قانون چشم انداز – اثرات بازاریابی در یک بازه زمانی طولانی رخ می دهد

آیا الکل محرک یا مهاری است؟

چشم

اگر جمعه شب بعد از کار تقریباً از هر بار و گریل دیدن کنید ، قسم می خورید که الکل یک محرک بوده است. سر و صدا و خنده شواهد محکمی در مورد اثرات تحریک الکل است. با این حال ، ساعت 4 صبح ، وقتی می بینید که چند مشتری خوشحال در خیابان می خوابند ، قسم می خورید که الکل دلسرد کننده است.

از نظر شیمیایی ، الکل یک مهار کننده قوی است. اما در کوتاه مدت ، با سرکوب مهار فرد ، الکل مانند یک محرک عمل می کند.

بسیاری از حرکات بازاریابی همان پدیده را نشان می دهد. اثرات بلند مدت اغلب برعکس اثرات کوتاه مدت است.

آیا روند فروش باعث افزایش یا کاهش تجارت شرکت می شود؟ در کوتاه مدت مشخص است که فروش تجارت را افزایش می دهد. اما شواهد بیشتر و بیشتری وجود دارد که نشان می دهد فروش با آموزش مشتریان به خرید نکردن با قیمت “معمولی” ، در طولانی مدت تجارت را کاهش می دهد.

صرف نظر از این واقعیت که می توانید چیزی را با قیمت پایین تر خریداری کنید ، فروش به مشتری بالقوه چه می گوید؟ این می گوید قیمت معمولی شما خیلی بالاست. پس از پایان فروش ، مشتری تمایل دارد از فروشگاهی با اعتبار “فروش” خودداری کند.

برای حفظ حجم ، فروشگاه های خرده فروشی می دانند که آنها تقریباً باید فروش مداوم داشته باشند. راه رفتن به یک ساختمان خرده فروشی و یافتن ده ها فروشگاه در یک ردیف با علائم “فروش” در ویندوز آنها غیر معمول نیست.

آیا برنامه های تخفیف خودکار فروش را افزایش داده اند؟ افزایش تخفیف های اتومبیل همزمان با فروش کم خودرو بود. فروش خودروهای آمریکایی برای پنج سال متوالی افت کرد.

هیچ مدرکی مبنی بر افزایش فروش کوپن در طولانی مدت وجود ندارد. بسیاری از شرکت ها متوجه می شوند که برای یکسان نگه داشتن فروش ، به دوز سه ماهه کوپن نیاز دارند. هنگامی که کوپن متوقف شود ، فروش کاهش می یابد.

به عبارت دیگر ، شما همچنان كوپنهایی را كه باعث افزایش فروش نمی شوند ، اما برای جلوگیری از ریزش فروش در صورت توقف ، كاهش می دهید. کوپن یک دارو است. شما این کار را انجام می دهید زیرا علائم ترک فقط دردناک است.

هر نوع کوپن ، تخفیف یا فروش تمایل دارد که مصرف کنندگان را فقط در مواقعی که می توانند معامله کنند ، خریداری کنند. اگر شرکت در مرحله اول کوپن ها را شروع نکند ، چه می کنید؟ در خرده فروشی ، برنده های بزرگ شرکت هایی هستند که “قیمت پایین روزانه” را تمرین می کنند. شرکت هایی مانند وال مارت ، K مارت و فروشگاه های انباری با رشد سریع.

اما تقریباً در همه جا ، قیمت گذاری یو-یو را می بینید. خطوط هوایی و سوپر مارکت ها دو نمونه هستند. اخیراً ، Proctor & Gamble اقدامی جسورانه برای ایجاد قیمتهای یکنواخت انجام داده است که می تواند به آغاز روند تبدیل شود.

در زندگی روزمره نمونه های زیادی از سودهای کوتاه مدت و ضررهای بلند مدت وجود دارد و جرم نمونه آن است. اگر بانکی با 100000 دلار دزدیدید و 10 سال زندان را سپری کردید. یا برای کار روزانه 100000 دلار یا سالانه 10،000 دلار درآمد کسب کنید. همه چیز به دیدگاه شما بستگی دارد.

تورم یا محرک دولت اخیر (که با پول نقد به ذهن متبادر می شود) می تواند یک مشکل کوتاه مدت برای اقتصاد به وجود آورد اما در دراز مدت ، تورم منجر به رکود یا کاهش شدید قیمت می شود ، همانطور که در ایالات متحده آمریکا در این زمان (حدود سال 2010) رخ داده است.

در کوتاه مدت ، خوردن بیش از حد رضایت بخش است ، اما باعث چاقی و افسردگی طولانی مدت می شود.

در بسیاری از زمینه های دیگر زندگی (هزینه کردن پول ، مواد مخدر و رابطه جنسی) ، اثرات طولانی مدت اقدامات شما بر خلاف تأثیرات کوتاه مدت است. بنابراین چرا درک این موضوع که اثرات بازاریابی در مدت زمان طولانی اتفاق می افتد بسیار دشوار است؟

کشش رگه را بگیرید. در کوتاه مدت ، افزونه خط همیشه فروش را افزایش می دهد. کارخانه آبجو به وضوح این اثر را نشان می دهد.

ببینید چه اتفاقی برای کرس افتاده است. معرفی چراغ Coors باعث شد Coors به ​​طور مرتب از بین برود. که امروز یک چهارم اندازه ای را که می فروشد به فروش می رساند.

در کوتاه مدت ، هر دو مارک می توانند با هم همزیست شوند و کار خوبی انجام دهند. با این وجود ، در طولانی مدت ، گسترش رگه ، یکی یا دیگری را تضعیف می کرد. پس از شروع کاهش ، متوقف کردن تقریبا غیرممکن است.

مگر اینکه بدانید که به دنبال چه چیزی هستید ، دیدن پیامدهای پسوند رگه سخت است ، به خصوص برای مدیرانی که بر گزارش سه ماهه بعدی خود تمرکز می کنند. (اگر این گلوله پنج سال طول بکشد تا به هدف برسد ، تعداد بسیار کمی از مجرمان به قتل محکوم می شوند.

در سایر زمینه های بازاریابی ، اثرات کوتاه و طولانی حرکت سریعتر اتفاق می افتد. بیایید نگاهی بیندازیم که برای دونالد ترامپ اتفاق افتاده است. در ابتدا دونالد موفق بود. سپس شعبه كرد و اسم خود را بر هر چیزی كه بانكها به او وام بدهند قرار داد. هتل ها ، کازینوها ، آپارتمان ها ، خطوط هوایی و یک مرکز خرید. بسیاری پرسیدند ، ترامپ چیست؟ منظور از ترامپ چیست؟

فورچون ترامپ را به عنوان یک سرمایه گذار با چشم انداز جریان پول و ارزش دارایی ها ، بازاریاب هوشمند و چرخ های درخشان توصیف کرده است. دونالد روی جلد چندین مجله قرار داشت.

ترامپ در زمان های مختلف ورشکستگی را اعلام کرد. آنچه باعث شد دونالد در کوتاه مدت موفق شود ، دقیقاً همین چیزی بود که باعث شد او در طولانی مدت نتواند این خط را بدرقه کند.

به نظر می رسد آسان است ، اما بازاریابی یک بازی آماتور نیست.

مدتی طول می کشد ، اما بسیاری از پیشگامان بازاریابی آنلاین می دانند که تأثیر بازاریابی در یک بازه زمانی طولانی رخ می دهد و در نتیجه ، آنها از روش ها و ابزارهای مختلفی برای ایجاد روابط با مشتری و مشتری بالقوه استفاده می کنند. آنها وب سایتهایی می سازند که اعتماد به نفس ایجاد می کنند. نام و آدرس های ایمیل را با استفاده از الگوی Optin در صفحه فرود جمع آوری کنید. آنها از سیستم های ایمیل با پاسخگویی خودکار و همچنین قابلیت پخش برای ارسال پیام به مشتری و مشتری بالقوه استفاده می کنند. این ایمیلها اغلب اطلاعات ارسال می کنند ، دانش ارائه می دهند و گاهی اوقات یک نمایش را تبلیغ می کنند. بسیاری از پیشگامان بازاریابی آنلاین می آموزند که مشتریان و مشتریان بالقوه دوست ندارند که به آنها بفروشند ، اما آنها را مرور و خریداری می کنند. در طی مدت زمانی طولانی ، بازاریابان ماهر آنلاین می توانند از مهارت های نوشتاری هیپنوتیزم در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنند تا مشتریان و مشتریان بالقوه بتوانند اقدامی را که می خواهند انجام دهند. اینگونه است که آنها می آموزند ارزش و موفقیت را در جهانی اضافه کنند که شامل قانون چشم انداز است.

بازاریابی نبرد محصولات نیست. همه این موارد به استراتژی شما استفاده می شود تا از قانون چشم انداز استفاده کنید زیرا اثرات بازاریابی در مدت زمان طولانی اتفاق می افتد و نه تنها به چشم انداز بلکه به پشتکار نیز احتیاج دارد.

شما می توانید با خواندن بروزرسانی هایی که در چند هفته آینده در وبلاگ من ارسال می شود ، در مورد بازاریابی اینترنتی و مشاغل خانگی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سرانجام ، کتاب عالی برای خواندن 22 قانون ثابت بازاریابی Ries & Trout است. برخی از منابع منبع در این مقاله ارائه شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا