دنیای وب

قرار دادن یک طرح تجاری ، اتخاذ یک مدل تجاری


من همیشه آن را می بینم ، ایده های جدید ، تیم های مشتاق ، نقض بازار ، سرمایه گذاران غیر ماهر و تعداد. یک واقعیت اجتناب ناپذیر وجود دارد که یک شرکت شکست می خورد – شاید برعکس.
دلیل اصلی که کارآفرینان یا صاحبان مشاغل کوچک از طرح های تجاری خوششان نمی آید ، عدم توانایی آنها در کمک به آنها برای یافتن راه های دیگر برای کسب درآمد بیشتر است.
آنها به جای طراحی یک مدل ، طبق یک PLAN بسته می شوند.
یکی از بهترین راه های مقابله با این امر ، راه اندازی مشاغل برای کسب درآمد است. نه به هزینه دیگران ، بلکه با هدف ایجاد ارزش و بدست آوردن مقداری از این ارزش. بی عیب کار می کند
روش های زیادی برای کسب درآمد بیشتر وجود دارد. در اینجا لیستی از 7 ساله وجود دارد:

باند تشکیل دهید

برای هرج و مرج

^ 87 ^ & $ ^) (# & (# @ و 5)

مایکا لمن آده میورو

روند نوشتن 7 ساله به پایان رسیده است. اگر می خواهید کاری انجام دهید ، به منابع نیاز دارید. یا مالک آنها هستید یا از آنها استفاده می کنید. برای به دست آوردن منابعی که به مهارت ، نوآوری ، جذابیت خود نیاز دارید ، بر جزئیات ، دانش تمرکز کنید. وقتی اقدامی وجود ندارد اما خیر ، به آن نیاز دارید.
مشکل اصلی در مدل کسب و کار ، عملکرد برتر آزمون است. ما خود را در واقعیت غوطه ور می کنیم و تا زمانی که اتفاقی نیفتد در حالت قبل از پرواز گیر می کنیم. زمان آن فرا رسیده است که دانه ها دیگر نمی توانند گل ها را پنهان کنند ، ابرها فاقد آب هستند ، این ایده قابل رد نیست. مسئله مهم این است که چگونه این انرژی را بهبود ببخشیم ، چگونه این ایده ها را برقرار کنیم ، چگونه یک پایگاه قوی اما انعطاف پذیر برای شرکت ایجاد کنیم.
و این جایی است که مدل سازمانی بهترین عملکرد را دارد. 1-2-3-4 گامهایی برای کمک به شما و تیم شما در پیمایش بازار و ایجاد یا دگرگونی کسب و کار خود ، بنابراین شما توانمند ، الهام گرفته و آماده اقدام هستید.

چهار قدم برای رسیدن به یک مدل کسب و کار

تنها هدیه خود را در زندگی پیدا کنید. آنچه در اینجا انجام می دهید ، آنچه بیشتر به شما علاقه مند است ، نحوه ارائه آن به دیگران ، نحوه كنترل داخلی شما ، می دانید كه صدای درونی شما مركز تجارت شماست.
مشتریان خوب خود را پیدا کرده و به آنها خدمات دهید. کسانی که به خدمات شما احتیاج دارند و کسانی که به آنها نیازی ندارند. با تمرکز بر مشتریانی که بیشترین لذت را دارید ، می توانید انرژی و توجه خود را متمرکز کنید و منابع تجاری خود را بر روی آن مشتری قرار دهید. شما امیدوارید که بخاطر خدماتی که ارائه می دهید و با نیازهای مالی شما مطابقت دارند پاداش دریافت کنید. ارتباطی بین مشتری و کسانی که باید پیام شما را به مشتریان شما ارسال کنند برقرار کنید.
الگویی ایجاد کنید که تجارت شما را پیش ببرد. فعالیت های خود را برای فروش ، عملیات ، حمل و نقل ، مدیریت و تجزیه و تحلیل سازمان دهید.هیچ شرکتی بدون شکست نمی تواند دوام بیاورد ، اما هیچ شرکتی نمی تواند بدون فرایندهای خودش زنده بماند. به خود چیزی برای انتقال ، اهداف پیشبرد و بلند مدت برسانید ، بنابراین نمی توانید از گام در مسیر اشتباه بردارید. دو قدم مهم بردارید. در مورد مشتریان ، درآمد و هزینه ها. و درآمد خود را 10 یا 100 افزایش دهید و منفجر شدن دنیای جدید را تماشا کنید. هیچ چیز فقط با کمی فکر ذهن را هیجان زده نمی کند. کودک هنگام قدم زدن در مسیر مستقیم قدم برمی دارد و شما را به ستارگان می رساند – از جمله صعود موشک آزمایش SpaceX! (همكاری را پیدا كنید كه خود را برتر بداند ، از هیئت مشاوره بپرسید).
اعداد را نگه دارید. پول خون تجارت است و آن را سالم نگه می دارد. روی چگونگی انجام کاری که دوست دارید تمرکز کنید ، کار با آنچه دوست دارید را تجربه کنید ، تجربه را تجربه کنید ، آنچه را که نمی بینید کار می کند از بین ببرید ، از جمله مشتریانی که نمی خواهید با آنها کار کنید. یا می توانید به آنها کمک کنید ، در خود و شرکت خود سرمایه گذاری کنید ، اسپانسرهایی پیدا کنید و بیش از همه ، اعداد را تمیز نگه دارید.

یک طرح تجاری راهنمای خوبی برای یک برنامه استراتژیک است ، به شما کمک می کند تا ایده های خود را سازماندهی کرده و آنها را به دیگران متصل کنید ، به شما کمک می کند تا از اشتباهات جلوگیری کنید ، اهداف خود را بیان کنید ، پاداش هایی را ارائه می دهید ممکن است مواد مغذی مورد نیاز شما را نداشته باشد. این به آنچه شما دارید بستگی دارد.
به محض نهایی شدن لایحه تقریباً منقضی شد.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا