دنیای وب

قانون موفقیت – موفقیت اغلب به استکبار و استکبار به شکست منجر می شود

ایگو دشمن بازاریابی موفق است.

آنچه لازم است عینیت است.

وقتی افراد موفق می شوند ، عینی تر می شوند. اغلب آنها قضاوت خود را جایگزین آنچه بازار می خواهد ، می كنند.

دونالد ترامپ نمونه ای از افرادی است که زود موفقیت کور می شوند و فروتنی آلوده نیستند. و هنگامی که نابینا هستید ، تمرکز برای شما دشوار است.

استراتژی ترامپ این بود که نام خود را روی همه چیز بگذارد ، و مرتکب گناه اساسی گسترش خط شود. به نظر می رسد انکار با منیت بزرگ همگام است. هنگامی که او برای اولین بار با دونالد ملاقات می کند ، او اغلب بحث در مورد اینکه چگونه مردم او را به داشتن بیش از حد خود متهم می کنند شروع می کند. چه کسی آن را انکار می کند. با این حال ، در حالی که او در حال صحبت است ، جلوگیری از توجه به کدهای T بزرگ در همه جا دشوار است. شعارهای زیادی در مورد نداشتن یک منیت بزرگ.

موفقیت اغلب ماده مهمی است که در پس الحاقات رگه قرار دارد. هنگامی که برندسازی موفقیت آمیز است ، شرکت فرض می کند که نام اصلی ترین دلیل موفقیت برند است. بنابراین آنها بلافاصله به دنبال محصولات دیگر هستند تا نام خود را به دست آورند.

در واقع این برعکس است. این نام باعث مشهور شدن برند نشد (اگرچه ممکن است نام بد از معروف شدن برند جلوگیری کند). این برند به این دلیل مشهور شد که شما گام های درست بازاریابی را برداشتید. به عبارت دیگر ، اقداماتی که انجام شد مطابق با قوانین اساسی بازاریابی بود.

شما اول وارد ذهن شدید تمرکز کم شده است. من یک ویژگی قوی را برتری دادم.

موفقیت شما آنقدر نفس نفس شما را باد می کند که نام معروف را روی محصولات دیگر می گذارید. نتیجه: موفقیت اولیه و شکست طولانی مدت ، همانطور که توسط اقدامات دونالد ترامپ نشان داده شده است.

هر چقدر نام تجاری یا شرکت خود را بیشتر بشناسید ، بیشتر احتمال دارد که در دام پسوندهای streak قرار بگیرید. این نمی تواند نام باشد ، ممکن است فکر کنید وقتی همه چیز اشتباه پیش می رود. ما یک اسم عالی داریم غرور قبل از نابودی ، و روح نژادی قبل از سقوط.

یکی از جنبه های این مسئله تخصیص زمان است. بسیاری از فعالیت های صنعت ، بسیاری از جلسات خارج از هیئت مدیره ، و بسیاری از شام های گواهی.

طبق یک نظرسنجی اخیر ، مدیرعامل به طور متوسط ​​18 ساعت در هفته را به فعالیت در فضای باز اختصاص می دهد. وقت تلف شده دفعه بعدی جلسات داخلی است ، حدود 17 ساعت در هفته برای جلسات شرکت و 6 ساعت در هفته برای آمادگی برای آن جلسات.

از آنجا که مدیر عامل معمولی 60 ساعت در هفته کار می کند ، این فقط 20 ساعت برای هر چیز دیگری از جمله مدیریت فرآیند و رفتن به خط مقدم زمان دارد. جای تعجب نیست که مدیران عامل وظیفه بازاریابی را به خود واگذار می کنند و این یک اشتباه بزرگ است.

بازاریابی برای تحویل به یک شرکت وابسته بسیار مهم است. اگر هر چیزی را تفویض کردید ، باید مسئولیت هدایت کمپین جمع آوری کمک های مالی زیر را به شما بسپارید: مانند معاون رئیس جمهور ایالات متحده که در مراسم تشییع جنازه ایالتی شرکت می کند ، نه رئیس جمهور.

فعالیت بعدی برای کاهش زمان صرف شده در جلسات است. به جای صحبت درباره چیزها ، بیرون بروید و خودتان ببینید. همانطور که گورباچف ​​به ریگان گفت: “دیدن یک بار بهتر از صد بار شنیدن بهتر است.”

شرکت های کوچک از نظر ذهنی نسبت به شرکت های بزرگ به معرفی نزدیکترند. این ممکن است یکی از دلایل رشد سریعتر آن و موتور آن برای احیای اقتصاد تلقی شود. آنها آلوده به قانون موفقیت نبودند.

زمان می برد اما بسیاری از کارآفرینان بازاریابی اینترنتی قانون موفقیت را یاد می گیرند. آنها یاد می گیرند که چگونه از طریق ابزار تحقیق کلمات کلیدی و کلمات کلیدی یک بازار هدف را به طور عینی تعریف کنند زیرا می دانند که نمی توانند آنچه را که بازار می خواهد حدس بزنند و نمی توانند آینده را پیش بینی کنند.

به نظر آسان می رسد اما بازاریابی یک بازی آماتور نیست. بازاریابی یک نبرد محصول نیست. همه چیز در مورد استراتژی ای است که شما برای بهره گیری از قانون موفقیت استفاده می کنید زیرا موفقیت می تواند به استکبار منجر شود و استکبار غالباً به شکست منجر می شود.

با مطالعه به روزرسانی هایی که طی چند هفته آینده در این راهنمای مقاله منتشر خواهد شد ، می توانید در مورد بازاریابی اینترنتی و تجارت در خانه بیشتر بدانید.

سرانجام ، یک کتاب عالی برای خواندن “22 قانون سازگار بازاریابی” از Ries & Trout است. این منبع برخی از مطالب موجود در این مقاله است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا