دنیای وب

مجلات رسانه های اجتماعی: م Newلفه جدیدی از ترکیب بازاریابی

از چه روش های بازاریابی برای آگاهی دادن به مشتریان در مورد محصولات و خدمات خود استفاده می کنید؟ آیا م theلفه خلاق استراتژی بازاریابی خود را افزایش می دهید؟ فکر می کنید مجلات شبکه های اجتماعی با بستر بازاریابی شما متناسب باشند؟

هنگام بررسی م componentsلفه های بازاریابی داخلی ، روش های به روز تبلیغ و دستیابی به مخاطبان هدف خود را کشف می کنیم. بازاریابی داخلی شامل شبکه های اجتماعی ، بازاریابی نظری ، بازاریابی مقاله با کیفیت بالا ، بازاریابی ویدیویی ، بازاریابی محتوا و بازاریابی موبایل است. بازاریابان داخلی در بخش بازاریابی اجتماعی فرصت های جدیدی برای بینش پیدا می کنند. یک مکان جدید بازاریابی موبایلی وجود دارد که برای ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان از طریق مجلات رسانه های اجتماعی طراحی شده است.

مجلات رسانه های اجتماعی با فناوری پیشرفته ای که به خواننده اجازه می دهد محتوای با کیفیت بالا و قابلیت های چندرسانه ای آسان برای استفاده را تجربه کند ، بهبود یافته است. محتوای منتشر شده در این رسانه به طور خودکار در مرورگر وب دستگاه همراه شما با پیکربندی چاپی قالب می شود.

رادیو ، تلویزیون ، مجلات ، نامه های مستقیم و روزنامه ها (یا ROP) م componentsلفه های تبلیغاتی سنتی برنامه بازاریابی یک شرکت هستند. هر مورد هزینه های قابل توجهی را تحمل می کند ، برخی بیشتر از موارد دیگر. معمولاً شرکت ها دلارهای تبلیغاتی خود را از نظر استراتژیک در مناطقی قرار می دهند که می توانند در یک مکان یا دوره زمانی خاص دید بالایی ایجاد کنند. چهار م tactلفه تاکتیکی آمیخته بازاریابی عمدتا شامل قیمت ، مکان ، محصول و تبلیغات است. این استفاده سنتی از تبلیغ محصول به عنوان بازاریابی خارجی طبقه بندی می شود.

مدیران بازاریابی دیگر نمی توانند به ورودی فاکتورهای اعتباری منظم ، نامه های مستقیم ، نمایشگاه ها ، ایمیل ها ، بازاریابی از راه دور یا تماس های سرد اعتماد کنند تا بازده بالایی از سرمایه شما (ROI) داشته باشند. اگر یک بازاریاب قدرتمند خارج از بازار هستید ، باید عناصر بیشتری از بازاریابی ورودی را در ترکیب بازاریابی خود بگنجانید. این کسری از هزینه های تبلیغات در مقایسه با بازاریابی سنتی است ، اگرچه شما باید زمان بیشتری را برای افزایش قابلیت مشاهده برند خود اختصاص دهید. زمانی که شما به طور سازنده و خلاقانه برای دسترسی به مشتریان خود از طریق کانال های تعاملی سرمایه گذاری می کنید ، در پایان نتیجه می دهد.

با افزایش تعداد مشترکان تلفن همراه ، شرکت ها از موج دیجیتالی ارتباط با این قشر از مخاطبان رسانه های اجتماعی بهره می برند. هک کردن دستگاه های تلفن همراه از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند Apple iPad ، iPhone ، رایانه های لوحی و سایر تلفن های هوشمند فرصت بازاریابی سودآوری را فراهم می کند. م componentلفه تبلیغاتی آمیخته بازاریابی به طور مداوم در حال پیشرفت است. یک کسب و کار یا غیرانتفاعی دیگر نمی تواند خارج از چارچوب فکر کند ، اما باید کاملاً از جعبه خارج شود. استراتژی های جدید غیر متعارف بازاریابی هر روز چهره ارتباطات تبلیغاتی را تغییر می دهند. مجلات رسانه های اجتماعی در حال تغییر ابتکاری انقلاب بازاریابی موبایل هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا