دنیای وب

قیمت آهن قراضه را بفهمید

اگر کسی هستید که باری از آهن قراضه بر روی دست دارید ، باید علاقه مند به فروش آن برای سودآوری باشید. اما برای شروع کار در صنعت خرید و فروش آهن قراضه ، مهم است که ابتدا نحوه عملکرد قیمت گذاری فلزات قراضه را بدانیم.

این دانش شما را بهتر آماده می کند تا بتوانید بالاترین بازده از فلز ناخواسته خود را بدست آورید.

ادامه مطلب را بخوانید تا با اصول قیمت گذاری قراضه آشنا شوید و همین حالا کجا بروید و سهام خود را به صورت نقدی بفروشید.

عوامل قیمت

ارزش قراضه فلزی تا حد زیادی به سه عامل بستگی دارد: ارزش بازار ، وزن و خلوص.

قیمت نوع خاصی از فلز با ارزش بازار شروع می شود که روزانه یا حتی ساعتی نوسان می کند. از آنجا هرچه ماده معدنی شما خالص تر باشد ، ارزش بیشتری نیز دارد و سود شما نیز بیشتر است.

به عنوان مثال ، یک اونس طلای 14k برابر است با کمتر از یک اونس طلای 24k.

در روزی که طلا با قیمت بالاتری در بازار قیمت گذاری می شود ، یک اونس سود بیشتری نسبت به روزی که ارزش ها کمتر است ، کسب خواهد کرد.

هنگامی که وزن و خلوص خود را بدست آوردید ، می توانید در مورد ارزش بازار فلز خود تحقیق کرده و این دو مقدار را با هم ضرب کنید تا برآورد تقریبی ارزش حمل و نقل خود را بدست آورید.

قیمت های فعلی فلز را می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید.

سایت پیشنهادی است http://www.infomine.com/investment/metal-prices.

اما در اینجا یک مشکل وجود دارد ، برای اینکه بدانید دقیقاً فلزات موجود در قراضه شما به یک آنالیز کننده فلز برای کار نیاز داریدده ها هزار دلار‘ دامنه. به همین دلیل ، بهتر است اطلاعات لازم (ارزش و وزن فعلی بازار) را بدست آورید ، سپس برای آزمایش محموله های فلزی خود به یک مرکز بازیافت فلز یا پالایشگاه مراجعه کنید. این به شما تخمین دقیقی از مقدار ماده معدنی می دهد.

در اینجا مثالی از ارزیابی فلزات قراضه آورده شده است:


ارزش بازار فعلی مس = 2.14 دلار برای هر پوند آمریکا

وزن ناخالص = 14.77 پوند

ارزش تخمینی = 31.61 دلار

قیمت گذاری قراضه

پس از دریافت ارزش ارزیابی شده ، می توانید خرید خریداران را شروع کنید. بخاطر داشته باشید که ارزش ارزیابی شده شما فقط یک برآورد است و لزوماً تقریب آنچه در قالب سود نقدی از خریدار یا تراش دهنده فلز ناخواسته بدست خواهید آورد نیست. برای دریافت قیمت از خریداران با چندین مکان تماس بگیرید. مراکز بازیافت فلزات ، پالایشگاه های فلزی ، فروشندگان و فروشگاه های اتومبیل دست دوم ، اسکرابرهای مستقل و خریداران قراضه فلزات را پیدا کنید. برای اجتناب از خرید ، یک خریدار با تجربه و شهرت طولانی مدت در جامعه انتخاب کنید شب پرواز کنید خریدار که کم پرداخت می کند سپس ناپدید می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا