دنیای وب

مارک یارنل – کد لوتوس

مارک یارنل هنگامی که می خواهد تجارت بازاریابی چند سطح خود را در سطح چند سطح انجام دهد ، یک پادشاه کامل است. وی در طول فعالیت حرفه ای خود بیش از دو دهه با موفقیت بیش از 300000 توزیع کننده در 21 کشور مختلف ساخته است.

مارک یارنل برای هر کسی که می خواهد در بازاریابی شبکه ای موفق شود یک سیستم آموزشی ایجاد کرده است. سیستم آموزشی آن در دسترس هر کسی است که به دنبال دانش ، CD ، DVD ، کتاب و صدا است. اگر نام این آموزش را نشنیده باشید ، آن را “مقدس مقدس بازاریابی شبکه ای” می نامند.

مارک یارنل بدون شک یکی از بهترین مشاغل نویسندگان بازاریابی شبکه ای در جهان است. نویسنده چندین کتاب پرفروش. آخرین کتاب وی محبوب ترین کتاب وی است: اولین سال حضور در بازاریابی شبکه ای. در حال نوشتن این مقاله ، او در حال کار بر روی کتاب بعدی خود است.

وی علاوه بر اینکه در صنعت بازاریابی شبکه ای افسانه بود ، اولین شخصی از صنعت بازاریابی شبکه ای بود که به عنوان سردبیر مجله The Success Magazine فعالیت می کرد. او همچنین در طول فعالیت درخشان خود در سطح بین المللی شناخته شده است. بیش از هر چیز ، وی با قرار گرفتن در تالار مشاهیر بازاریابی شبکه مفتخر شد.

اخیراً ، اگر مانند بسیاری از افراد با آقای یارنل همراه نبوده اید ، باید در مورد چیزی که او در جهان راه اندازی کرده است ، یعنی کد لوتوس ، بشنوید.

لوتوس کد یک نرم افزار ثابت شده برای شما و هر کس دیگری است که می خواهد: دستیابی دقیقاً به آنچه در زندگی می خواهید ، تغییر کار در کسب و کار ، فکر کردن مانند یک فرد موفق ، جدا کردن سریع آن ، رشد با اعتماد به نفس و تربیت دیگران برای رفاه بیشتر.

Lotus Code یک فلسفه 2500 ساله است که بر هر عنصر رنگ آمیزی با شش عدد لازم برای رسیدن به موفقیت بزرگ تقریباً در هر کاری تأکید دارد.

مارک یارنل بدون شک یکی از بهترین بازاریاب های شبکه در جهان است. وی بسیاری از کتابها و سایر مطالب آموزشی را به دنیای بازاریابی شبکه ای خلق و آورده است. تمام این آموزش ها از قلب و ذهن او سرچشمه می گیرد تا به همه ما در موفقیت و تحقق نسخه رویاهایمان کمک کند.

مارک یارنل به همه افراد جهان پیام داده است که آمریکای شمالی پس از آنچه او شناور پنجاه ساله می خواند ، هوشیاری گستاخانه ای در انتظار همه شهروندان خود است!

دنیای بازاریابی شبکه ای به دلیل رهبرانی که در این صنعت مانند مارک یارنل داریم ، جای شکرگزاری زیادی دارد.

پیام من در اینجا این است که هر کسی که به دنبال بازاریابی شبکه ای است و یا درگیر آن است باید به طور جدی به دنبال اطلاعات مارک یارنلز باشد. اطلاعاتی که پیدا می کنید زندگی شما را برای همیشه تغییر می دهد. اطلاعات هر از چند گاهی فقط از این طریق ظاهر می شوند ، بنابراین وارد عمل شوید و مسئولیت زندگی و آینده خود را بر عهده بگیرید.

فقط بخاطر بسپارید ، اقدام کنید ، مربی خود را پیدا کنید و تمام آموزشهای لازم را کسب کنید. همه این پیام را جدی نمی گیرند و این یکی از دلایل بسیاری است که باعث موفقیت برخی افراد می شود و بیشتر آنها در کار شکست می خورند. بنابراین در حالی که این کار را انجام می دهید ، به یاد داشته باشید که زندگی را به طور کامل انجام دهید و در حالی که این کار را انجام می دهید از آن لذت ببرید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا