دنیای وب

لوکس اینترنت اشیاء

اینترنت اشیاء از همگرایی سیستم های میکرو الکترومکانیکی ، فناوری های بی سیم ، خدمات میکرو و اینترنت پیشرفت کرده است. این همگرایی به پاره شدن دیواره های سیلو بین فناوری عملیاتی و فناوری اطلاعات کمک کرده و داده های ساختاری تولید نشده توسط دستگاه را قادر می سازد تا ایده هایی را که باعث پیشرفت می شوند ، تجزیه و تحلیل کند. اینترنت اشیاء ساده است: همه چیز در مورد اتصال دستگاه ها از طریق اینترنت است و به آنها امکان می دهد با ما ، برنامه ها و با یکدیگر صحبت کنند.

در دو سال گذشته صحبت های زیادی در مورد سنسورها ، دوربین ها و سایر دستگاه ها شده است که به اینترنت اشیا (IoT) بسیار متصل خواهند شد. مقدار عظیمی از درآمد بالقوه از نظر تریلیون دلار ارزش اقتصادی که گمان می رود از آن پدیدار شود. اگرچه ممکن است آینده IoT هیجان انگیز باشد ، بسیاری از پیام های صنعت فراتر از سر افرادی قرار گرفته اند که چیزی از IoT نمی فهمند. این افراد کارخانه ها ، شرکت ها و شرکت هایی را اداره می کنند و مسئول توزیع راه حل های مبتنی بر IoT هستند. سرمایه گذاران تعجب می کنند که دولت را ببینند و در مورد آنچه در واقع واقعی است فکر کنند و به نظر شما بیش از حد آینده صنعت های مبتنی بر اینترنت در آینده نزدیک چیست.

در طی چند سال گذشته ، سازمان هایی در سراسر جهان شروع به نشان دادن علاقه به فناوری IoT کرده اند. سازمانهای صنعتی سنتی فرایندهای تولید منسوخ را تغییر می دهند. همچنین ، طیف کاملی از نوآوری های نوآورانه مفاهیم و فرضیات قدیمی را تعریف می کند. تضمین می کند که مزایای فناوری IoT آن را از سناریوی فعلی دور نمی کند. اکنون اعدام شده است.

براساس گزارش ها ، تا پایان سال ، تعدادی از “چیزها” در سال 2008 توسط افراد به عنوان کاربران اینترنتی به اینترنت وصل شده بودند. پیش بینی می شود تا پایان سال 2020 تعداد قابل توجهی افزایش یابد. تعداد اشیایی که به طور مستقیم به اینترنت متصل هستند ، تقریباً به 50 میلیارد خواهد رسید. تخمین زده می شود که کل سود حاصل از این حرکت سریع تقریباً 19 تریلیون دلار باشد. در این دوره صرفه جویی در هزینه قابل توجهی از اینترنت اشیاء طی یک دهه آینده حاصل می شود.

مفهوم خانه های متصل به یك عامل اصلی در اینترنت اشیا تبدیل می شود. به گفته شرکت ها ، تا پایان سال 2019 ، شرکت ها می توانند تقریبا 1.9 میلیارد دستگاه اینترنتی خانگی را در بازار بیاورند. این می تواند حدود 490 میلیارد دلار به درآمد آنها بیفزاید. غول های فنی مانند گوگل و سامسونگ در حال حاضر بازیکنان شناخته شده ای در بازار هستند. گوگل در سال 2015 معامله ای را برای خرید Nest Labs ، سازنده ترموستات هوشمند به مبلغ 3.2 میلیارد دلار در سال 2015 انجام داد. سامسونگ همچنین SmartThings Internet of Things (ITh) را با مبلغ 200 میلیون دلار خریداری کرد.

در حال حاضر ، ما دستگاه های هوشمند بسیار کمی داریم که در زندگی روزمره ما مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از دستگاه های هوشمند IoT عملاً در خانه ها یا تلفن های ما استفاده نمی شوند. بیشتر فناوری های هوشمند و دستگاه های IoT در کارخانه ها ، شرکت ها و سازمان های بهداشت و درمان استفاده می شوند. با این حال ، این مطالعه نشان می دهد که تا پایان سال 2025 ، استفاده جهانی از فناوری IoT به 6.2 تریلیون دلار افزایش می یابد. صنعت مراقبت های بهداشتی بالاترین درصد را به خود اختصاص می دهد. تقریباً این است که صنعت مراقبت های بهداشتی حدود 2.5 تریلیون دلار کمک می کند و صنعت تولید تقریباً 2.3 تریلیون دلار خواهد بود.

آیا شما نمی دانید چگونه این شرکت های فناوری بالا می روند ، حرکت می کنند و موتور اینترنت اشیا را شروع می کنند؟ این تحقیقات می گوید که ایده اصلی باید شروع به کار با یک پروژه کوچک و خاص باشد که باعث افزایش کارآیی و بهره وری در فرآیندهای موجود می شود. بسیاری از سازمان های کوچک و بزرگ گام هایی برای حرکت به سمت اینترنت اشیا برداشته اند و در مسیر موفقیت قرار گرفته اند.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا شرکتی را به سمت اینترنت اشیا هدایت کنید.

• مشاغل مرتبط

هارلی دیویدسون ، سازنده معروف موتور سیکلت آمریکایی را در نظر بگیرید. معلوم است که با اتصال عمده فرایندها و تجهیزات موجود در فرآیند تولید خود به یکی از شبکه های خود ، هارلی دیویدسون حدود 80٪ بازده خود را افزایش می دهد. این چرخه ساخت و ساز تقاضا را از 18 ماه به دو هفته کاهش داد ، بنابراین سود کل آن تقریباً 3٪ -4٪ افزایش یافت.

• دسترسی از راه دور

یک شرکت لبنیاتی هندی نظارت از فریزرها را در بستنی ها از دسترسی از راه دور آغاز کرد و در هنگام خرابی مانند قطع برق ، هشدارهایی به آنها داد. این شرکت آنالیز و نتیجه گیری کرد که طی یک ماه 5 برابر سرمایه گذاری واقعی خود را در یک بازه زمانی 13 ماهه انجام داده است.

تجزیه و تحلیل پیش بینی

غول مخابراتی غول پیکر سیسکو در تأسیسات صنعتی خود از سنسورها و نرم افزارهای تحلیل قدرت استفاده کرده و مصرف انرژی آن را تقریبا 15٪ به 20٪ کاهش می دهد.

• محافظت از پیش بینی

ریو تینتو ، یک شرکت معدن جهانی ، از حسگرها برای نظارت بر وضعیت وسایل نقلیه خود ، برای تعیین نیازهای نگهداری به موقع ، قبل از تبدیل شدن به مشکلات ، استفاده می کند و می تواند در صورت خرابی ، روزانه 2 میلیون دلار پس انداز کند.

فرصت های ارائه شده توسط اینترنت اشیاء در زمینه های مختلف عبارتند از:

فرصت های جدید کسب و کار و جریان درآمد

اینترنت اشیا عملیات مرتبط با آن را تضمین می کند. به عنوان مثال ، چاپ سه بعدی عمودی را در نظر بگیرید. اینها تخصیص و واگذاری هر جنبه ممکن در تجارت است.

مدلهای جدید تجاری

اینترنت اشیاء تولید کنندگان تجهیزات را قادر می سازد از مدلهای تجاری گرا سرویس استفاده کنند. شرکت های سازنده مانند Fanuc ، تولید کننده تجهیزات صنعتی ژاپنی ، قادر هستند با جمع آوری داده هایی از دستگاه هایی که در سایت مشتری خود نصب شده اند ، مانیتورینگ از راه دور ، آنالیز و خدمات تعمیر و نگهداری پیش بینی را با هزینه های بسیار کمتر و کاهش زمان بهره برداری ارائه دهند.

• ساختارهای تجاری جدید

در بیشتر صنایع سنتی ، مصرف کنندگان معمولاً برای دستیابی به یک راه حل کامل و جامع که از فناوری های بسته و اختصاصی استفاده می کند ، یک فروشنده را انتخاب می کنند. امروز ، IoT ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری ، مقرون به صرفه بودن و زمان کمتری را در بازار ارائه می دهد. این مزایا منجر به تغییر گسترده به سمت مدلهای تجاری باز فناوری می شود. بنابراین ، هر شرکت کننده بهترین قابلیت ها را برای فعال کردن راه حل کامل اینترنت اشیاء برای مصرف کنندگان بالقوه ارائه می دهد.

• گزاره های ارزش جدید به مصرف کنندگان

اینترنت اشیاء به شرکتها کمک می کند تا تجارب جدید و مرتبط تری را به مشتریان خود ارائه دهند. آنها راه حل های سریعتر و دقیق تری از همیشه ارائه می دهند. تعداد فزاینده ای از درخواست های هدیه تعطیلات را که از طریق خرید آنلاین انجام می شود در رویدادی مانند “دوشنبه سیاه” در نظر بگیرید. اینترنت اشیاء ، روند درخواست را افزایش می دهد ، از درخواست تا تحویل.

روبات های متصل شده و برچسب های شناسایی فرکانس رادیویی در اتاق های موجودی ، سرعت ضبط موارد مورد نیاز و بسته بندی دقیق تر آنها را افزایش می دهد. سیستم های تعمیر و نگهداری پیشگیرانه در زمان واقعی به بسته بندی و راه اندازی وسایل نقلیه کمک می کنند. سنسورهایی مانند سنسورهای Telematic در طی فرایند به ردیابی دما و رطوبت کمک می کنند. بنابراین ، شما می توانید سفارش خود را در هر زمان پیگیری کنید تا اینکه به در آستان شما برسد ، مدیریت تحویل به موقع کالاهای سفارش داده شده را کنترل کنید ، همچنین بدانید که همه چیز در شرایط عالی به شما می رسد.

خط آخر

سازگاری با فناوری یا آنچه ما به اینترنت اشیاء می گوییم فقط موضوع پول نیست ، چیزی یا مکانی است. این یک انتقال بزرگ از رویکرد سنتی به زندگی است. روند مدرن سازی جهان به سمت فناوری هوشمند و مفهوم اینترنت اشیا فرصتی را برای عرضه محصولات جدید و خدمات جدید در بازار فراهم می کند. پیش بینی می شود اینترنت اشیاء یکی از بزرگترین گرایش های فناوری در همه زمان ها باشد. فناوری در سالهای آینده فضای و فرصت زیادی را به شما می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا