دنیای وب

لینک دهی مجدد برای سئو – بخشی از بازی؟

ایده لینک دهی مجدد با رقبا در بازاریابی دیجیتال در بین جامعه جستجوگرها طرفداران زیادی دارد. به دلیل استفاده مکرر از آن ، افراد آن را در مرحله تشخیص از بین می برند.

برای یک شرکت / آژانس ناآشنا با این مفهوم در بازاریابی اینترنتی ، تحقیق در مورد پیوند رقبا یک استراحتگاه هوشمند است که در آن می توانید بک لینک های رقبا را به عنوان بخشی از پیوند ایجاد کنید. حداقل اینکه بگوییم ، روشهای مختلفی برای اعمال این روش وجود دارد. با این حال ، بهترین انتخاب بازدید از مکان هایی است که در واقع گره خورده اند.

تعجب نکنید که آیا صفحات زیادی مربوط به رقبا پیدا می کنید. یک فرصت عالی برای پیوند شما با او وجود دارد.

به عنوان یک حسن نیت ادب حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، در هنگام یافتن وبلاگ ها / تالارهای گفتگوی مرتبط با رقبای خود ، پیوند ارسال نکنید. در ابتدا ، برخی از اظهارات قدردانی و قدردانی را ارسال کنید تا اگر بعداً پیوندهای خود را قرار دهید ، مشکلی ایجاد نمی کند. کمک کمی می تواند به شما کمک کند تا با این شرایط کنار بیایید. قوانین و مقررات مربوط به موضوع بازاریابی اینترنتی را بخوانید تا بررسی کنید آیا قبل از ارسال پیوندهای خود الزامی برای نوشتن تعداد مشخصی از پست ها را فراهم می کند یا خیر.

شما باید وب سایت های محتوا را پاک کنید و در تولید محتوای منسجم تلاش کنید. با استفاده از این روش ، نه تنها می توانید آن را به وب سایت خود پیوند دهید ، بلکه می توانید آنها را در این واقعیت متقاعد کنید که محتوای شما در بسیاری از جنبه های بازاریابی دیجیتال از محتوای رقبا پیشی می گیرد.

وب سایت هایی را پیدا کنید که برای پیوند دادن به شما یا رقبای شما در شبکه استفاده می شوند. تغییرات بزرگی در محتوای خود ایجاد کنید و سپس سعی کنید آن را به مشاوره بفروشید تا ببینید آیا می تواند شما را به کار خود بازگرداند.

تلاش دیگر برای ورود به بازاریابی دیجیتال بررسی شواهد مربوط به رقبا است تا ببینید آیا می توانید وارد شوید.

– هنگام مرور در لینک رقبا ، ممکن است از لینکهای خراب استفاده کنید. در بازاریابی دیجیتال می توانید از این امر بهره مند شوید. پیوند خراب را پیگیری کرده و آن را به مالک سایت گزارش دهید. برای جایگزینی این پیوندها با یکی از پیوندهای خود اقدام کنید.

برای یافتن سایتهایی که با URL یا متن لنگر ناخواسته به شما لینک می دهند مانند “اینجا را کلیک کنید” از لینکهای پشتی خود استفاده کنید. برای تغییر کلمات کلیدی با آنها تماس بگیرید.

سعی کنید در صفحه ویکی مربوط به رقبا جستجو کنید و سعی کنید خود را به آن صفحه اضافه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا