند. در خمیر دندان ، کرست و کلگیت است.

قانون دوگانگی نشان می دهد که در طول چرخه زندگی یک دسته از کالاها ، درجه های پایین تر از نردبان سهم بازار را از دست می دهند و ناپدید می شوند. درجه بالاتر سهم بازار خود را از دست می دهد. عدد 2 در مقیاس محصول سهم بازار را بدست می آورد و اطمینان حاصل می کند که بازار مسابقه ای دو اسب است.

آیا پیش نمایش نتایج وجود دارد؟ البته که نه. قوانین بازاریابی دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر نتایج تأثیر بگذارد.

علاوه بر این ، برنامه های بازاریابی شما می توانند به شدت تحت تأثیر قوانین بازاریابی بر فروش شما باشند. به عنوان مثال ، به جای بیرون رفتن و حمله به دو رهبر قدرتمند ، کاری که می توانید بکنید ایجاد طاقچه سودآور است (مانند کرست از پوسیدگی همانطور که در شماره 5 ، قانون تمرکز توضیح داده شده است) جلوگیری می کند.

دانستن اینکه بازاریابی یک رقابت دو اسب است در درازمدت می تواند به شما در برنامه ریزی استراتژی در کوتاه مدت کمک کند.

اغلب اتفاق می افتد که تعداد کاملاً مشخصی وجود ندارد.

آنچه به ویژه از منظر اقتصادی غم انگیز است ، اتلاف منابع در بسیاری از کالاهای با ارزش بالا است ، اما این هزینه سرمایه داری است.

تاریخچه صنعت خودرو در ایالات متحده را ببینید. در سال 1904 ، 195 ماشین مختلف توسط 60 شرکت مونتاژ شد. طی ده سال آینده 531 شرکت تشکیل شد و 346 نفر از دنیا رفتند .تا سال 1923 تنها 108 تولیدکننده خودرو باقی مانده بودند. این تعداد تا سال 1927 به 44 نفر کاهش یافت. امروز ، فورد در صدر نردبان محصول است که جنرال موتورز و کرایسلر برای مرتبه دوم روی نردبان می جنگند.

بازاریاب های موفق روی دو درجه برتر تمرکز می کنند. “جک ولچ” در دوره تصدی ریاست جمهوری جنرال الکتریک گفت: “فقط شرکت هایی که شماره 1 یا شماره 2 در بازارهای خود ندارند می توانند در عرصه جهانی به طور فزاینده رقابتی برنده شوند. آنهایی که نمی توانند شماره 1 یا 2 باشند ، ثابت ، بسته یا فروخته شده اند.” .

این نوع تفکر باعث شده است که شرکت هایی مانند Procter & Gamble در مراکز نیروگاهی قرار بگیرند که در آن شماره 1 یا شماره 2 در بیش از 80٪ از دسته بندی محصولات خود قرار داشته باشد.

در اوایل چرخه عمر محصول ، عدد 3 یا 4 موجود در نردبان محصول جذاب به نظر می رسد. فروش در حال افزایش است. مشتریان جدید و نسبتاً ناآشنا به بازار می آیند. این مشتریان همیشه نمی دانند که کدام مارک ها رهبر هستند ، بنابراین مارک هایی را انتخاب می کنند که جالب یا جذاب به نظر برسند … از این رو بسیاری از متخصصان بازاریابی آنلاین به بازاریابی MyStory و مارک شما Inc علاقه مند هستند. اغلب اوقات ، این مارک ها به شماره 3 یا شماره 4 نردبان محصول تبدیل نمی شوند.

با گذشت زمان ، این مشتریان یاد می گیرند. آنها بر اساس این فرض ساده لوحانه می گویند که برند پیشرو بهتر است.

مشتری معتقد است که بازاریابی نبرد محصولات است. این نوع تفکر است که دو مارک را در صدر نگه می دارد. مشتریان فکر می کنند دو مارک برتر “باید بهترین باشند زیرا در این برند پیشگام هستند”.

به عنوان یک حرفه ای در بازاریابی اینترنتی ، باید قانون تکثیر را درک کنید. برای رقابت ، از برند You Inc و MyStory و روشهای بازاریابی MyStory استفاده کنید تا دسته محصولات خود را بسازید یا موقعیتی را تعیین کنید که بتوانید رهبر باشید و بالاترین درجه نردبان دسته بندی محصولات را بدست آورید (همانطور که در شماره 7 ، قانون نردبان توضیح داده شده است).

بسیاری از پیشگامان بازاریابی آنلاین از تکنیک ها و ابزاری مانند نقشه برداری ذهن ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، فرمول جذاب بازاریابی ، حمایت مالی مغناطیسی و MindMeister برای انجام تحقیقات در بازار استفاده می کنند و یک کمپین بازاریابی موفق را برنامه ریزی می کنند. سپس آنها در مبارزات بازاریابی خود از قدرت بازاریابی MyStory ، برند You Inc و مهارتهای نوشتن خواب هیپنوتیزم برای تعامل واقع بینانه با موقعیت تجاری برند خود در جهان استفاده می کنند. هدف این نیست که تأکید کنیم که چرا پیشنهاد آنها بهتر است ، یک ویژگی و عملکرد محتاطانه نسبت به یک رقیب بلکه ایجاد یک پیام شناخته شده ، پذیرفته شده و توافق شده است که مشتریان را وسوسه می کند و آنها را متقاعد می کند که آنچه ارائه می شود واقعی است و برای آنها کار خواهد کرد.

بازاریابی نبرد محصولات نیست. این همه استراتژی است که شما برای بهره گیری از قانون تکثیر استفاده می کنید تا اطمینان حاصل کنید که مارک و محصول شما از بهترین مارک های نردبان محصول به عنوان بازار تبدیل به اسب مسابقه می شود.

شما می توانید با خواندن بروزرسانی هایی که در چند هفته آینده در وبلاگ من ارسال می شود ، در مورد بازاریابی اینترنتی و مشاغل خانگی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

من به عنوان یک مهندس سابق با جنرال دینامیک و مشاور مدیریت در Deloitte … من با تقویت دانش مالی آنها ، بهبود پایداری شخصی آنها و مشارکت در برنامه ای که هدف از ایجاد 100 میلیونر تا سال 2012 است ، وظیفه توانمند سازی افراد را انجام می دهم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا