دنیای وب

لیستی از وب سایت های بیمه همتا تا همکار


با بیش از 50٪ بازدیدکنندگان وب سایت و گیرندگان ایمیل ، اخبار را از طریق تلفن های خود مشاهده می کنند و بسیاری از آنها از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی این کار را انجام می دهند ، همیشه بهتر است وب سایت را به روز نگه دارید. اطمینان از اینکه مشتریان و مشتریان احتمالی شما تجربه کاربر اینترنتی دارند. در اینجا چند نکته اساسی برای توسعه وب سایت شما آورده شده است:
نسخه موبایل را از وب سایت خود حذف نکنید
چند سال پیش ، شرکت شما ممکن است دو وب سایت داشته باشد ، یکی برای کاربران دفتری و دیگری برای موبایل. امروزه این ایده بسیار بدی است زیرا تلاش شما را افزایش می دهد و می تواند مشتریان ، دیدگاه ها و موتورهای جستجوگر شما را ناراحت کند.
از اصول طراحی استفاده کنید
قالب ریسپانسیو از کد ویرایش مبتنی بر وب بر اساس اندازه ویوپورت استفاده می کند. این روش به سرعت تکامل یافته است و شما دیگر نیازی به مخفی کردن هویت خود در بین کاربران تلفن همراه ندارید. می توانید محتوا را برای کاربران دسک تاپ و موبایل نمایش دهید.
مرتباً از زخم استفاده کنید
هنگام استفاده از دستگاه تلفن همراه با صفحه نمایش شبکیه چشم بالا ، مهم است که وب سایت شما از تصاویر با بالاترین وضوح استفاده کند. تصاویر موبایل برای دریافت نمایشگرهای شبکیه توصیه می شود که دو برابر تصاویر دسک تاپ باشند.
از قلم های بزرگتر استفاده کنید
اندازه قلم هنگام طراحی تلفن مهم است. قلم باید بزرگ باشد تا بدون گسترش قابل خواندن باشد. یک قانون کلی این است که اندازه فونت بزرگ را در حدود 14 نقطه نگه دارید.
اندازه دکمه ها نیز باید بزرگ باشد
دکمه ها باید روی گوشی نیز بزرگ باشند. شما نمی خواهید مشتریان بالقوه را ناامید کنید زیرا سعی کردید دکمه تماس را فشار دهید اما سیاست شخصی شما ناگهان ظاهر شد. به طور کلی ، 44 پیکسل در 44 پیکسل یک استاندارد کاملاً پذیرفته شده است.
فقط ساده نگه دارید
نمایشگر ساده تر به شما اطمینان می دهد که هنگام تنظیم اندازه روی گوشی هیچ نقص و نقصی ندارید. اطلاعات مربوطه یافتن اسناد را برای شما و مشتریان آسان تر می کند. فراموش نکنید که در وب سایت بیمه خود به اصول مراجعه کرده و قیمت آن را نیز درج کنید. آیا هر مورد در مکانی است که بازدیدکنندگان بتوانند آن را پیدا کنند؟
از آزمون دوستانه Google Mobile استفاده کنید
استفاده از تست تلفن همراه Google اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با موبایل سازگار است و مشکلی در جلوگیری از عملکرد خوب سایت در تلفن همراه ندارد. وقتی Google توابع اصلی زیر را مشاهده می کند ، Google با این سایت به عنوان یک دستگاه تلفن همراه رفتار می کند:
· استفاده از پیوندها و دکمه ها بر روی تلفن آسان است
فونت بدون بزرگنمایی قابل خواندن است
· سایت برنامه های تلفن همراه ناشناخته مانند Flash را مسدود می کند
فضای داخلی و تصاویر هر دو اندازه دارند اما لغزنده نیستند
اگر می خواهید وب سایت پشتیبان خود را به روز کنید و منابع داخلی لازم برای این کار را ندارید ، یا به دنبال افزایش بازدید و ایجاد تضمین پشتیبان هستید ، می توانید انتقال وب سایت خود را بررسی کنید. – چشمان خود را با دقت بفروشید..

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا