دنیای وب

مبانی بازاریابی اینترنتی

اگر تازه وارد اینترنت شده اید و می خواهید برای انجام هر کاری که می خواهید انجام دهید یک وب سایت راه اندازی کنید ، پس باید برخی از استراتژی های اساسی بازاریابی اینترنتی را بدانید که به شما در رسیدن به هدف کمک می کنند. بازاریابی آنلاین آسان است ، اما اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید قطعاً می توانید زمان زیادی را به گشت و گذار بپردازید. خوشبختانه من اینجا هستم تا کمک کنم.

بازاریابی اینترنتی اساسی برای برخی از افراد به این معنی است که شما یک وب سایت راه اندازی می کنید ، آن را به موتورهای جستجو ارائه می دهید و تمام. کاملا اشتباه. بدیهیات قدیمی “اگر آن را بسازید می آیند” در اینترنت صدق نمی کند. باید بازاریابی کنید. و شما هرگز نمی خواهید بازاریابی اینترنتی را به روشی انجام دهید که برای شما ترافیک هدفمند نداشته باشد و برای بیشتر افراد – درآمد.

نکته اصلی این است که استراتژی های اساسی بازاریابی آنلاین تمام آنچه برای دستیابی به موفقیت در تجارت اینترنتی خود نیاز دارید ، هستند. اینها استراتژیهایی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، تبلیغات بنر یا تبلیغات نمایشی در وب سایت ها ، وبلاگ ها و انجمن های آنلاین ، بازاریابی ویدئویی ، بازاریابی و ارسال مقاله و موارد دیگر است. اکنون مطمئن هستم که همه این موارد را قبلاً شنیده اید ، اما آیا می دانید چگونه طرحی را برای استفاده م theseثر از این استراتژی ها پیاده سازی کنید؟

می دانید ، بعضی از مردم دوست دارند مسیر خود را برای رسیدن به ثروت “کوتاه” کنند. برای آنها ، هنگام شروع یک تجارت آنلاین ، قرار است فوراً درآمد کسب کنید. خوب این افراد چه می کنند؟ آنها از روشهای اصطلاحاً “بازاریابی اینترنتی” مانند:

– تبلیغات فردی

– بیش از یک میلیون نفر از وب سایت خود را با استفاده از یک سرویس منفجر کنید

– خرید لیست های ایمیل

– استفاده از ارائه دهندگان تبلیغات طبقه بندی شده

استفاده از یک برنامه ارائه دهنده که ادعا می کند سایت خود را به صدها موتور جستجو ارسال می کند

– و استراتژی های وحشتناک تر

من دیده ام که مردم با استفاده از فناوری تبلیغات تنها پول زیادی از دست می دهند. برای بیشتر افراد ، بیشتر تبلیغات مجرد کلاهبرداری است. همه آنها کلاهبرداری نیستند ، اما به نظر من و آنچه من خودم دیده و تجربه کرده ام … حدود 98٪ آنها کلاهبرداری هستند. با این حال ، اگر در اطراف گروه های فیس بوک به اطراف تبلیغات منفرد بپردازید ، ممکن است وسوسه شوید که فکر دیگری نکنید.

چرا اینطور است؟ خوب ، شما شاهد شهادت باشکوه افرادی را خواهید دید که می گویند 5000 دلار برای یک تبلیغ که فقط برای 200 نفر از طریق پست ارسال شده ، درآمد کسب کرده اند. و غیره. در بیشتر موارد این مزخرفات ، فروشندگان تبلیغات انفرادی در حال انجام یک بازی خطرناک هستند که مردم را از طریق سرنخ ها و نتایج جعلی گمراه می کند. برخی از این فروشندگان حتی کالای ارزان قیمت شما را نیز خریداری می کنند تا شما را به فکر موفقیت برساند ، در حالی که در حالی که شما ضرر می کنید – و به احتمال زیاد – شما همچنان برنده خواهید شد تا دوباره یک آگهی تبلیغاتی از آن فروشنده بخرید.

و همین که پول شما را گرفتند ، همان کار را می کنند – بارها و بارها. ناراحت کننده است ، اما بسیاری از مبتدیان فکر می کنند این بازاریابی اینترنتی اصلی آنها است. در واقع ، برخی از افراد کاملاً به پول تبلیغاتی و کمپین های بازاریابی آنلاین خود به این روش اعتماد می کنند. آنها فقط می دانند که درست جلوی صورتشان فریب و سرقت می شوند.

بازاریابی اینترنتی اولیه باید با ریاضیات شروع شود. شما باید شماره های موجود در تجارت خود را بدانید. شما باید بدانید که چه می فروشید ، چقدر می فروشید ، هزینه هر یک از سرب ها ، هزینه هر فروش چقدر است ، رقم زوجین چند است ، برنامه شما برای کسب درآمد بیشتر از مشتریان ، چگونگی به حداکثر رساندن کل درآمد از مشتریان و همچنین چگونگی ادغام برنامه تداوم خود است. تجارت شما و موارد دیگر.

اینها اصول است. اگر این اصول اولیه را آماده ندارید ، چگونه در دنیا قصد دارید سود کسب کنید؟ مطمئناً ممکن است “فروش” داشته باشید ، اما اگر سود نمی کنید فروش چه فایده ای دارد؟ ممکن است برای خانواده و دوستان خوب به نظر برسد ، اما اگر 40 ساله باشید و همچنان ساعتی 8 دلار کار کنید … مردم به شما و ادعاهای شما شک می کنند. خدای نکرده هیچ یک از مشتریان یا رقبای شما آن را کشف نکنند. هر دوی آنها می توانند تجارت شما را خراب کنند زیرا شما به آنها دروغ خواهید گفت.

ببینید ، تکنیک های اساسی بازاریابی اینترنتی که قبلاً ذکر کردم برای رشد آنلاین شما ضروری است. شما به یک برنامه نیاز دارید و باید قبل از اینکه یک سکه برای تبلیغات هزینه کنید ، در مورد همه چیز از قبل فکر کنید. در واقع ، شما باید قبل از ثبت نام دامنه و خرید یک وب سایت ، در مورد همه چیز از قبل فکر کنید. مثل اکثر مردم بی ادعا نباشید و پنج تا ده سال آینده را با از دست دادن پول سپری کنید.

اگر می خواهید برخی از مهارت های اساسی بازاریابی اینترنتی را بیاموزید ، پس به خواندن ادامه دهید و تحصیلات خود را در مورد بازاریابی اینترنتی ادامه دهید. مرتباً از انجمن ها ، وبلاگ ها و وب سایت هایی بازدید کنید که اصول اولیه را به شما می آموزند – سپس با چند آزمایش کوچک شروع کنید. وقتی مردم از من س askال می کنند که بهترین روش برای یادگیری نحوه اداره تجارت بصورت آنلاین چیست ، من به آنها می گویم بروید و از طریق eBay بفروشید. من فکر می کنم شما نیز باید این کار را امتحان کنید ، فقط برای اینکه از نحوه اداره یک تجارت آنلاین مطلع شوید.

خانه خود را جستجو کنید یا برخی از وسایل شخصی خود را مرتب کنید و وسایلی را که دیگر استفاده نمی کنید یا نمی خواهید / نیاز دارید بفروشید. سپس به eBay رفته و آن را برای فروش قرار دهید. تعجب خواهید کرد که چقدر سریع آنها می فروشند. از آنجا خواهید آموخت که چگونه بسته بندی و حمل اقلام را انجام دهید ، چگونه از ابزارهای اتوماسیون آنها در کنار سایر خدمات شخص ثالث استفاده کنید و ایده های خلاقانه ای درباره نحوه کسب درآمد بیشتر با eBay ارائه دهید.

سپس به سادگی از مهارت های بازاریابی آنلاین خود که از تحقیقات اینترنتی آموخته اید استفاده کنید و آنها را در فروش eBay خود اعمال کنید. سپس سرانجام (اگر این کار را انجام دهید) … می توانید وب سایت خود را راه اندازی کنید و هر آنچه را که می خواهید بفروشید بفروشید – همه اینها در حالی است که از تکنیک های بازاریابی اینترنتی که در eBay استفاده کرده اید برای ترافیک بیشتر و فروش بیشتر استفاده می کنید.

این کار را سخت تر از آنچه لازم است انجام ندهید. فقط از اصول اولیه بازاریابی اینترنتی استفاده کنید و خوب است که به آن بپردازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا