دنیای وب

قطعنامه سال نو شما – نوشتن مقالات بیشتر!

یک مقاله بازاریابی یکی از ساده ترین و پایدارترین وسیله برای بازاریابی محصولات یا خدمات شما به صورت آنلاین است. اگر به دنبال یک راه حل مفید برای سال نو هستید ، نوشتن مقالات بیشتر گزینه بسیار خوبی است. این قابل اندازه گیری ، انجام آسان و دارای مزایای بلند مدت است.

به طور کلی ، اصطلاح “بازاریابی مقاله” به عمل ارسال مطالب (مقالات) به یک یا بیشتر از بسیاری از فهرستهای مقاله رایگان در شبکه جهانی وب اشاره دارد. (EzineArticles ممکن است شناخته شده ترین دایرکتوری مقاله باشد و همیشه یکی از راهنماهایی است که می خواهید هدف گذاری کنید ، اما بسیاری از راهنماهای دیگر برای انتخاب وجود دارد.) شما برای ارسال این مقالات هزینه ای پرداخت نمی کنید ، اما این فرصت را دارید که یک یا دو لینک را به وب سایت خود وارد کنید. مقاله معمولاً در قسمت “منابع” یا “CV” در انتهای مقاله. این پیوندها باعث ایجاد ترافیک به وب سایت شما می شوند (از خوانندگان کنجکاو که می خواهند درباره شما یا موضوعی که در مورد شما نوشتند اطلاعات بیشتری کسب کنند) و همچنین موتورهای جستجو مستقیم برای یافتن و نمایه سازی صفحات بیشتر در وب سایت شما. این یک وضعیت سودآوری برای شما و دایرکتوری های مقاله است – دایرکتوری ها محتوای جدیدی را برای نمایش به دست می آورند (که خوانندگان جدید را جذب می کند و آنها را بیشتر از تبلیغات می کند) و برای ترافیک افراد و موتورهای جستجو سود مضاعف می گیرید.

نوشتن مقاله به همان اندازه که به نظر می رسد دشوار نیست. با یک موضوع راحت شروع کنید – موضوعی که می توانید با اطمینان در خیابان درباره آن صحبت کنید. به یک سؤال رایج فکر کنید که ممکن است کسی در این مورد از شما بپرسد. این عنوان مقاله شما است. اکنون با استفاده از تقریباً چهار تا شش پاراگراف به سؤال پاسخ دهید. این متن مقاله شماست. پاراگراف زیر را اضافه کنید که دلیلی برای بازدید از وب سایت شما ایجاد می کند و فراموش نکنید که پیوندی به وب سایت اضافه کنید. این بخش منبع / CV است. من تمام شد! مقاله خود را به فهرست مقاله ارسال کنید و با پرسیدن و پاسخ دادن به سؤال دیگر ، روند را تکرار کنید. هنگامی که این کار را بارها و بارها انجام دادید ، تعجب خواهید کرد که نوشتن مقالات چقدر آسان است.

نکته اصلی در موفقیت در بازاریابی مقاله نوشتن و ارسال مقاله به طور مرتب است. یادآوری یک شماره خاص مفید است ، بنابراین باید تصویری از تصمیم سال نو به نظر برسد: “من هر هفته مقاله های N می نویسم” اگر تازه کار را شروع کرده اید ، در هر هفته یک مقاله را امتحان کنید. پس از انجام برخی مراحل ، آن را به هفته ای دو یا سه در هفته افزایش دهید.

این کار را به صورت مداوم انجام دهید و تا پایان سال 50 تا 100 مقاله چاپ کنید. این ممکن است خیلی به نظر نرسد ، اما می تواند منجر به تعداد زیادی شگفت انگیز از ترافیک شود و اگر به درستی انجام شود ، مزایای بسیاری از SEO را به همراه دارد. بسیاری از مقالات شما در جاهای دیگر (در خبرنامه ها و سایت های دیگر) نیز منتشر می شوند و مزایای دیگری به شما می دهند.

بنابراین سال نو را مستقیماً با یک دقت ساده شروع کنید: مقالات بیشتری بنویسید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا