دنیای وب

مارک از طریق امضای ایمیل خود برای مربیان شخصی

بارها و بارها می شنوم که با مشاوره مشتریان صحبت می کنند که آنها نمی توانند تجارت شخصی خود را رشد دهند. آنها با بوت کمپ های خود در سطح خاصی از موفقیت گیر کرده اند و نمی توانند دلیل آن را بفهمند. خدمات آنها از کیفیت بالاتری برخوردار است و توجه شخصی بیشتری را نسبت به شرکتهای بزرگ جعبه ارائه می دهند. خوب آنها چه غلطی می کنند؟

پاسخ معمولاً موارد کوچک است که همه تفاوت را ایجاد می کند. برای اولین بار ، آنها در تلاشند تا از کالایی یک مارک تجاری ایجاد کنند. غیرممکن است. عموم مردم اکنون مربیان شخصی ، بوت کمپ ها و چالش های ارائه شده در گوشه و کنار را مشاهده می کنند. هر جلد مجله و هر جدول زمانی فیس بوک با فرصت هایی برای دسترسی رایگان و مبتنی بر هزینه به این خدمات پر شده است. عمومی هستند.

در صورت صحت ، تنها کاری که مشتری برای انجام دادن انجام می دهد مقایسه بر اساس نیازهای وی است. اگر موقعیت مکانی شما بهتر باشد ، قیمت شما مناسب است یا از لحاظ جسمی ترس و وحشت کمتری دارید ، به عنوان مثال ممکن است ضربه ای به شما وارد شود. اینها نتایج تصادفی است. شما می خواهید قابل پیش بینی باشید.

اگر کسی برای جستجوی شما در اینترنت از طریق جستجوی گوگل برود ، آیا آنچه را که به دنبال آن هستید در شما پیدا می کند؟ تعداد کمی از افراد برای جستجوی بوت کمپ در همین نزدیکی به Google می روند. یک زن ناامید به دنبال مربی شخصی شبانه در رایانه خود نیست.

مردم به دنبال راه حل هستند. آنها مشکلاتی دارند. این مشکلات به نوعی فوری می شوند. این ممکن است یک عروسی ، دیدار مجدد یا فصل تابستان باشد که به آنها احساس اضطراری کند. از س questionsالاتی که شخصی در Google تایپ می کند برای کمک به شما در یافتن پاسخی که پیدا می کنید استفاده کنید.

اگر شما یک زن 47 ساله هستید که می خواهید لاغر شوید ، چه چیزی را تایپ می کنید؟ برای پیشنهادات در مورد رژیم های غذایی که منجر به کاهش سریع چربی می شوند ، چه چیزی تایپ می کنید؟ استفاده از این کلمات خاص در وب سایت ، کارت ویزیت و امضا در ایمیل به کسی کمک می کند که باور کند شما پاسخ او هستید.

به جای لیست سوپ الفبا ، معتبرترین گواهینامه خود را انتخاب کنید و آن را لیست کنید. اگر آنها رزومه کامل را می خواهند ، می توانند آن را در وب سایت شما پیدا کنند. به جای اینکه مجذوب شوید ، وب سایت یا URL وبلاگ را لیست کنید. آن را به یک لینک زنده تبدیل کنید. راهی برای مشتری پیدا کنید تا وقتی به آنجا می رسد ، محتوایی پیدا کند که ارزشش را اضافه کند.

بیش از یک امضا در ایمیل های خود ایجاد کنید. برای برقراری ارتباط با مربیان شخصی که به عنوان مثال به دنبال مربی بازاریابی هستند ، آدرس URL وبلاگ شخصی و شخصی خود را درج می کنم که کسی می تواند در مورد مربیگری بیاموزد. برای برقراری ارتباط با بازار زنان بعد از 50 سال ، من صفحه وبینار سلامتی و URL کتابم را برای این بازار قرار داده ام.

با توجه به اینكه مشتری می تواند بعد از 50 سالگی اطلاعاتی را برای افرادی كه از تناسب اندام استفاده می كنند ، ارائه می دهم ، فوراً می داند كه من راه حل هایی برای آنها دارم. آنها اهمیتی نمی دهند که بعداً چه اعتبارنامه یا تجربه ای را داشته ام. تا زمانی که مشتریان حرفه ای تناسب اندام شخصی من نمی دانند که من پاسخ تسلط بر بازاریابی تناسب اندام آنها را ندارم ، آنها برایشان اهمیتی ندارد که من چه مدرک و یا مدرکی دارم اکثر آنها نیز دارند! آنها فقط زمینه بازاریابی ، مارک تجاری و تجارت را ندارند تا درآمد کسب و کار خود را در جایی که می خواهند بدست آورند.

مشخص کنید که به چه کسی خدمت می کنید یا می خواهید خدمت کنید. تعیین کنید که چه چیزی برای آنها مهم است. سپس به امضای ایمیل خود نگاه کنید. شما یک ضربه خواهید گرفت. زمانی که از طریق ایمیل با شما تماس گرفتند علاقه مند می شوند. بلافاصله به آنها بگویید شما در مورد آنها هستید و نه در مورد خود تبلیغ خود. دانش شما باید نشان دهد تا اینکه مجبور شوید به آنها بگویید.

فرمول تجاری شما:

1. نام شما و دو یا سه اعتبار نامه اصلی

2. اطلاعات تماس شما

3. عنوانی که کالا نباشد. مربی شخصی گرفته شده است. دیگه چی گرفتی؟ آیا شما نماینده تغییر هستید؟ مربی لاغری؟

4. چیزی برای مشتری. این یک URL است که در آن آنها می توانند یک ویدیو ، مقاله دریافت کنند ، در وب سایت شما درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، یک مسابقه یا ابزاری برای حل مشکل خود دریافت کنند.

5. خواندن آن را آسان کنید. شامل کمتر نه بیشتر تمرکز خود را محدود کنید. از رنگ یا دو نقطه یا خطوط جداگانه استفاده کنید.

6. لینک ها را به صورت زنده ایجاد کنید. هیچ کس قرار نیست آنقدر شما را دوست داشته باشد که بتواند URL شما را در مرورگر خود کپی کرده و اطلاعات بیشتری کسب کند.

این ممکن است کوچک به نظر برسد. هر چیز کوچکی مهم است. هرچه مشتری هدف شما با تحصیلات ، بیان و مهارت بالاتری در تجارت باشد ، بوی عدم اعتماد به نفس بیشتری را حس می کند که این امر نیاز به لیست اعتبارنامه ها را نشان می دهد. هرچه مخاطبان شما از تحصیلات کمتری برخوردار باشند ، آسان تر و سریعتر نیاز دارند تا بتوانند راه حل های شما را بدست آورند. نتیجه نهایی در هر صورت این است که باید در مورد آنها باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا