دنیای وب

قدرتمندترین دارایی بازاریابی شبکه ای

من فکر می کنم قوی ترین سرمایه من این است که من قطعاً عاشق توسعه تجارت آنلاین هستم. برای طولانی ترین زمان ، من مجذوب این واقعیت شده ام که بازاریابی در “دنیای اینترنت” بسیار فوری و قابل ردیابی است. من باید این داستان را با شما در میان بگذارم.

من برای شرکتی کار کردم که تقریباً دو سال مشغول بازاریابی مشاغل کوچک و رستوران ها در موتورهای اصلی جستجو بود و در ابتدا کاملاً عاشق این شغل بودم. این کار سخت و پاداش همه در همان زمان بود. این کار دشوار بود زیرا من قبلاً در توانایی فروش داخلی کار نکرده بودم و این پاداش دهنده بود ، زیرا این برای اولین بار به من اجازه می داد تا از پتانسیل سود نامحدود برخوردار شوم. در طی این دوره دو ساله استرس زا ، خودم را به عنوان یکی از 10 نماینده برتر فروش معرفی کردم. با این حال ، بعد از گذشت حدوداً ده ماه ، من به تمام توان خود رسیدم زیرا ابزارهای موجود در این شرکت تبلیغاتی آنلاین بسیار محدود بودند ، و فهمیدم بازده سرمایه گذاری (ROI) که من به مشتری هایم می فروختم VOROROR VOROR است. کانال فروش داخلی از Salesforce.com استفاده کرده و یکی از بهترین سایتهای سئو در گوگل است.

با شرکتی که از یک ابزار مدیریت فروش انرژی مانند Salesforce.com استفاده می کند ، واقعاً من را متعجب کرد که چقدر آنها از قدرتی که من برای بازخورد به فروشهایی که من از طریق تماس سرد با آنها تماس گرفته ایم ، استفاده نکردند. آنها همچنان مایل به برقراری تماسهای تلفنی بارها و بارها بودند و همین امر باعث شد اقتصاد نوین در نوامبر 2008 برای استرس و کاهش میزان فروش برای کل تیم فروش باعث شود. من از این واقعیت لذت بردم که می توانم با هر صاحب مشاغل کوچک تماس بگیرم و نحوه بیان وب سایت یا تجارت خود را بصورت آنلاین با استفاده از املاک و مستغلات آنلاین در گوگل ، یاهو ، MSN و ASK.com بیان کنم. با این حال ، برای یک شگفتی بزرگ ، فهمیدم که این املاک و مستغلات در اینترنت برای صاحبان مشاغل کوچک و آزاد و خوب نیست.

در آن زمان ، من هنوز اعتقاد داشتم که رویکرد قاطع سئو به کوکی ها ، مانند Citysearch.com ، Yellowpages.com و Superpages.com ، فقط برای صاحبان مشاغل کوچک که به طور صحیح حضور آنلاین خود را با یک موتور جستجوی بهینه سازی وب سایت واقعی سرمایه گذاری کرده اند ، مناسب است. توجه مفید: پیشنهاد نمی کنم ماهانه 500 تا 2000 دلار یا بیشتر برای تلاشهای بازاریابی کانال عمودی صاحب مشاغل کوچک بپردازید – این مشاوره رایگان برای شما بود! من آنرا دوباره بازگو خواهم کرد. صاحب مشاغل كوچك باید صاحب وب سایت خود برای موتور جستجوی خود باشد زیرا صاحب دامنه خود است و می تواند تغییراتی در وب سایت بهبود یافته خود سرمایه گذاری كند. هیچ شرکتی نباید وب سایت شما را در اختیار داشته باشد زیرا وقتی بودجه بازاریابی شما خشک می شود یا خشک می شود ، همانطور که بسیاری از مشاغل کوچک انجام داده اند ، صاحب مشاغل کوچک هنوز می تواند آن را بصورت آنلاین پیدا کند.

تحصیلات کارشناسی من در علوم کامپیوتر بود که امروز باید یک برنامه نویس برجسته بشوم. با این وجود ، از سال 2000 ، فروش من ، مشاغل خانگی و صنایع بازاریابی اینترنتی مرا کاملاً مجذوب خود کرده است و من از آن زمان تاکنون اینجا بوده ام.

اگرچه من از دسامبر سال 2009 در My Lead System Pro (MLSP) ثبت نام کردم و می دانستم که بازاریابی جذاب ، بازاریابی وبلاگ نویسی و بازاریابی مقاله در اینترنت قدرتمند هستند ، اما من تا زمانی که نقش اصلی (TLR) را پیدا نکنم ، کار با این منابع قوی را شروع نکردم. چه کسی یک دوست بازاریابی را با من به اشتراک گذاشته است. TLR از سه تاجر موفق در سه شرکت مختلف و بدون تقسیم هزینه تشکیل شده است و به افرادی مثل شما و من می آموزد که چگونه در 90 روز فعالیت و راهبردهای مناسب با رهبری و اینترنت را درگیر کنند تا بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند. من خوشحالم که اولین دوره آموزش 90 روزه خود را شروع کردم و این وبلاگی که اکنون می خوانید ، نتیجه مستقیمی از تماس من با نقش رهبران است. من به شما پیشنهاد می کنم که درباره TLR اطلاعات بیشتری کسب کنید. من می خواهم از شریک کلاس 3٪ TLR کلاس من ، گری گابوریائو تشکر کنم که از من برای نوشتن این پست خاص الهام گرفته است زیرا پست وی برای من خیلی قوی بود. حتماً در وبلاگ وی نیز بازدید و اظهار نظر کنید.

درس: حتماً خود را با افرادی که انجام می دهند و به جایی که می خواهید بروید احاطه کنید. جیم روهین بهتر می گوید: “برای جذب افراد جذاب باید جذاب باشید. برای جذب افراد قدرتمند باید قوی باشید. برای جذب افراد متعهد باید متعهد باشید. به جای اینکه روی آنها کار کنید ، می توانید برای خودتان کار کنید. اگر تبدیل شوید می توانید جذب کنید ” قدرت من ، توسعه تجارت آنلاین مطابق با بازاریابی جذاب است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا