دنیای وب

قیمت گذاری دایره OCx – هزینه های خط OCx مخصوص سایت

هزینه مدار OCx چقدر است و کدام مؤلفه ها این هزینه ها را تعیین می کند؟ این یک سوال سخت است. یکی از موارد مورد نیاز برای پهنای باند OC-x اتصال فیبر است ، زیرا این سطح پهنای باند را نمی توان در مس حفظ کرد. (در حالی که مس بیش از کافی است ، می تواند توافق نامه سطح سرویس شرکت حمل و نقل (توافق سطح سرویس) را برای هر چیزی که از T1 شروع می شود تا DS3 کامل شروع کند).

در بیشتر موارد از T1 تا DS3 ، گزینه LEC (شرکت تبادل محلی) است. همانطور که مشاهده می کنید ، LEC مسئولیت حامل انتخاب شده توسط مشتری برای ارائه یک اتصال “آخرین مایل” به محل مشتری است. اگر LEC قبلاً فیبرهایی در زمین داشته باشد ، می توانند از الیاف استفاده کنند ، یا می توانند از مس استفاده کنند. هیچ کس واقعاً اهمیتی نمی دهد زیرا عملکرد T1 را می توان با DS3 در مس یا فیبر ، در عرض یک میلی ثانیه تضمین کرد.

اما با مدارهای OC-x ، به فیبر احتیاج دارند. عناصر قیمت گذاری برای مدارهای OCx هزینه های PORT و LOOP هستند. هزینه PORT همان چیزی است که شرکت حامل مشخص شده با LEC برای آن مکان مذاکره کرده است تا سطح مشخصی از پهنای باند را از CO (دفتر مرکزی) بدست آورد. مؤلفه LOOP یک تابع مسافت پیموده شده از پروتکل POP (نقطه حضور) اپراتور شبکه تا محل نصب است ، اگرچه این معمولا برای مسافت های حلقه ای در حدود 25 مایل یک عدد نسبتاً ثابت است.

قیمت گذاری OC-x مانند املاک و مستغلات است – همه در مورد مکان ، مکان و مکان. به عنوان مثال ، در مرکز شهر شیکاگو ، می توانم یک مدار کامل OC-3 را با کمتر از 10،000 دلار در ماه بدست آورم. قیمت گذاری تا حدود زیادی دو برابر است ، گرچه مشتری معمولاً برای حلقه های بزرگتر “تخفیف کمیت” دریافت می کند ، یعنی OC12 برابر با OC3 برابر با 4 برابر پهنای باند است اما تقریباً کمتر از 4 برابر هزینه است. این سابقه نیست زیرا دوباره به شدت به سایت بستگی دارد.

من فقط برای مشتریانی که می خواهم * چند * مدار OC48 و * چند * مدار OC192 بخرید ، شماره های “عمومی” را قیمت گذاری کردم. به طور کلی ، اگر شرکت مخابراتی ON-NET بود و هیچ هزینه ساخت برای تحویل فیبرها به محل آن وجود نداشت ، قیمت “متوسط” حدود 53،000 دلار خواهد بود ، در مقایسه با اگر در شبکه حامل نبوده و گرفتن این الیاف در آنجا دردناک بود ، زیرا هزینه آن حدود 126 خواهد بود هزار دلار به علاوه هزینه ساخت و ساز. OC192 یک مدار حامل درجه است و حتی در بهترین حالت نزدیک به نیم میلیون در ماه اضطراب دارد. باز هم ، به شدت بستگی به سایت دارد.

معمولاً مشتریانی که به این نوع پهنای باند نیاز دارند ، می خواهند درباره گروه بندی فکر کنند ، زیرا این پهنای باند را می گیرند اما اگر به هتل حامل ، پاپ حامل ، مرکز داده حامل و غیره مراجعه کنند ، ارزان تر هستند زیرا اجزای LOOP انجام نمی شود. در حال حاضر است و با هزینه تحویل متقابل ، مقدار شارژ شده برای قفسه و فضای برق ، سیستم UPS و غیره در مرکز کاول جایگزین می شود. اما گاهی اوقات مشتری می خواهد این سطح از پهنای باند را در دفتر خود داشته باشد ، که می تواند انجام شود.

مشتری که به این سطح از پهنای باند نیاز دارد نیز باید اترنت را در نظر بگیرد ، که این یک تأثیر بزرگ بهتر بر روی باک است و از SCOED مسطح راحت تر می شود … اگر این سطح از اترنت در آنجا موجود باشد.

نکته دیگر – هنگامی که به این سطح از مدار رسیدید ، باید در نزدیکی یک شهر بزرگ باشید ، زیرا LEC معمولاً در CO در پودونک آیداهو امکاناتی ندارد که این سطح از پهنای باند را به جای تقریباً مطمئناً در مرکز شهر سیاتل یا شیکاگو ، دنور ، نیویورک یا یک شهر بزرگ دیگر.

تعمیم قیمت مدار OCx در یک مقاله ساده است زیرا همه چیز درمورد مکان ، مکان و موقعیت مکانی است. به عنوان مثال ، مشاغل واقع در مرکز شهر منهتن ، قیمت آن محدوده ای است که شما ممکن است آن را “متوسط” عنوان کنید برای منهتن خیلی زیاد است ، اما احتمالاً خیلی پایین است … به عنوان مثال ، یک شهر بزرگتر کوچک مانند Ft. لادردیل یا سان خوزه.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا