دنیای وب

مبانی ایجاد یک تجارت طولانی مدت و پایدار بصورت آنلاین

بیشتر مشاغل جدید در اولین سال فعالیت خود شکست می خورند و شرکت های اینترنتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در حقیقت؛ شاید یک کسب و کار آنلاین در آن سال اول با شکست مواجه شود. این بدان دلیل است که اکثر کارآفرینان اینترنتی اعتقاد زیادی به روندها یا تاکتیک ها دارند.

من تاکتیک های رفت و آمد را دیده ام و دیده ام که کدام یک گیر کرده است. مطمئناً ، وقتی روندها را دنبال می کنید ، می توانید به راحتی در مدت زمان کوتاهی مورد توجه بسیاری قرار بگیرید. وقتی جدیدترین تاکتیک را دنبال می کنید می توانید هجوم عظیمی از مشتری یا مشتری را بدست آورید. اما چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که روندها دوام ندارند. تمام آن ترافیکی که با پیروی از این آخرین “روند” به دست آوردید ، می تواند با از بین رفتن روند ، به راحتی از بین برود.

هنگامی که یک تجارت آنلاین راه اندازی می کنید ، باید به چیزهایی فکر کنید که می دانید در طولانی مدت کار خواهند کرد. وقتی به بلند مدت فکر می کنید ، تجارت شما پایدار است و تا زمانی که به آن اهمیت دهید سود خود را ادامه خواهید داد. مطمئناً ، کمی کار طول می کشد اما شما فقط باید بیشتر کارها را در ابتدا انجام دهید. هر کار تعمیر و نگهداری که باید انجام دهید از آن مرحله به بعد سریع و آسان خواهد بود.

نکته مهم در مورد ایجاد یک تجارت طولانی مدت این است که شما به راحتی می توانید یک قدم به عقب برگردید و اجازه دهید شخصی آن تجارت را برای شما مدیریت کند. شما می توانید کل تجارت خود را برون سپاری کنید و به کارمندان خود اجازه دهید همه کارها را انجام دهند زیرا می دانید که علی رغم تغییراتی که Google در شما ایجاد کرده است ، کارساز است.

بنابراین چگونه می توان شغلی را ایجاد کرد که در دراز مدت پایدار و پایدار باشد؟ در اینجا چهار پایه اصلی تجارت اینترنتی طولانی مدت آورده شده است.

1 یک متخصص دقیق را انتخاب کنید و مدل کسب و کار را برنامه ریزی کنید. شما باید مناطق خود را هوشمندانه انتخاب کنید. وقتی به طاقچه نگاه می کنید ، اساساً باید به 3 چیز توجه کنید: رقابت ، سودآوری و قابلیت دسترسی.

هنگامی که جایگاه خود را پیدا کردید ، انتخاب یک مدل کسب و کار بر اساس میزان کار در این زمینه را انتخاب کنید. آیا این محصول وابسته است یا محصولات خود را ایجاد خواهید کرد؟ درخواست چقدر بزرگ است و برای برآورده ساختن این خواسته شما چقدر باید کار کنید.

طرحی با دقت انتخاب شده و مدل کسب و کار برنامه ریزی شده ، نقشه اصلی کسب و کار شما خواهد بود. درست انجام دادن آن و برنامه ریزی دقیق آن به شما کمک می کند تا همه موارد بعدی بدون مشکل اجرا شود.

2. محتوای خوب هرگز به سبک نمی رود. این چیزی است که گوگل همیشه می خواسته است و آنچه مشتریان شما همیشه می خواسته اند. روی محتوای با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید زیرا این چیزی است که باعث می شود بازدید بیشتر شود و همین امر باعث می شود مشتری شما بیشتر بخواهد.

3. SEO را به روش صحیح انجام دهید. SEO بسیار وابسته به هوی و هوس های گوگل است ، اما اگر SEO را به درستی انجام دهید ، هیچ تغییری در سیاست که Google برای شما ایجاد می کند ، بیش از حد تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

انجام SEO به روش صحیح به معنای استفاده از تکنیک های کلاه سفید ، استفاده نکردن از هرزنامه و ایجاد پیوندهای طبیعی است. با شروع کم و کند و تصادفی تر شدن پیوندها ، می توانید این پیوندها را طبیعی جلوه دهید.

این فرایند همیشه کارساز است و وقتی این روش انجام می شود ، پیوندها از بین نمی روند. ممکن است با تغییر Google رتبه بندی شما کمی تغییر کند اما در طولانی مدت باعث حفظ رتبه شما می شود و در آنجا می ماند.

4- روی پیوندهای با کیفیت خوب که ماندگار هستند سرمایه گذاری کنید. تلاش خود را در زمینه SEO در ایجاد پیوندهای ماندگار متمرکز کنید. پیوندهای با کیفیت مانند ارسال مدارک ، ارسال مقاله ، فیلم ، شبکه های اجتماعی ، نشانک گذاری اجتماعی یا پیوند از سایت های با روابط عمومی بالا یا شبکه های کوچک مواردی هستند که سایت شما را در چند صفحه اول Google نگه می دارند.

من می دانم که ساخت و حفظ این پیوندهای با کیفیت کار زیادی را می طلبد. اما تا حد زیادی ، بهترین راه برای تعیین بهترین سایت ها است. گوگل و سایر موتورهای جستجو این موضوع را می دانند و هیچ راهی دیگری برای حل این مسئله وجود ندارد. ساخت هرچه بیشتر پیوندهای با کیفیت بالا زمان می برد ، اما هر تلاشی که می کنید برای ایجاد پیوندهای خوب انجام دهید زمان بر است زیرا بازدید با کیفیت بالا را به سایت شما هدایت می کند.

سرمایه گذاری در وقت ، تلاش و پول خود در مواردی که باعث موفقیت و رقابت در طولانی مدت تجارت شما می شود ، ارزش سرمایه گذاری را دارد. مبهوت طرح های “رسیدن به نقطه” یا “سریع ثروتمند شدن” نشوید. اینترنت با سرعت نور حرکت می کند اما تجارت اینترنتی هنوز یک تجارت است. اگر می خواهید سود خود را بدست آورید ، باید برای آن تلاش کنید ، کمی وقت بگذارید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا تجارت آنلاین خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا