برترین های کسب و کار

لباس بچه گانه عمده از کجا بخرم

در ابتدای ورود به بازار لباس فروشی همه فکر می کنند افراد زیادی در این کسب و کار هستند و ظرفیت این بازار پر شده اما برعکس! اتفاقا این بازار آمادگی ورود افراد جدید به این صنعت را دارد. موفقیت در این حرفه به این بستگی دارد که چه مقدار سلیقه شما به سلیقه ی مشتری های شما نزدیک باشد.

لباس مرد آهنی واقعی: در ابتدای ورود به بازار لباس فروشی همه فکر می کنند افراد زیادی در این کسب و کار هستند و ظرفیت این بازار پر شده اما برعکس! اتفاقا این بازار آمادگی ورود افراد جدید به این صنعت را دارد. موفقیت در این حرفه به این بستگی دارد که چه مقدار سلیقه ی شما به سلیقه مشتری های شما نزدیک باشد و لباس های جدید با طرح های متنوع داشته باشید. عامل دیگری که در موفقیت شما نقش دارد علاقه به این شغل است. این کار نیاز به خلاقیت و تلاش دارد.

برای راه اندازی این کار ، خرید عمده لباس بهترین راه برای خرید لباس با قیمت ارزان و فروش آن با سود مناسب است. خرید عمده لباس کار سختی نیست و شما فقط باید مکان مناسب برای خرید را پیدا کنید.

لباس های لاک پشت های نینجا: برای دریافت مجوز می توانید خودتان اقدام کنید یا از موسس های دیگر کمک بگیرید. این کار بیمه های مخصوص به خود را دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

پیدا کردن مکان مناسب  برای رلاه اندازی مغازه قدم بعدی شماست. مغازه ی شما باید تمییز و برای استقبال از مشتریان شما آماده باشد. مغازه ی شما باید دسترسی پذیری خوبی داشته باشد و چه کسانی که پیاده هستند و هم کسانی که از خودرو یا وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند باید راحت به مغازه ی شما برسند. مغازه هایی که همسایه ی شما هستند نیز روی فعالیت شما اثر دارند. اگر مغازه ی شما در مکان درستی نباشد هرچقدر هم که لباس ها با کیفیت و با قیمت مناسب باشند، شانس دیده شما شما بسیار کم است.

لباس سوپرمن بچه گانه: نکته : از تاریخچه مغازه موردنظر با خبر شوید و ببینید که نفر قبل شما چه کالایی میفروخته یا چه خدماتی ارائه می‌داده؟ آیا مشتری‌های زیادی داشته؟ چرا از آنجا رفته ؟و… همه این‌ سوالات را می‌توانید از خود مالک یا همسایه‌ها بپرسید.

بازار هدف خود را تعیین کنید. دوست دارید برای چه رنج سنی از بچه ها لباس عرضه کنید؟ اگر در این کار احساس سرگردانی می کنید به مغازه هایی که در اطرافتان هستند نگاه کنید.ببینید در آن بازار کمبود چه چیزهایی احساس می شود و سعی کنید از آن کالا ها عرضه کنید.

مطالعه بازار به شکل دادن کسب و کاری که می خواهید باز کنید جهت می دهد. حتی می توانید لباس ها را به صورت عمده خریده و به صورت آنلاین در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به فروش برسانید.

به این نکته توجه کنید که محل مغازه ی شما در کجای شهر قرار دارد و سبک زندگی مردم آنجا چگونه است. آیا آنها توانایی خرید اجناس شما را دارند؟ به درآمد افراد توجه کنید!

باز کردن مغازه ی تک فروشی لباس، نیاز به سرمایه ی کافی دارد.برای این کار نیاز به سرمایه گذار یا وام بانکی دارید. پس انداز کردن سود کار بسیار اهمیت دارد. هزینه های این کار شامل خرید عمده ی لباس، دکور، نورپردازی، سرما و گرما، آب و برق، کارکنان..است.

خرید از عمده فروش و تولید کننده

وقتی جامعه ی هدف شما مشخص شد حال باید به دنبال خرید عمده ی لباس باشید. در خرید عمده، رابطه نقش مهمی را ایفا می کند. سه مرحله در پیش رو دارید:

1- یافتن فروشنگان عمده و تامین کنندگان

راه های زیادی برای پیدا کردن تولید کنندگان یا فروشندگان عمده وجود دارد .یکی از این راه ها جستجو در اینترنت و یافتن سایت و اینستاگرام آنها می باشد.

2- تماس با فروشندگان

یکی دیگر از راه ها که اکثر خریداران در پیش می گیرند بازدید حضوری از مغازه یا شوروم تولیدکنندگان است. در این روش کالا را از نزدیک می بینند و از کیفیت ، قیمت و تنوع کار آنها آگاهی کسب می کنند. حتما از عمده فروش یا نماینده برند در مورد شرایط آنها ، از جمله قوانین قیمت گذاری و نحوه تعیین شرایط اعتبار سؤال کنید.

3- توسعه روابط تأمین کننده

ایجاد روابط محکم با تأمین کنندگان عمده فروشی برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است. هنگامی که با یک نماینده عمده فروشی لباس کار می کنید ، به احتمال زیاد می توانید از قیمت گذاری های دلخواه ، دسترسی به کالاهای تجاری  و شرایط پرداخت خوب  بهره  ببرید. به زمان نماینده خود احترام بگذارید ، پیش از موعد مقرر ، فاکتورها را بپردازید و قبل از اینکه موضوع کوچک به یک مشکل بزرگ تبدیل شود.

از همان ابتدای کار  در  مورد شرایط کاری مثل روزهای فعالیت، سرویس های مشتریان، نوع خدمات پس از فروش، حقوق کارمندان و … تصمیم گیری کنید. سیاست های برخورد با مشتریان را تدوین کنید و این موضوع را با کارمندانتان به اشتراک بگذارید.

لباس ها در دسته ی کالاهای فصلی قرار دارد و به این معنی است که وقتی فصل تمام شود فروشندگان به دنبال خالی کردن قفسه های خود هستند. این روند هر فصل تکرار می شود و برخی از فروشندگان تخفیف های قابل توجهی را در نظر می گیرند. شما به عنوان یک خریدار عمده لباس می توانید از این فرصت استفاده کنید و با بررسی سایت ها یا تعامل با آنها از این تخفیف ها استفاده کنید. شما باید برای خریداری مقادیر زیادی لباس فضای ذخیره سازی مهیا کنید. این ول خرید را برای تمام فصول داشته باید. با این روش شما در اوج تقاضا می توانید از لباسهای خریداری شده استفاده کنید و آن دوره را تحت پوشش قرار دهید.

در سیمینارها و کلاس های فروش و تجارت شرکت کنید. در این کلاس ها هم سطح دانش و آگاهی خود را از صنعتتان بالا می برید و هم اینکه با دیگر افراد در این حوزه ها آشنا می شوید و می توانید از تجربیات آنان در زمینه های متعدد از جمله خرید عمده ی لباس بهره ببرید.

اینترنت | اینستاگرام

تعیین اهداف و پیش بینی مالی

هدفهایتان را تعیین کنید . قرار است به کجا برسید؟ در چه بازه ی زمانی اهدافتان محقق می شود؟ به طور مثال شما هدفتان این است که در سه سال آینده شعبه ی دوم خود را راه اندازی کنید. چه عواملی باعث می شود که به این هدف زودتر دست پیدا کنید.

مراکز عمده فروشی لباس نوزاد و کودک

اکثر افرادی که در حوزه ی پوشاک هستند خرید های عمده ی خود را از چند مرکز مخصوص پوشاک بچه تهیه می کنند .در ادمه 3 مرکز جهت تهیه ی لباس بچگانه به صورت عمده معرفی می کنیم:

– بهار

شما در خیابان بهار می توانید از پاساژ های بهار پاساژ چهل ستون خرید های عمده ی خود را انجام بدید.
آدرس: تهران – خیابان انقلاب – خیابان بهار جنوبی

– سنائی

خیابان سنائی یکی از قدیمی ترین و معروفترین مراکز خرید لباس بچه است.
آدرس : تهران – خیابان مفتح شمالی – خیابان سنائی

– جمهوری

خیابان جمهوری هم یکی از مراکز خرید عمده لباس است که در آنجا تنوع کالا نیز زیاد است . شما از پاساژ های معروفی مثل حجت، آکسفورد، امید، امیراکرم و پارسه میتوانید خرید های خود را انجام بدید.
آدرس: تهران –خیابان ولیعصر- چهارراه امیر اکرم – لبافی نژاد

– بازار بزرگ تهران
بازا بزرگ هم یکی از مکان هایی است که می توانید اجناس مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنید.

نکات بیشتر :

  • منبع ایده‌ آل برای خرید عمده لباس بچه، باید دارای طیف وسیعی از اقلام با کیفیت باشد و تنوع بالایی داشته باشد .این فاکتور به غیر از این که در آینده باعث راحتی شما در تامین جنس می شود، از هدر رفتن زمان و تلاش بیهوده برای جستجوی اقلام دیگر از تامین کنندگان مختلف پیشگیری می‌ کند.
  • افزایش تقاضا برای خرید عمده ی لباس تاثیر زیادی بر جذب توزیع کنندگان تقلبی در بازار دارد تا از مشتریان ساده‌ لوح استفاده کنندو خود را به عنوان تامین کنندگان محصولات اصل خود را معرفی می کنند، اما در واقع تقلبی هستند و به صاحبان فروشگاه‌ ها، کالاهای تقلبی را با قیمت‌ های بالایی می فروشند. خرید هوشمندانه بسیار مهم است و از خرج کردن پول خود بر روی لباس‌ های تقلبی پرهیز کنید چون احتمال زیاد فروش آن ها سود کمی به شما می رساند.

سخن آخر

بهترین راه برای رونق بخشیدن به فروشگاه پوشاک شما این است که یک تولیدکننده یا عمده فروش لباس مطمئن را با قیمت ارزان شناسایی کنید . ممکن است این عمده فروش در داخل یا خارج از کشور باشد. با این کار شما نه تنها زمان، انرژی و پول خود را پس‌ انداز می کنید بلکه  لباس های مد روز را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب عرضه خواهید کرد

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا