بازرگانی

قیمت تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی

پک تصفیه فاضلاب (پک تصفیه فاضلاب انسانی)

هدف از این بسته تصفیه پسماندهای بهداشتی (پسماندهای انسانی) می باشد. شرکت آتیه انرژی این پکیج ها را به سه صورت فلزی، پلی اتیلن و کامپوزیت طراحی و اجرا می کند. بسته بندی بسته به ماهیت پروژه و قابلیت های آن به یکی از سه روش انجام می شود. اغلب کاربرد پکیج های تصفیه فاضلاب (فاضلاب انسانی) در کارخانه ها، کارگاه ها، ساختمان های مسکونی یا تجاری، مناطق تفریحی و مسکونی و …

در پروژه های تصفیه فاضلاب، روش هوازی لجن فعال با هوادهی بالا بیشترین استفاده را دارد که منجر به دستاوردهای علمی خوبی در پروژه پایان یافته شده است. نوع سیستم و طراحی قسمت هوادهی در پکیج تصفیه فاضلاب (تصفیه فاضلاب انسانی) بدین ترتیب تولید بوی کامل می باشد.

آتیه انرژی با بیش از دو دهه سابقه در صنعت آب و فاضلاب، توانایی تصفیه کلیه گازهای صنعتی، بیمارستانی و بهداشتی را دارد.

با توجه به کمبود منابع آب در کشور و همچنین کم شدن آب های زیرزمینی در چند سال اخیر، توجه بیشتر به تصفیه فاضلاب و تصفیه فاضلاب.آب کثیف از آب حمام و ماشین ظرفشویی ضروری است.

فرآیند تصفیه فاضلاب نه تنها آب قابل استفاده تولید می کند، بلکه مزایای دیگری نیز دارد. این امر پتانسیل کاهش تولید زباله در کشور، تولید انرژی از طریق استخراج متان و پتانسیل تولید کودهای طبیعی از زباله های جمع آوری شده از طریق این تصفیه فاضلاب را ایجاد می کند.

هزینه تصفیه فاضلاب برای انسان

پدال تمیز کردن دست

قیمت این دستگاه فقط صد و پنجاه هزار دلار است. این دستگاه دارای مخزن 5 لیتری ته است و با هر بار پر شدن مخزن حداقل 3000 بار می توان آن را به صورت دستی تعویض کرد.

شستن دستها

در ادامه به توضیح بیشتر در مورد مزایای تصفیه فاضلاب می پردازیم:

کاهش ضایعات:

با تصفیه فاضلاب، زباله هایی که اغلب به محیط زیست منتقل می شوند کاهش می یابد و در نتیجه سلامت محیط زیست بهبود می یابد. با انجام این کار، دولت به نوبه خود خطرات بهداشتی مرتبط با آلودگی محیط زیست را کاهش می دهد و از هدر رفتن آب به دلیل آلودگی آب جلوگیری می کند. همچنین، تصفیه فاضلاب مصنوعی یا تصفیه فاضلاب، هزینه های کشور را برای پروژه های احیای محیطی مورد نیاز برای مبارزه با آلودگی کاهش می دهد.

تولید انرژی:

لجن جمع آوری شده در طول تصفیه آب کثیف، خود ترمیم شونده است، زیرا حاوی مواد بسیار فاسد شدنی است. باکتری های بی هوازی در دستگاه گوارش ویژه به طور کامل در دمای 35 درجه سانتیگراد، منطقه رشد میکروارگانیسم های بی هوازی بدون اکسیژن، محدود می شوند. گاز تولید شده در این فرآیند بی هوازی حاوی مقدار زیادی متان است که استخراج شده و سپس برای تولید الکتریسیته آزاد می شود.

از این انرژی می توان برای تامین برق تصفیه خانه های فاضلاب استفاده کرد و در صورت وجود انرژی بیش از حد می توان آن را به شبکه سراسری انتقال داد. این امر به کاهش وابستگی به انرژی های تجدید ناپذیر مانند سوخت های فسیلی، کاهش ردپای کربن کشور و هزینه تولید انرژی کشور کمک می کند.

نتیجه گیری در مورد بسته های تصفیه فاضلاب

به طور خلاصه، ترکیب این مزایا و تولید آب، تصفیه فاضلاب را به عنوان یک راه حل بلندمدت و پایدار برای بحران جهانی آب می بیند، که تنها با افزایش جمعیت جهان در حال رشد است. تخمین زده می شود که جمعیت جهان به 9 میلیارد نفر افزایش یافته است و این میزان مصرف آب را افزایش می دهد.

تصفیه فاضلاب و بازگشت آن به چرخه مصرف منجر به مقدار زیادی آب قابل استفاده می شود و در نتیجه به کمبود آب کمک می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره تلفن 02188420878 تماس حاصل فرمایید

منبع :

منبع در سایت قیمت تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی | atie-energy.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا