دنیای وب

متخصص پوست ما 10 روش درمانی برتر بلوط سمی و پیچک سمی را ارزیابی کرده است

“چوب بلوط سمی یا داروی پیچک سمی” را در Google تایپ کنید و گزینه های شما را غرق می کند. کدام محصول بهترین عملکرد را دارد؟ هنگامی که پوست خود را تا استخوان می خارانید و خواب خود را از دست می دهید ، افراد به هر چیزی دست خواهند یافت. احساس خارش در اصطلاح پزشکی “خارش” نامیده می شود. مردم می گویند که این اغلب از درد جسمی بدتر است. ذهن در مقایسه با محرک های دردناک زمان سخت تری در جلوگیری از خارش دارد. از آنجا که بثورات گیاهی به طور متفاوتی در طیفی از افراد ظاهر می شود ، هیچ درمانی برای “یک اندازه متناسب با همه” وجود ندارد. اینترنت پر از پیشنهادات جدی از ریختن سوخت دیزل روی آن تا تمیز کردن با سفید کننده خالص است. من در برابر این توصیه احتیاط می کنم زیرا می بینم که زخم های دائمی و تغییر رنگدانه های غیرقابل قبول مدتها پس از کمرنگ شدن بثورات پوستی وجود دارد. از آنجا که بثورات بلوط سمی و پیچک به خودی خود طی چند روز تا چند هفته بدون درمان برطرف می شوند ، ایجاد روابط عل concreteی و عینی در مورد اینکه کدام روش های درمانی بهترین نتیجه را دارند ، دشوار است. لیست زیر نظر حرفه ای من به عنوان یک متخصص پوست است. این لیست ممکن است مغرضانه باشد به این دلیل که من چالش برانگیزترین موارد را می بینم. از این نظر افرادی را می بینم که اکثر نسخه های خارج از نسخه (OTC) با آنها کار نمی کردند.

1. “Sasquatch Itch Cream”: در حالت ایده آل ، شما به این روش درمانی احتیاج ندارید ، اما دنیا کامل نیست. اگر مجبور باشید به آن دست پیدا کنید ، ممکن است پوست شما خارش داشته باشد. من این را “آتش خاموش Poison Ivy” می نامم زیرا فرموله شده برای آرامش در تماس و خلاص شدن از شر بثورات سوختگی است. هنگامی که رزین به سلولهای پوست متصل می شود ، غشای خارجی سلول برای همیشه تغییر می کند. سیستم ایمنی بدن شما دیگر سلولهای پوستی شما را به عنوان سلول خود تشخیص نمی دهد و حمله ای علیه آنها انجام می دهد. اینجاست که کرم Sasquatch Itch وارد بازار می شود. این حمله را دفع می کند. این محصول برای دنیای طبیعی خالص در نظر گرفته نشده است ، زیرا حاوی ترکیبات ضد خارش مصنوعی و برخی کورتیکواستروئیدها است. کرم Sasquatch Itch برای ارتش طراحی شده است ، به ویژه به عنوان راهی برای اطمینان از اینکه سربازان می توانند ماموریت های خود را انجام دهند و سرعت خود را در چادر پزشکی کاهش ندهند. اکنون عمدتا توسط بازماندگان و علاقه مندان به طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد تا ماجراهای خود را کمتر آزار دهنده کند. متخصصان منظر و کوهنوردان خط تلفن نیز به صورت عمده به سمت این محصول جذب می شوند. به طور خلاصه ، این محصول با بدبختی طراحی شده است. کار می کند. خوب کار می کند سریع کار می کند همچنین باید کالای “Sasquatch Endorsed” را دوست داشت (بسته به موقعیت مکانی). خرده فروشی: 24.99 دلار در فروشگاه موجود نیست اما جستجوی Google به سرعت آن را پیدا می کند.

2. مالیدن الکل (ایزوپروپیل الکل): به اندازه کسل کننده بودن این محصول ، هیچ چیز با قیمت مطابقت ندارد. حوله های الکلی را می توان با قیمت ناچیز یک دلار در مقایسه با وسایل لباسشویی و سایر حلال ها خریداری کرد. در حالی که رزین بلوط سمی و پیچک سمی در آب حل نمی شود ، چند دستمال مرطوب از حوله الکلی این کار را انجام می دهد. آنها تقریباً در هر شرایط و محیطی به خوبی سفر می کنند. اکثر داروخانه ها آنها را همراه با مواد دیابتی خود حمل می کنند ، بنابراین نترسید که آیا آنها را در راهروها پیدا نمی کنید. نوشیدنی های معدنی موجود در تمام فروشگاه های ابزار و تجهیزات هنری یکی دیگر از گزینه های دیگر است. خرده فروشی: 3 تا 7 دلار به ازای هر 100 حوله.

3. بنادریل (دیفن هیدرامین): یکی از موادی که پوست شما آزاد می کند و باعث خارش می شود هیستامین است. دیفن هیدرامین از زمان جنگ جهانی دوم وجود دارد و یک مسدود کننده گیرنده هیستامین در سلول های پوستی است. ماست سل ها در پوست شما مملو از گرانول های هیستامین باقی می مانند. در زیر میکروسکوپ ، به نظر می رسد یک بادکنک پر از توپ های کوچک است که منتظر است تا منفجر شود. ترشح این گرانول های هیستامین آگونیست اصلی برای بثورات و خارش است. فرمول خوراکی می تواند باعث آرامش شود و ماده موثری در بسیاری از داروهای کمکی خواب شبانه است. بنابراین اگر مطمئن نیستید که چقدر نسبت به آن حساس هستید احتیاط می شود. این کرم تقریباً در همه جا در هر فروشگاه مواد غذایی ، پمپ بنزین یا داروخانه موجود است. خرده فروشی: 2-5 دلار برای هر 1-2 اونس. هیستامین های خوراکی غیر آرام بخش شامل Claritin ، Zyrtec و Allegra هستند. در حال حاضر هیچ یک از آنها در فرمول نقطه ای موجود نیست.

4. لوسیون کالامین: این استعداد قدیمی از بین نخواهد رفت – و این دلیل خوبی دارد. ارزان است و درجه کمی راحتی فوری را ارائه می دهد. اکسید روی و آهن از ترکیبات اصلی هستند اما خاصیت ضد خارش آنها به فنل موجود در داخل نسبت داده می شود. این در فرمول های مختلف به فروش می رسد اما مورد علاقه من Caladryl است (که همچنین شامل بنادریل عمومی است). احتمالاً همه افراد از اندام صورتی حباب دار خود خاطره ای از دوران کودکی دارند ، زیرا تازگی مکمل آفتاب سوختگی یا بثورات بلوط سمی است. با این حال ، فقط چند سال پیش بود که FDA به طور رسمی استفاده از آن برای سم بلوط و سم پیچ را توصیه کرد. به گفته من ، کالامین اگر در یخچال نگهداری شود ، بهترین عملکرد را خواهد داشت. خرده فروشی با قیمت 5 تا 10 دلار

5. تکنو: این محصول به معنای “فناوری جدید” ، عمدتا به عنوان لوسیون برای رزین بلوط سمی عمل می کند. این محصول بسیار محبوب است و شرکت مادر در تبلیغ آن نوابغی را بازاریابی کرده است. ماده اصلی آن ارواح معدنی معطر و برخی ترکیبات الکلی است (نگاه کنید به شماره 2). در حالی که این برای بسیاری از افراد مفید است ، یک مطالعه در مجله بین المللی پوست نتیجه گرفت که در مقایسه با شستشو با صابون Dial هیچ هزینه ای ندارد. هر کدام از روش های شستشوی رزین را انتخاب کنید ، باید ظرف 15 دقیقه از قرار گرفتن در معرض انجام شود. هنگامی که رزین با سلول های پوستی شما ترکیب می شود ، سیستم ایمنی بدن به اکسترود تبدیل می شود و این بثورات ناخوشایند ظاهر می شود. جالب اینجاست که تکنو اولین بار برای شستشوی گرد و غبار رادیواکتیو در دهه 1960 طراحی شد. خرده فروشی: Technu 15-39.99.

6. بلوک پیچک: این محصول پیشگیری کننده مورد علاقه من از بلوط سمی و پیچک سمی است. ایده پاشیدن خاک رس ناخالص روی پوست شما برای جذب رزین گیاه ، برای هر نئاندرتال منطقی است. اما من از افراد خوب Ivy Block برای ایجاد فرمول زیبا و ایمن قابل قبول برای انسان های مدرن تشکر می کنم. استفاده از خاک رس دارویی در بین النهرین و مصر باستان به خوبی ثبت شده است و احتمالاً قدمت آن به دوره طولانی تری مربوط است. فرم رس بنتونیت ثبت شده مانع از آن می شود که رزین سیستم ایمنی پوست شما را خنثی کند. باید 15-20 دقیقه قبل از پیش بینی قرار گرفتن در معرض آن استفاده شود. این محصول را دوست دارم زیرا برای کودکان بی خطر است ، م effectiveثر است و با کمی تخیل ما را به ریشه های دارویی کهن خود متصل می کند. این یک جاذب روغن خوب است به طوری که می توان از بنتونیت برای درمان آکنه و چربی های بیش از حد پوست استفاده کرد (Clearasil چنین محصولی است). خرده فروشی 8.99-25.99 دلار

7. کرم Gold Bond Itch: ساخت کرم Gold Bond Itch ترکیبی از روی موضعی و آرام بخشنده منتول و پراموکسین است. تمام زنجیره های عمده داروخانه نسخه عمومی خود را با چند دلار کمتر حمل می کنند. خرده فروشی: 4-5 دلار در هر لوله 1-2 اونس.

8- هیدروکورتیزون: احتمالاً در بیماران من به اندازه هیدروکورتیزون ترسناک نیست. مردم به طور خودکار تصاویر یکی از بستگان نفخ گرفته را که سالها “قرص کورتیزون” مصرف کرده است به خاطر می آورند. اگر به مدت یک یا دو هفته از آن استفاده کنید ، مصرف هیدروکورتیزون موضعی بدون نسخه بدون مشکل روبرو می شود. مانند کرم Sasquatch Itch ، التهاب را در سطح سلول متوقف می کند. با این حال ، هیچ تسکین فوری یا متوسطی ایجاد نمی کند. یک اثر لایه بردار خوب هیدروکورتیزون ممکن است 48 ساعت طول بکشد. از نظر فنی ، می تواند 2.5٪ فرابورس بخرد اما یافتن آن دشوار است ، زیرا به نظر می رسد 1٪ اولویت تولید کنندگان است. خرده فروشی: 3-7 دلار آمریکا (یا معادل محلی) یا اونس (یا اونس) (معمولاً اگر با آلوئه ورا مخلوط شود بیشتر است)

9. Ivarest: Ivarest Poison Ivy Itch که به عنوان کرم “دو تسکین دهنده” توصیف می شود ، محصولی کاملاً مناسب و با قیمت مناسب است. حاوی بنادریل عمومی (نگاه کنید به 3) و کالامین (نگاه کنید به 4). همچنین مقداری الکل بنزیل وجود دارد که در اثر تماس ملایم است. آنچه در مورد Ivarest دوست دارم کالامین است که لحنی خنثی دارد. به غیر از رایحه و باقی مانده سبکی که از خود به جای می گذارد ، هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که آنجاست. این یک فرمول شسته و رفته و مقرون به صرفه برای تسکین درد بلوط سمی و بلوط سمی است. خرده فروشی: بطری 4-8 دلار. Ivarest همچنین به عنوان دستشویی در فناوری مایع به کف فروخته می شود. من از هیچ مطالعه قابل اتکایی در مورد این شستشو در مقایسه با صابون تکنو یا صابونهای معمولی مطلع نیستم. احساس می کنم مقایسه آن با صابون یا مالیدن الکل بهتر از تکنو نیست.

10. تزریق تریامسینولون: بله این بدون نسخه در دسترس نیست و ممکن است به این لیست تعلق نداشته باشد. اما او ستون فقرات من در دفتر است. در صورت عدم موفقیت در درمان های فوق ، آلیاژ عضلانی خوب تریامسینولون شما را به حالت قبلی خود بازمی گرداند. به راحتی در هر اتاق اورژانس و مطب پزشک در دسترس است. هزینه: 30 تا 100 دلار (به علاوه بازدید از دفتر)

البته بهترین درمان پیشگیری است. بدانید که گیاهان عجیب و غریب در منطقه شما چگونه به نظر می رسند و چگونه می توان آنها را شناخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلوط سمی و پیچک ، ممکن است بخواهید مقاله “یک متخصص پوست با بلوط سمی” صحبت می کند را بخوانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا