دنیای وب

لینک مستقیم یا صفحه فرود؟

یکی از سریع ترین راه های کسب درآمد آنلاین ، بازاریابی وابسته است. به طور دقیق ، شما برای فروش در اینترنت نیازی به داشتن محصول ندارید زیرا بازارهای کمی وجود دارد که به شما فرصت می دهد محصولات خود را برای کارمزد تبلیغ کنید. این موارد می تواند موارد فیزیکی مانند لیوان چای ، کتاب ، هواپیما و تعداد زیادی دیگر باشد. یا می تواند محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی باشد که به عنوان کتاب های الکترونیکی و سایر موارد قابل بارگیری شناخته می شوند.

Clickbank Market منبع خوبی از محصولات الکترونیکی است. فرآیند انتخاب و تبلیغ یکی از محصولات آنها در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به پایان می رسد. بیایید در ساعت ها بگوییم که اگر وقت خود را کنار می گذارید یا دو وقت اختصاص می دهید.

EBay مکانی عالی برای محصولات فیزیکی است ، و این نیز یک روش گام به گام آسان و ساده است. من کمیسیون فروش این محصولات را از بیست و پنج تا هفتاد و پنج درصد کسب کردم. برخی از آنها حتی باعث پرداخت منظم شما می شوند بنابراین ارزش دارد که با دقت بررسی کنید چه پیشنهادی ارائه می شود.

پس از تصمیم گیری در مورد محصول موردنظر برای بازاریابی ، اکنون دو گزینه آسان پیش رو دارید. یکی ، برای ارسال مستقیم خریداران بالقوه به صفحه بازرگان با پیوند متصل شده در مخاطب ، یا دو مورد ، برای دستیابی به چشم انداز صفحه مقصد خود که به نظر می رسد یک وب سایت خرد است ، جایی که ممکن است فرصت داشته باشید با انتخاب اطلاعات آنها را جمع کنید – در فرم ، سایر محصولات را به بازدید کنندگان خود نشان دهید در صورت عدم خرید محصولات اصلی مربوط می شود.

از همه مهمتر ، صفحه فرود بازاریاب وابسته فرصت سفارشی سازی براساس محصول را فراهم می کند. معنی این امر این است که شما به جای استفاده از رویکرد بازرگان که می تواند برای بازدیدکنندگان منحصر به فرد شما مناسب نباشد ، با استفاده از مهارت های منحصر به فرد خود به بازدیدکنندگان خود پیش فروش می کنید. صفحات فروش تاجر معمولاً کاملاً خنثی هستند. بنابراین ، ایجاد یک صفحه فرود مارک دار به بازدیدکنندگان شما اعتماد و اطمینان می بخشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا