دنیای وب

قانون صفات – هر صفت دارای یک ویژگی فعال مخالف است

در مقاله قبلی در مورد قانون انحصار ، به این نکته اشاره شد که شما نمی توانید کلمه یا موضع مشابه رقیب خود را داشته باشید. شما باید کلمه خود را پیدا کنید تا صاحب شوید. شما باید به دنبال ویژگی دیگری باشید.

اغلب اوقات شرکت سعی در تقلید از رهبر دارد. منطق می گوید: “آنها باید بدانند چه چیزی مفید است ، بنابراین بیایید کاری مشابه انجام دهیم.” این فکر خوبی نیست

خیلی بهتر است که به دنبال یک ویژگی مخالف باشید که به شما اجازه می دهد در برابر رهبر بازی کنید. کلمه کلیدی در اینجا برعکس است بنابراین شما همان کار را نمی کنید.

نوشیدنی غیر الکلی پیشرو ، اصلی و بنابراین انتخاب افراد مسن بود. پپسی کو موقعیت خود را به عنوان انتخاب نسل جوان تثبیت کرده است.

از آنجا که کلمه Crest دارای حفره است ، سایر خمیردندان ها از ایجاد حفره جلوگیری می کنند و از روی موارد دیگر مانند شکل ، طعم ، سفید شدن ، محافظت دستگاه تنفسی و جوش شیرین می پرند.

بازاریابی نبرد ایده هاست. بنابراین ، اگر می خواهید موفق شوید ، باید ایده یا ویژگی خود را داشته باشید که تلاش خود را بر روی آن متمرکز کنید. بدون یکی ، بهتر است که یک قیمت پایین داشته باشید. قیمت بسیار پایین

برخی می گویند همه صفات برابر نیستند. برخی از صفات بیش از سایر ویژگی ها برای مشتریان مهم هستند. شما باید سعی کنید مهمترین ویژگی را برای مشتریان و مشتریان بالقوه خود داشته باشید.

به عنوان مثال ، جلوگیری از حفره مهمترین ویژگی خمیردندان است. اوست که صاحب است. اما قانون انحصار به این واقعیت ساده اشاره دارد که هرگاه صفتی با موفقیت توسط رقبا بدست آید ، از بین می رود. شما بیشتر به یک صفت پایین تر می روید و با بخش کوچکتری از این گروه زندگی می کنید. کار شما این است که یک موضوع متفاوت را بدست آورید ، ارزش ویژگی خود را دراماتیک کنید و در نتیجه سهم خود را افزایش دهید.

در اینجا یک مثال دیگر آورده شده است. برگر کینگ وقتی سعی کرد صفت “سریع” را از مک دونالد بگیرد ناموفق بود. برگر کینگ چه کاری باید انجام دهد؟ از موضوع مخالف استفاده می کنید؟ موضوع کاملاً مخالف ، “کند” برای یک رستوران فست فود مناسب نیست ، اما عنصر کندی در مفهوم کباب وجود دارد.

برای سوق دادن این مفهوم به ذهن مشتری بالقوه ، Burger King برای توصیف مفهوم جدید خود به اصطلاح یا ویژگی نیاز داشت … با “طعم کبابی برگر کینگ” ارائه شد. این مفهوم جدید Burger King ، در آن زمان ، ترس و وحشت را در اتاق جلسات مک دونالد ایجاد کرد … این همیشه یک نشانه خوب است که یک برنامه موثر وجود دارد.

بازاریابی نبرد ایده هاست. اگر موفقیت می خواهید ، باید ویژگی منحصر به فردی برای تمرکز و توصیف ارزش خود داشته باشید. بدون یکی ، بهتر است که یک قیمت پایین داشته باشید. قیمت بسیار پایین

زمان می برد اما بسیاری از کارآفرینان بازاریابی اینترنتی قانون صفات را می آموزند. آنها یاد می گیرند که یک بازار هدف را تعریف کنند و روی تبلیغ محصولاتی تمرکز می کنند که باعث جذب و افزودن ارزش به بازار هدف می شوند.

برای دستیابی به این هدف ، آنها از روش ها و ابزارهای مختلفی استفاده می کنند و فرمول ترافیک را برای ایجاد ارتباط با مشتریان و مشتریان دنبال می کنند. آنها وب سایت هایی ایجاد می کنند که اعتماد ایجاد می کند. آنها نام و آدرسهای ایمیل را با استفاده از فرم Optin در صفحه فرود جمع آوری می کنند. آنها از سیستم های ایمیل با پاسخگوی خودکار و قابلیت پخش برای ارسال پیام به مشتریان و مشتریان بالقوه استفاده می کنند. ایمیل ها اغلب این اطلاعات را ارسال می کنند ، دانش می دهند و حتی گاهی پیشنهاد را تبلیغ می کنند. بسیاری از کارآفرینان در زمینه بازاریابی اینترنتی یاد می گیرند که مشتریان و مشتریان بالقوه دوست ندارند فروخته شوند ، اما برای مدت طولانی به گشت و گذار و خرید می پردازند. آنها آن را می خواهند. اینگونه یاد می گیرند که بازار هدف را تعریف کنند ، متمرکز بمانند و به بازار هدف ارزش افزوده بدهند. آنها یاد می گیرند که از انصاف در لیست خود استفاده کنند و در جهانی که شامل قانون صفات است موفق باشند.

به نظر آسان می رسد اما بازاریابی یک بازی آماتور نیست. بازاریابی یک نبرد محصول نیست. این همه در مورد استراتژی است که شما برای استفاده از قانون صفات استفاده می کنید ، زیرا برای هر ویژگی یک ویژگی مخالف و موثر دیگر نیز وجود دارد.

با مطالعه مقالاتی که طی چند هفته آینده در این راهنما در دسترس خواهد بود ، می توانید در مورد بازاریابی اینترنتی و تجارت در خانه بیشتر بدانید.

سرانجام ، یک کتاب عالی برای خواندن “22 قانون سازگار بازاریابی” از Ries & Trout است. این منبع برخی از مطالب موجود در این مقاله است.

در آخر ، من می خواهم بهترین آرزوها را برای یک فصل تعطیلات مبارک و یک سال نو پر رونق ارائه دهم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا