دنیای وب

قبل از اعلامیه ، آیا فرم را پر کردید "مدل استراتژی خلاقانه؟"

پس شما می گویید بروشور می خواهید؟ تبلیغات؟ یا یک نقطه رادیویی؟ خوب ، اما … آیا ابتدا فرم استراتژی خلاق را پر کردید؟

به نسخه دیگری از نکات معمول بازاریابی شما از مدیریت ارتباطات بازاریابی JDK خوش آمدید.

این فقط نگاه کردن به یک کاغذ خالی – یا صفحه نمایش – و گفتن با خود نیست ، خوب ، من یک کتابچه جدید می خواهم و این شکل ظاهری این است: من می خواهم یک عکس را اینجا بگذارم ، آرم را آنجا بگذارم ، فقط هرچه فکر می کنم بنویسم و ​​همه را داخل آن بگذارم …

پس شما می گویید بروشور می خواهید؟ تبلیغات؟ یا یک نقطه رادیویی؟ خوب ، اما … آیا ابتدا فرم استراتژی خلاق را پر کردید؟

به نسخه دیگری از نکات معمول بازاریابی شما از مدیریت ارتباطات بازاریابی JDK خوش آمدید.

این فقط نگاه کردن به یک کاغذ خالی – یا یک صفحه نمایش – و گفتن با خود نیست ، خوب ، من می خواهم یک بروشور جدید داشته باشم و در اینجا به نظر می رسد که چگونه به نظر می رسد: من می خواهم یک عکس را اینجا قرار دهم ، آرم را در آنجا قرار دهم ، فقط هر آنچه از ذهنم عبور می کند را بنویسم و ​​همه را داخل آن قرار دهم …

این بدان معنا نیست که ممکن است در مقابل آنچه رقبا در بازار عرضه می کنند شانس موفقیت نداشته باشد. اما یک فرصت بهتر این است که وقتی تفکر و نظم اولیه به دستور العمل می پردازد ، شما یک چیز خوش طعم و مغذی تر می پزید … اگر تغذیه در اینجا استعاره ای از اصل و یک پیام معنی دار است.

این همان چیزی است که من قبل از سوار شدن به وسیله نقلیه برای مشتریانم توصیف می کنم – خواه یک بروشور ، یک تبلیغ ، یک رادیو / تلویزیون تبلیغاتی ، یک بیلبورد یا حتی تا حدی یک طرح آرم باشد. آنها باید یک برگ کاغذ پر کنند ، پرسشنامه ای که من آن را مدل استراتژی خلاق می نامم.

در اینجا می توان پرسید:

  1. چگونه محصول / خدمات خود را توصیف می کنید؟
  2. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  3. ویژگی های شغل (لوازم آرایشی) شما چیست – آیا بزرگتر ، جوان تر ، زیبا تر ، پیرتر ، جوان تر ، در شهر ، حومه شهر و غیره هستید؟
  4. چه مزایایی برای مشتریان شما وجود دارد (در مقابل “ویژگی ها” ، چه عناصر محصول / خدمات شما واقعاً می تواند به آنها کمک کند)؟
  5. رقبای شما چه کسانی هستند؟
  6. آنها چه چیزهایی دارند و ندارند؟
  7. چه چیزی دارید که مالک آن نیستید؟
  8. آیا شما یک “دعوت به عمل” مانند کوپن ، هدیه یا وب سایت دارید؟
  9. آیا نمونه هایی از مواد بازاریابی ساخته شده توسط رقبای خود – یا حتی صنعت دیگری – دارید که دوست داشته باشید یا به خصوص آنها را دوست داشته باشید؟
  10. اگر مخاطب شما می تواند یک ایده اصلی (مهم!) اصلی را از این قطعه استخراج کند ، چه ایده ای خواهد داشت؟

و آنجا آن را دارید. اگر بتوانید به این س questionsالات پاسخ دهید … یا حتی اگر نمی توانید ، این امر شما را ترغیب می کند که بیشتر در مورد چگونگی “توضیح” کار خود فکر کنید … وقتی که می خواهید پیام ، موضوع و حتی کارهای هنری خود را که “چهره” گرافیکی را بیرون می کشد ، صحبت کنید ، در بازی پیشرفت بیشتری خواهید داشت. روی مواد

و مطمئناً بازی حدس را از نحوه پر کردن کاغذ یا صفحه خالی بیرون می کشد.

با توجه به اینکه مشتریان چگونه می توانند در “پر کردن جای خالی” واقعاً کمک کنند ، شما می توانید وب سایت من را بررسی کنید (www.jdkmarketing.biz [http://www.jdkmarketing.biz]) ، به پیوند نمونه کارها بروید ، و ببینید چه کارهایی اخیراً برای کلینیک متخصص کایروپراکتیک Family Matthews و آژانس بیمه لاری هیل انجام شده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا