دنیای وب

لیست میلیون ها نظر – "فقط یک سکو یا یک فرصت واقعی است؟"

لیست میلیون یک بستر بازاریابی آنلاین است که به افراد کمک می کند تا با ایجاد یک لیست بازار بسیار بزرگتری را بدست آورند. این پلتفرم همچنین با یک برنامه وابسته همراه است که می توان از طریق مراجعه به آن درآمد کسب کرد. بنابراین ، آیا این فقط یک پلت فرم است یا یک فرصت واقعی؟

سیستم عامل های ایجاد لیست مانند List Million تا حدودی مورد علاقه بسیاری از بازاریابان آنلاین جدید قرار گرفته است. این سیستم بر اساس اصل استفاده از ابزار تبلیغات گروهی ساخته شده است. این طرح در مورد عضویت در یک عضو و دسترسی به بسیاری از فرصت ها و محصولات آنلاین با فهرست کردن شما و پیوستن به این لیست در حال رشد طراحی شده است. خود این پلتفرم هر روز ایمیل های زیادی ارسال می کند و ما امیدواریم که در صورت عضویت رایگان پیام شما نیز در آن قرار بگیرد و امیدواریم مشترکان این ایمیل ها را باز کرده و محصول یا فرصت شما را ارائه دهند. به عنوان یک عضو ، می توانید هر روز حداقل 7 ایمیل یا بیشتر در صندوق ورودی خود از سایر اعضا انتظار داشته باشید.

فرصت LM براساس یک برنامه وابسته مبتنی بر ارجاع و / یا یک طرح کمیسیون است. با استفاده از این طرح ، شما بعنوان یک عضو پرداخت می توانید درمورد محصول یا فرصت خود بیشتر بهمراه کمیسیون کمی از افرادی که به این سیستم عامل مراجعه می کنید ، دریافت کنید. این سیستمی نیست که در آن بسیاری از افراد واقعاً درآمد عظیمی پیدا کنند ، کمیسیون کمی است و به معنای واقعی کلمه هزاران عضوی را که شما مستقیماً به آنها مراجعه می کنید برای درآمد مناسب بدست می آورند. با این حال ، این برنامه به خودی خود می تواند ابزاری مناسب برای کسانی باشد که فرصتی آنلاین را شروع می کنند و می خواهند ترافیک فوری را بدست آورند. این تضمینی نیست ، با این حال ، بسیاری از ثبت نام کنندگان قبلاً دوست دارند که شما یک فرصت اولیه برای تلاش برای ارتقا it آن به امید بازاریابی معکوس داشته باشید.

در حال حاضر برنامه های زیادی در اینترنت وجود دارد که مشابه List Million هستند و مشکلات دیگری در این سیستم وجود دارد که سایر سیستم های مشابه از آن استفاده می کنند. انباشت اتفاق خواهد افتاد ، این فقط یک واقعیت است. براساس قوانین هرزنامه ، این سیستم فقط اجازه می دهد حداکثر 30 پیام جداگانه در روز برای افراد ثبت شده ارسال شود. لازم است قبل از عضویت در هر بستر آنلاین ، دقت لازم را انجام دهید و قبل از پرداخت هزینه این نوع تبلیغات ، جوانب مثبت و منفی را بسنجید. ساختار کمیسیون بر اساس هزینه ثبت نام ناچیز است و فقط منجر به پرداخت درصد کمی به شما خواهد شد. وقتی نوبت به فرصت ها و سیستم عامل های بازاریابی آنلاین می رسد ، “شما برای آنچه می گیرید هزینه می کنید” همچنان اعمال می شود ، بنابراین نهایت دقت و تلاش خود را انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا