دنیای وب

ماژول 1 فصل 1 درباره رشته خود تصمیم بگیرید

فصل 1

درس 1

درباره واکسن خود تصمیم بگیرید

ورودی 1.0

2.0 گل

3.0 محتوای اصلی

3.1 بازار طاقچه چیست؟

3.2 نحوه تصمیم گیری در مورد جایگاه خود در بازار – گام به گام

3.2.1 مخاطبان خود را تعریف کنید

3.2.2 انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای بازار طاقچه ها

3.2.3 تجزیه و تحلیل رقابت

3.2.4 روند تحقیقات در صنعت

3.2.5 تصمیم گیری

4.0 نتیجه گیری

5.0 خلاصه

6.0 چشم پوشی

ورودی 1.0

بعد از اینکه تصمیم گرفتید بصورت آنلاین تجارت کنید یا تجارت فعلی خود را انجام دهید و آن را بصورت آنلاین راه اندازی کنید ، تصمیم بعدی که باید همزمان بگیرید باید این باشد: کدام بازار طاقچه را بصورت آنلاین انجام می دهید.

2.0 گل

  • برای بحث در مورد معنای بازار
  • برای تشویق فرد یادگیرنده به استفاده از ابزارهای آنلاین رایگان برای تحقیق در زمینه بازارهای مختلف در تجارت اینترنتی
  • برای کمک به هر یک از شرکت کنندگان در تصمیم گیری در مورد یک مکان خاص در بازار ، آنها می خواهند تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهند

3.0 محتوای اصلی

3.1 بازار طاقچه چیست؟

بازار طاقچه بخش کوچکی از بازار است که شما می خواهید هنگام فروش محصولات و خدمات خود و به طور کلی تجارت خود ، روی آن تمرکز کنید. همچنین می توان آن را به زیر بخش تقسیم کرد.

بنابراین ، اولین کاری که هنگام راه اندازی کسب و کار خود در اینترنت انجام می دهید این است که از ابتدا تصمیم بگیرید که جنبه خاصی از بازار را که از آنجا تجارت خود را اداره خواهید کرد ، تعیین کنید.

همچنین می توانم بگویم که بازاریابی تخصصی هنر و دانش تعریف بخش کوچک اما سودآور بازار شما (طاقچه آن) و سپس تمرکز کلیه محصولات و خدمات شما بر روی آن بخش خاص است.

بگذارید از این مثال استفاده کنم: کاهش وزن => کاهش وزن برای زنان => کاهش وزن برای زنان زیر 20 سال => کاهش وزن برای زنان مبتلا به دیابت زیر 20 سال و غیره

یک نکته دیگر در مورد انجام تجارت بصورت آنلاین در اینجا قابل ذکر است.

هنگامی که به صورت آنلاین تجارت می کنید ، باید در اسرع وقت نوع کالاهایی را که می خواهید به بازار عرضه کنید تعیین کنید. آیا قصد معامله (فروش) محصولات مجازی یا فیزیکی را دارید؟

به عنوان مثال ، محصولات کاهش وزن که در بالا ذکر شد را در نظر بگیرید ، محصولات مجازی یا اطلاعاتی و همچنین محصولات فیزیکی وجود دارد که می توانند به این بازار فروخته شوند.

برای اکثر تازه واردان به تجارت اینترنتی ، بهتر است به دلایل مشخص با محصولات مجازی شروع کنید …

محصولات مجازی حاشیه سود بالاتری دارند ، بیشتر از محصولات فیزیکی به فروش می رسند و تنظیم و بازاریابی آنها نسبت به محصولات فیزیکی نسبتاً آسان تر است.

یکی از دلایل اصلی این فروش سریع و آسان ، اصلی است که رضایت فوری نامیده می شود.

خریداران شما از دریافت محصولی که فقط برای آن پرداخت کرده اند بسیار هیجان زده خواهند شد – از طریق بارگیری فوری ، که فقط با محصولات اطلاعاتی امکان پذیر است.

این امر باعث کاهش بازخورد خریداران ، اضطراب معمولاً مربوط به خریداران آنلاین می شود زیرا بیشتر اوقات از یک فرد غریبه خرید می کنند و هرگونه تاخیر در گرفتن محصول به دست خود ممکن است آنها را وادار به تأمل کند و احتمالاً پشیمان شوند و در نتیجه عدم اعتماد ناشی از تأخیر ، می توانند درخواست بازپرداخت کنند.

با این حال ، به طور کلی ، اصل یکسان است (گرچه در بازار محصولات اطلاعات حادتر است) صرف نظر از بازاری که در آن تجارت می کنید.

3.2 نحوه تصمیم گیری در مورد جایگاه خود در بازار – گام به گام

برای تصمیم گیری در مورد طرحی که می خواهید تجارت خود را بصورت آنلاین انجام دهید ، باید این مراحل را دنبال کنید:

3.2.1 مخاطبان خود را تعریف کنید

این به دو دلیل بسیار مهم است – محصولات می آیند و می روند ، اما مخاطب برای همیشه ماندگار است. این روش همچنین شما را با بازاری متصل می کند که اصرار زیادی داشته و توانایی خرید را دارد.

از پاراگراف بعدی ، شما باید آنلاین باشید تا تمرین کنید.

برای دیدن انواع مختلف طاقچه ها و زیر طاقچه ها می توانید به این سایت دسترسی پیدا کنید – به دسته ها توجه داشته باشید و برای دیدن زیر مجموعه ها روی علامت + مقابل هر دسته کلیک کنید: ClickBank

هر دسته و زیر مجموعه به ترتیب همانطور که قبلاً نشان داده شد ، طاقچه و زیر کلاس خاص خود را تشکیل می دهند.

3.2.2 انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای بازار طاقچه ها

ابزار کلمات کلیدی Google AdWords رهبر آزاد و برجسته تحقیقات کلمات کلیدی است. استفاده از آن برای مبتدیان آسان است و اگر حساب Google Mail دارید می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید.

برای ایجاد حساب یا ورود به سیستم برای استفاده از ابزار باید Google Mail داشته باشید (به گوشه بالا سمت راست مراجعه کنید).

هنگامی که یک حرفه ای می شوید ، به یک نسخه پولی نیاز دارید ، اما نسخه رایگان برای شروع بسیار مفید است. اگر با آن آشنایی ندارید ، بالا سمت راست سایت را بررسی کنید و دستورالعمل (“قبل از شروع کار”) را در مورد نحوه استفاده از آن پیدا خواهید کرد: Google Keywords Tool Google AdWords

3.2.3 تجزیه و تحلیل رقابت

هنگام تایپ کلمات کلیدی خود در کادر جستجوی Google Keyword Tool ، روی ضربه بزنید ایده بگیرید. از نتیجه ، بررسی کنید رقابت (کم برای مبتدیان توصیه می شود) ، جستجوی محلی ماهانه (1000+ خوب است) ، و CPC تقریبی (چگونه و چند نفر حاضر به پرداخت هزینه هستند کلمه کلیدی)

به نشانه های قلم قرمز زیر نگاه کنید.

کلمه کلیدی که در جعبه جستجو محاسبه کرده اید “شبکه بازاریابی” است.

این بازتاب ارزیابی رقبای شما از بازار است. تعداد کمی از مردم مایل به پرداخت هزینه کلمات کلیدی در بازاری هستند که هیچ پولی برای سودآوری در آن وجود ندارد. هرچه مبلغ بیشتری برای کلمات کلیدی پرداخت کنند ، بازار کار بهتر خواهد بود.

علاوه بر این ، هنگام انتخاب یک کلمه کلیدی با رقابت کم که می خواهید آن را هدف قرار دهید ، آن را تایپ کنید جستجوی گوگل و ببینید چند صفحه برگردانده شده است – این وب سایت هایی هستند که کلمه کلیدی را هدف قرار می دهند.

همچنین بررسی کنید که چند صفحه در ده پیوند برتر این کلمه کلیدی را در نام وب سایت خود دارند. بعداً ، در یک درس دیگر در مورد این بیشتر توضیح خواهم داد.

بررسی کنید که آیا در سمت راست هر صفحه تبلیغاتی وجود دارد که کلمه کلیدی را هدف قرار داده باشد.

روی چند پیوند اول نیز کلیک کنید تا ببینید آیا در آن سایت ها تبلیغاتی وجود دارد (سمت راست). اگر هیچ چیز نیست ، کلمه کلیدی بی ارزش است! در غیر این صورت ، تبلیغ کنندگان هزینه ای را پرداخت می کنند تا با کلمه کلیدی به سایت خود مراجعه کنند.

3.2.4 روند تحقیقات در صنعت

همچنین ، از Google Trends Explore برای دیدن علاقه به مرور در بازاری که قصد ورود به آن را دارید استفاده کنید: Google Trends Explore

در بالا ، کشور ، دوره ، دسته ها و موضوع تحقیق را یادداشت کنید (با رنگ زرد برجسته شده است). این موارد می تواند با توجه به اهداف و اهداف شما متفاوت باشد ، اما به طور کلی استفاده از دوره پنج ساله گذشته که قصد ورود به بازار جدید را دارید ، ایده خوبی است. با جمع آوری تجربه ، همه اینها می تواند متفاوت باشد.

همچنین Google Trends خاص کشور وجود دارد. جستجوی Google Trends Explore + کشور خود یا کشوری که می خواهید اطلاعات خاصی درباره آن داشته باشید ، به عنوان مثال “Google Trends Explore + Nigeria”

به عنوان مثال ، وب سایت فوق را پیدا کنید و از آن بازدید کنید ، جایی که در سراسر جهان نوشته شده است ، مثلث کوچک را کلیک کنید ، کشور خود را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید ، و پس از مدتی نتیجه خاص کشور باز خواهد گشت.

به پایین صفحه بروید و شگفتی هایی را خواهید دید.

ورود به بازار رو به افول هیچ فایده ای ندارد.

کاهش بازارها بازاری برای افراد دیگری است که همان مشاغل مورد نظر شما را انجام می دهند و در واقع از آنها رویگردان هستند.

درسی که می توان در اینجا آموخت این است که تجارت شما ، حتی اگر در ابتدا سودآور باشد ، دوام زیادی نخواهد داشت. با استفاده از سوئد در جستجوی بالا ، بازار اصطلاح جستجوی “کسب درآمد آنلاین” از پنج سال گذشته در این کشور روند رو به رشدی داشته است.

به یاد داشته باشید ، روند بهترین دوست سرمایه گذار است – رابرت کیوساکی.

3.2.5 تصمیم گیری

مرحله فوق به اندازه کافی آموزشی است که شما را قادر می سازد تصمیم بگیرید که در کدام بازار تجاری می خواهید تجارت کنید. تأخیر و جستجو بیشتر منجر به سردرگمی و اطلاعات بیش از حد و تجزیه و تحلیل فلج می شود.

4.0 نتیجه گیری

امروزه ، شروع یا ایجاد هر نوع تجارت آنلاین و اداره سودآوری آن به طور فزاینده ای آسان است. این به این دلیل است که ابزارهای رایگان و م effectiveثری به صورت آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند فارغ از اینکه در کجای دنیا هستید ، نوعی مطالعه امکان سنجی و بررسی بازار را انجام دهید.

به این ترتیب می توانید بفهمید که تجارت برنامه ریزی شده شما از همان ابتدا شانس موفقیت خوبی دارد یا خیر.

5.0 خلاصه

همانند سایر مشاغل ، ساده ترین راه برای شروع تجارت اینترنتی این است که از ابتدا روی یک مکان خاص تمرکز کنید. درسهایی که از کار موفقیت آمیز در این زمینه گرفته می شود می توانند به راحتی در طول زمان برای دیگران استفاده شوند.

6.0 چشم پوشی:

همین حالا این کار را انجام دهید!

همان چیزی را که تازه یاد گرفتید فوراً تمرین کنید.

کافی است بگویید که نیازی نیست وقت زیادی را برای این مراحل صرف کنید زیرا می توانید آنها را بارها و بارها مرور کرده و با گذشت زمان و تجربه عالی شوید.

مهمترین چیز برای شما این است که در سریع ترین زمان درآمدزایی کنید و پس از مدتی آنقدر درآمد کسب خواهید کرد که حتی می توانید برخی از این کارها را به متخصصان واگذار کنید.

اکنون اقدام کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا