متوسط ​​بازاریابی محتوای تجاری – پیام شما باید چه باشد؟

[ad_1]

بحث بازاریابی محتوا بین B2B و B2C و بازاریابان غیرانتفاعی همچنان ادامه دارد. از چه روشهایی استفاده کنید؟ پیام باید چه باشد؟ آیا بازاریابی محتوا واقعاً کار می کند؟

این موضوع توسط دو مطالعه اخیر انجام شده در سال 2012 و 2013 توسط مؤسسه بازاریابی محتوا و بازاریابی پیش بینی شده است. اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان B2B گزارش داده اند که علاوه بر استفاده از طیف گسترده ای از روش های مختلف بازاریابی محتوا ، در دو سال از بازاریابی محتوا نیز استفاده کرده اند:

  • رسانه های اجتماعی (غیر وبلاگ نویسی) توسط 87٪ بازاریابان استفاده شده است.
  • مقالاتی در سایتهای آنها و خبرنامه هر هشت نفر از این ده مورد استفاده قرار گرفتند.
  • رویدادهای شخصی و وبلاگ نویسی این سه چهارم از بازاریابان استفاده می شدند.
  • مطالعات موردی، فیلم های و مقالات در سایت های دیگر این هفت نفر از ده بازاریاب استفاده شده است.
  • برگهای سفید این شش مورد از ده مورد استفاده قرار گرفت ، در حالی که حدود نیمی از آنها استفاده شده بود وبینار / پخش وب؛
  • و ، شانزده تاکتیک دیگر آنها 10 تا 44 درصد بازاریابان را استخدام می کنند.

با توجه به طیف گسترده ای از تاکتیک های مورد استفاده ، جای تعجب ندارد که این بازاریابان نیز استفاده از بازاریابی محتوا را برای دستیابی به تعدادی از اهداف مختلف گزارش دهند ، که مهمترین آنها – افزایش آگاهی از برند ، کسب مشتری ، تولید سرب ، تولید مشتری و رهبری فکری است.

بنابراین ، در حالی که این مطالعات محبوبیت بازاریابی محتوا (مانند مطالعات مشابه در بین بازاریابان B2C) را تأیید می کند ، در سراسر سیستم عامل های مختلف و با تعدادی از اهداف مختلف ، سوال اصلی باقی می ماند – چه پیام هایی را باید از طریق تمام این تاکتیک ها ارسال کنید؟

چشم انداز و مشتریان خود را با تحقیقات بازار بشناسید

با تمام این فرصت ها برای جذب مشتری و مشتریان بالقوه ، این موضوع را متحیر می کند که درک این خواسته ها و نیازهای آنها را در خرید یک محصول یا خدمات و همچنین چگونگی پاسخگویی به این نیازها و نیازها از طریق برندهای تجاری و رقابتی خود عاقلانه تر می کند.

برخی از بازاریابان ایمان داشتن آنها مشتریان خود را درک می کنند و امیدوارم آنها افق خود را می فهمند. اما در دنیای اطلاعات انباشته فعلی ، واقعیت ها از نظر عقاید بیشتر هستند. بدون پیام صحیح ، مخاطب هدف شما ممکن است تمام تلاشهای بازاریابی محتوای شما را فقط به صورت اعتیاد به مواد مخدره – و گاهی اوقات زیاد اعتیاد به مواد مخدره – مشاهده کند. روشی بسیار مؤثر برای هزینه کردن پول یا منابع خود نیست.

بنابراین ، قبل از اینکه زمان و دلار محدود خود را در ارتباطات بازاریابی صرف کنید ، آیا هوشمندانه نیست که مستقیماً از طرفداران خود بیاموزید که چه چیزی را برای انتخاب یک برند برای آنها مهمتر می دانند؟ از آنها بخواهید که برای آنها مهمتر است – کیفیت ، شهرت ، قیمت ، توزیع ، شرایط تحویل ، استانداردهای تولید ، قابلیت اطمینان ، دوستی با محیط زیست ، سلامتی و غیره. وقتی این موضوع را بدانید ، چگونه این ویژگی ها به مارک شما و رقابت با مارک های شما مرتبط است ، شما قادر خواهید بود نقاط قوت خود را با ضعف های رقابتی هماهنگ کنید تا نیازهای خریداران را برآورده سازد.

علاوه بر این ، این دانش همچنین بینش های معناداری را در اختیار کارمندان شما قرار می دهد که بر روابط و گفتگوهای آنها با مشتری یا مشتری بالقوه تأثیر می گذارد. به عنوان یک پاداش ، تحقیقات شما در مورد تلاشهای بازاریابی محتوا ممکن است بازاریابی و ارتباطات بازاریابی را در تمام برنامه های شما بهبود بخشد.

مشاوران ارتباطات بازاریابی یا کارمندان داخلی

موضوع دیگری که باید در نظر بگیرید ، صرف نظر از تاکتیک محتوا ، داشتن مهارت و زمان برای تهیه پیام های شما است. چه از کارکنان داخلی و چه از متخصصان خارجی استفاده کنید ، این نوع تحقیق راهنمایی های هدفمند و هدفمند را ارائه می دهد چه چیزی برای برقراری ارتباط برای بهبود بازده سرمایه گذاری خود سپس سوال می شود چگونه ارتباط برقرار کنیم این پیام.

متخصصان ماهر نتایج جستجو را به صورت پیام آشکار “برندسازی” ارائه نمی دهند. در عوض ، هدف این است که از طریق ارتباطاتی که نیازهای آنها را بدون “فروش دشوار” تأمین می کند ، اعتماد به نفس خود را ایجاد کنید.

بنابراین ، همچنان که بحث خود را در مورد زمان ، کجا و چگونگی به کارگیری بازاریابی محتوا ادامه می دهید ، امیدوارم که موافقت کنید که پیام ها به همراه تاکتیک صحیح بازاریابی محتوا معنی دار باشند – به همین راحتی به عنوان یک پست در فیس بوک یا به همان اندازه شخصی – این می تواند اعتبار شما را بهبود بخشد با مشتری های موجود و بالقوه

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا