دنیای وب

قصه های بازاریابی دخمه: فقط برنده شدن نشان؟

COVID-19 چه تاثیری بر خرید تعطیلات دارد؟

COVID-19 یک بحران جهانی است که بر اقتصاد ، زنجیره های تأمین و خرده فروشان در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. تصمیمات خرید مشتریان شما در پاییز / زمستان بسیار متفاوت از تصمیمات سال گذشته به نظر می رسد.

ما به عنوان بازاریاب مجبور شده ایم که استراتژی های خود را در مبارزه با COVID-19 محوری کنیم.

ممکن است تکنیک های بازاریابی امتحان شده و واقعی که قبلاً برای ما مفید بوده اند ، نباشند. مهم نیست که چه نوع مشاغل کوچکی دارید ، مهم است که بدانید با تغییر چشم انداز خرده فروشی ، برنامه بازاریابی تعطیلات شما نیز باید باشد.

به این آمارهای اخیر Think with Google نگاهی بیندازید:

  • 56٪ از خریداران کانادایی می گویند که بیماری همه گیر بر نحوه خرید آنها برای تعطیلات امسال تأثیر می گذارد. تقریباً 65٪ از کسانی که قصد خرید در این فصل را دارند اظهار داشتند که بیشتر از فصول قبلی خرید اینترنتی می کنند.

  • 73٪ گفتند که ایده های هدیه را به جای فروشگاه در اینترنت مرور می کنند.

بنابراین وقتی وارد فصل خرید تعطیلات سال 2020 می شویم ، در اینجا 3 راه وجود دارد که می توانید کسب و کار کوچک خود را از رقابت متمایز کنید و به طور موثر به مخاطبان خود برساند.

1. ارتباطات را در آغوش بگیرید.

برقراری ارتباط همیشه مهم است و حتی بیشتر از آن وقتی که مشتریان نگران سلامت و ایمنی در مورد خرید شخصی هستند.

خرید بدون تماس و جدا کردن روسازی فرعی از قبل فوق العاده محبوب بوده است ، بنابراین انتظار داشته باشید که این امر در تعطیلات و فراتر از آن ادامه یابد.

به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی تعطیلات ، به این فکر کنید که چگونه می توانید این نوع مزایا را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید ، خواه وبلاگ باشد یا کلمات کلیدی مانند “وانت حاشیه ای کنار” را به پست های رسانه های اجتماعی و تبلیغات پولی خود اضافه کنید.

قبل از اینکه پیام های فصلی خود را با مردم به اشتراک بگذارید ، حتماً موجودی خود را به روز کنید. بسیاری از خریداران آنلاین قبل از چک کردن ، محصولات یا خدمات را با کلمه کلیدی “موجود در نزدیکی من” جستجو می کنند.

شما نمی خواهید کسی به فروشگاه شما برود زیرا او یک بازی مد روز را در وب سایت شما دیده است یا همان لباسی را که “در نزدیکی من موجود است” را می بیند فقط برای رسیدن و کشف اینکه آن را قبلاً در انبار ندارید ، دوست دارد.

من مطمئن هستم که بسیاری از نمونه های دیگر تأثیر COVID-19 بر خرید تعطیلات وجود دارد.

خواندن: چگونه یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنیم که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند

یک کمپین خبرنامه از طریق ایمیل می تواند بخشی اساسی از برنامه بازاریابی شما باشد ، نه فقط در تعطیلات.

ارسال خبرنامه های مداوم برای پیروان شما به شما این امکان را می دهد که رابطه “شناخت ، پسندیدن و اعتماد” را با آنها ایجاد کنید که به طور قابل توجهی باعث افزایش دید برند و دسترسی به بازار شود.

با این حال ، بسیاری از صاحبان مشاغل و کارآفرینان این فرصت طلایی را برای ایجاد روابط و افزایش فروش از دست می دهند. آیا شما یکی از آنها هستید؟

من برخی از دلایلی را می گویم که چرا تجارت کوچک شما می تواند یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کند و نکاتی را برای کمک به شما در افزایش نرخ باز کردن ارائه می دهد.

اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بخوانید.

2. به خریدهای محلی و سبک فکر کنید.

در حالی که بیمه خرید درآمد آمازون را افزایش داد با 40 درصد ، بسیاری از مصرف کنندگان در تلاش هستند تا جایی که ممکن است به صورت محلی خرید کنند. به من تحقیقات BDCدر کانادا ، 97٪ از مصرف کنندگان خرید محصولات محلی را برای حمایت از اقتصاد محلی انتخاب می کنند.

این فقط فشار دادن محصولات یا خدمات محلی به مخاطبان هدف شما نیست. این در مورد روایت داستان برند شما است ، چه شما 40 سال است که در همان شهر کوچک به مشتریان خدمات ارائه می دهید یا یک شرکت تازه وارد هستید که از اقدامات بشردوستانه فصلی پشتیبانی می کند.

بخشی از جامعه خود باشید و اطمینان حاصل کنید که هر آنچه را به صورت محلی می فروشید ارزش واقعی مشتریان شما را فراهم می کند. مردم می خواهند در این فصل از مشاغل محلی حمایت کنند ، اما این بدان معنا نیست که آنها کیفیت یا راحتی را فدا می کنند.

در فصل خرید تعطیلات 2020 ، به “سبک وزن” نیز فکر کنید. اکثریت کانادایی ها به جای سفر برای دیدن خانواده یا رفتن به تعطیلات ، در ماه دسامبر به خانه باز خواهند گشت. در نظر بگیرید که معنی هدیه دادن چیست:

  • مصرف کنندگان احتمالاً به دنبال هدایای کوچکی برای ارسال به عزیزانشان هستند که آنها شخصاً نمی توانند ببینند.

  • افراد پیشنهادات حمل و نقل رایگان یا تخفیف را می پذیرند.

  • کارت های هدیه و کارت های هدیه می توانند محبوب ترین هدایای سال 2020 باشند.

آیا روش هایی وجود دارد که بتوانید مخاطبان خود را با محصولات محلی و سبک امسال هدف قرار دهید؟

3. پیشنهادات خود را تنظیم کنید.

من در بالا در مورد تغییر به هدایای سبک صحبت کردم ، اما در مورد خود هدایا چطور؟

با توجه به اینکه تعداد بسیاری از خانواده ها هنوز در خانه خود هستند ، افرادی که قبلاً چیزهایی مانند تعطیلات ، بلیط های مراسم ، یا کفش / لباس رسمی را به عنوان هدیه خریداری کرده بودند ، به ایده های دیگری نیاز دارند.

به این فکر کنید که چگونه با گزینه های هدیه که در شرایط فعلی معنایی ندارند ، به مخاطب خود برسید.

مثلا:

  • یک تاجر در صنعت مهمان نوازی می تواند “تجربه ای در یک جعبه” را به مشتریانی که در حال حاضر نمی توانند سفر کنند ارائه دهد.

  • یک خرده فروش لباس می تواند بیشتر از لباس های پاشنه بلند و لباس های تعطیلات ، تمرکز خود را بر روی لباس های ظریفی که مردم می توانند در خانه یا بیرون آن بپوشند متمرکز کند.

  • خرده فروش کالاهای ورزشی می تواند در کارنامه های خبری خود ، ورزش های انفرادی مانند اسکی و شنا را برجسته کند تا افرادی که از نظر اجتماعی فاصله دارند را ترغیب کند که به طبیعت بروند.

چگونه می توانید پیشنهادات خود را تنظیم کنید تا در فصل خرید تعطیلات 2020 چیزی منحصر به فرد و به موقع به مشتریان خود ارائه دهید؟

من همیشه می گویم که با چالش های بزرگ فرصت های بزرگ پیش می آیند. در حالی که باید منتظر بمانیم تا ببینیم COVID-19 دقیقاً چگونه بر خرید در تعطیلات تأثیر می گذارد ، ما می دانیم که هرچه بهتر به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک آماده شویم ، بهتر است!

امیدوارم این راهنمای بازاریابی در تعطیلات تجاری به شما کمک کند تا فصلی موفق داشته باشید!

برای موفقیت در تجارت خود ،

سوزان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا