دنیای وب

لیست داغ ابزار تحقیق کلمات کلیدی

اگر می دانید کجا جستجو کنید ، یافتن ابزار موتور جستجوی کلمات کلیدی که می خواهید از آن استفاده کنید آسان است. کلمات کلیدی بسیار مهم هستند و یافتن کلمات کلیدی مناسب بسیار مهم است اگر شما به دنبال استفاده از مقاله نویسی به عنوان یک ابزار کلیدی در جستجوگرها هستید. بنابراین برای کمک به شما در جستجوی بهترین ابزار کلمات کلیدی ، در اینجا یک لیست کوتاه اما مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

1. بازار سامورایی – هنگامی که حدود یک سال و نیم پیش راه اندازی شد ، این فقط یک ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی بود ، فراتر از آن رفته است ، حتی اگر تمرکز اصلی آن هنوز بر روی تحقیقات کلمات کلیدی باشد. همچنین لازم به ذکر است این واقعیت که همه به روزرسانی ها بصورت رایگان ارائه شده است ، هنگام خرید آن فقط یکبار باید هزینه کنید و داده های آن بسیار خوب و مفید است.

2- Word Tracker – رایگان نیست اما یک دوره آزمایشی 7 روزه رایگان دریافت می کنید ، بنابراین اگر مشغول باشید می توانید با انبوهی از داده های بسیار مفید روبرو شوید و هزینه های بالای آن را پرداخت نکنید. آن را بارگیری نکنید تا زمانی که آماده باشید زمان زیادی را برای استفاده از آن صرف کنید!

3.seocentro – این یک ابزار رایگان عالی است که از آن به صورت آنلاین استفاده می کنید. این به شما داده سریع می دهد. تعداد صفحات رقابتی را به شما می دهد و می توانید با استفاده از روش * جستجو * کلیک کنید. این سایت همچنین دارای یک رتبه چک خوب است.

4- جستجوگر رتبه ای دیجیتالی. با این کار شما (لازم نیست) یک قطعه کد وارد کنید و از بین بروید. می توانید هر وب سایتی را در اینترنت جستجو کرده و با یاهو متوجه شوید که کجاست. این از آنجا که یاهو سرانجام منصرف شد و آن را به گوگل فروخت بسیار مهم است. همانطور که گفتم b4 ، بزودی Google همه چیز را خواهد داشت و برادر بزرگ خواهد بود.

5. جستجوگر تراکم کلمات کلیدی – این یک جستجوگر تراکم کلمات کلیدی رایگان است که می توانید به ابزارهای Google خود اضافه کنید. داده های زیادی به شما می دهد. این واقعاً به شما کمک می کند تا چگالی کلمه کلیدی بهینه را برای تعداد زیادی از اصطلاحات کلیدی بدست آورید. این از SEO Chat می آید.

6- یکی دیگر از ابزارهای Digital Point – این ابزار می تواند برای بررسی موتورهای جستجو (در حال حاضر از گوگل ، یاهو و MSN پشتیبانی می کند) برای رتبه بندی موتورهای جستجو و ردیابی آن رتبه بندی ها به لحاظ تاریخی ، و این برای بازاریابی وب سایت (های) شما بسیار مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا