دنیای وب

مجموعه شروع – جواهرات سارا کاونتری

یادم می آید که خانم های محله در مهمانی های جواهرات سارا کاونتری ، در دهه 1970 ، ملاقات می کردند. ما خانه دار کوچکی بودیم ، پول زیادی برای خرج کردن نداشتیم ، بنابراین دوست داشتیم از آنها بازدید کنیم و با جواهرات ارزان قیمت جدیدی که سارا کاونتری ارائه می دهد آشنا شویم.

اکنون این قطعات پرنعمت بسیار قابل جمع شدن هستند و امروزه طرح های محبوب زیبا و پوشیدنی هستند. جستجوی eBay بیش از 1800 مورد از Sarah Coventry را برای پیشنهادات یا فروش در دسترس قرار داد. همه آنها قدیمی نیستند ، زیرا هنوز جواهرات در شبکه خرید خانگی فروخته می شوند.

چارلز اچ شرکت استوارت سارا کاونتری در سال 1950 ، و نام این شرکت را به نام نوه اش ، سارا آن گذاشت. توسط شرکتهای خارجی طراحی و تولید شده است. جواهرات ارزان قیمت هرگز در فروشگاه های خرده فروشی به فروش نرسیده است ، مگر توسط مشاوران مهمانی در خانه. این شرکت در سال 1984 به فروش رسید و در سال 2003 جواهرات دوباره از طریق مهمانی های خانگی فروخته شد و امروزه نیز به همین روش فروخته می شود.

اگر شما علاقه مند به جمع آوری سارا کاونتری عتیقه هستید ، مواردی را باید به خاطر بسپارید:

با توجه به حجم عظیم جواهرات Sarah Coventry در بازار ، کل مجموعه های بدلیجات بیشترین کلکسیون ها هستند. قیمت ها هنوز هم نسبتاً پایین هستند ، اما هرچه تعداد بیشتری از مجموعه ها قطعات را کشف می کنند ، قیمت ها باید افزایش یابد. سعی کنید جواهرات Sarah Coventry را در جعبه های اصلی پیدا کنید.

این شرکت از چندین علامت مختلف بر روی جواهرات خود استفاده کرده است:

“Sarah Cov” با نماد حق چاپ ©

“سارا” با نماد حق چاپ

“کاونتری” با نماد حق چاپ

“SaC” یا “SAC” یا “SC”

“کانادا” و “سارا” با نماد حق چاپ

جواهرات Sarah Coventry در طیف گسترده ای از سبک ها و کیفیت ساخته شده است. وزن خوب و توجه به جزئیات معمول بود و برشهای بدلیجات کاملاً دقیق ساخته شده بودند. بدلیجات در ترکیب رنگهای کلاسیک مورد استفاده قرار می گرفت و جواهرات مینا نیز تولید می شد. قطعات از فلز طلا و نقره ساخته شده بودند. به هر حال توجه داشته باشید که تعداد زیادی قطعه متوسط ​​یا کمتر از متوسط ​​نیز وجود دارد.

اگر بخاطر خوشبختی خود و نه لزوماً برای سرمایه گذاری ، برای خود خرید می کنید ، مهم این است که آنچه را می خواهید خریداری کنید و شرایط هر یک از کالاها را به دقت بررسی کنید.

یک راه خوب برای تاریخچه جواهرات سارا کاونتری بررسی آگهی های قدیمی در کتاب های جواهرات است. “جواهرات Couture از Sarah Coventry” ، ساخته جنیفر آ. Lindbeck یک منبع عالی است.

سبک های مختلفی تولید شده است. برخی از محبوب ترین قطعات بروچس های گرافیکی مانند جغدها بودند که از اقلام تزئینی بسیار محبوب در دهه 1970 بودند. دیگر مجسمه ها گل و حیوان بودند. خلاقیت های بدلیجات باشکوه ، قطعات دیگر ساخته شده از مرواریدهای فیروزه ای و مصنوعی و حتی یک سنجاق با رنگ طلا با مینیاتور میناکاری شده مونالیزا وجود داشت. برای هر بودجه و سلیقه ای چیزی وجود داشت. اکنون بهترین قطعات و هدایای میزبان به ویژه قابل جمع شدن هستند.

اگر در اینترنت به دنبال “Sarah Coventry” بگردید ، منابع زیادی را پیدا خواهید کرد که قطعات برای فروش دارند. مراقب فروشگاههای اقتصادی ، فروش حیاط و فروش املاک باشید. چیزهای زیادی تولید شده است ، بنابراین شما باید بتوانید مجموعه خود را خیلی راحت شروع یا اضافه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا