دنیای وب

قانون و بازاریابی متکالف!


شاید نام روبرت متکالف را بدانید. او یکی از پیشگامان ایجاد فناوری شبکه ارتباطی بود. وی نظریه ای درباره مفید بودن شبکه ارائه کرد که در دهه 1990 محبوب و بحث برانگیز شد و امروزه نیز مورد بحث است. پیشنهاد کنید که برای شبکه ای با نقاط “n” (به دستگاه یا شخص فکر کنید) ، کارایی استفاده از این شبکه به ترتیب “n” یا “n” یا “n2” است. دو شبکه یا یک پسوند شبکه در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال ، طبق این قانون ، یک شبکه با 10 امتیاز (ارزش = 10×10 = 100) حدود 4 برابر مفیدتر از شبکه ای با نصف اندازه آن (5 امتیاز با مقدار 5×5 = 25) است. برای بازاریابی اقدام کنید. اگر فقط دو روش بازاریابی دارید ، بگذارید آن را بازاریابی ایمیلی و ایمیل مستقیم بنامیم. سپس قدرت 2X2 = 4 را دارید. اما تصور کنید که از دو روش دیگر استفاده می کنید. وب سایت شما و LinkedIn شما اکنون چهار راه دارند و به عنوان یک قاعده ، بازده شما r 4X4 = 16 است. این بدان معناست که نتیجه دو برابر بیشتر نیست ، بلکه چهار برابر بیشتر است. اگر LinkedIn ، YouTube و Twitter را به جای دو روش خود قرار دهید ، چهار روش دیگر اضافه می کنید ، اکنون شش روش دارید و 6X6 = 36. به جای چهار روش ، اولین موفقیت شما 9 خواهد داشت. آیا قانون وکالت در مورد بازاریابی صدق می کند؟ شاید شبیه یک شبکه زنده نباشد. با این حال ، ارتباطی با بازاریابی ، به ویژه بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد. با بازاریابی اجتماعی ، فقط با یک کلیک موس می توانید کلمه را از یک پلت فرم به پلت فرم دیگر پخش کنید. بنابراین ، به شما کمک می کند پیام خود را به روشی قدرتمند و مستقیم پخش کنید. و هنگام نصب ، بیشتر آن اتوماتیک است. از چند روش بازاریابی برای انتشار خبر کسب و کار خود استفاده می کنید؟ و البته در رسانه های اجتماعی ، نه تنها با افراد واقعی که با آنها صحبت می کنید ارتباط برقرار می کنید ، بلکه می توانید با همه افراد در شبکه آنها ارتباط برقرار کنید ، به عنوان مثال ، آنها بیش از 9700 نفر دارند .من در LinkedIn ارتباط دارم. اما شبکه من بیش از 19 میلیون نفر دارد. این امر از طریق سه سطحی که این افراد به هم متصل می کنند انجام می شود. آیا این بدان معناست که هر بار که من پیامی ارسال می کنم ، همه 19 میلیون نفر آن را می بینند؟ البته نه ، اما می تواند کشنده باشد. این هفته ، یک مخاطب یکی از پیام های من را برای افرادی که با آنها تماس گرفتند ارسال کرد و هزاران نفر دیگر پیام من را دیدند. اگر حرفی برای گفتن دارید ، همیشه در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد. اگر از رسانه های اجتماعی به اندازه کافی استفاده نکنید و حداقل هفته ای یکبار پیام ارسال کنید ، هزاران مشتری بالقوه نخواهید داشت. و بسته به تعداد پیام هایی که ارسال می کنید ، رسانه های اجتماعی و شبکه های آنها ، شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند و به شما اعتماد می کنند زیرا می بینند که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا