دنیای وب

محافظت طبیعی از مراقبت از پوست در برابر آلودگی و ضد پیری

هوایی که تنفس می کنیم و محیط ما به طور فزاینده ای آلوده می شود ، فشار بیشتری حتی بر منابع طبیعی مانند پوست ما وارد می کند. طبیعت وسیله ای برای محافظت از آن با پوست ما فراهم کرده است. به طور کلی پذیرفته شده است که یک رژیم غذایی گیاهی متعادل منبع نامحدودی از ویژگی های تقویت انرژی را فراهم می کند. آنها به ایجاد یک وضعیت متابولیسم سالم کمک می کنند ، عضلات و استخوان های ما را قوی نگه می دارند و از آسیب دیدن جلوگیری می کنند.

روش طبیعی مفید شناخته شده و از بدن ما محافظت می کند ، همچنین به حذف رادیکال های آزاد از پوست و بدن ما که باعث پیری زودرس می شوند کمک می کند. بنابراین ، باید دنبال کرد که یک درمان طبیعی مراقبت از پوست ، از پوست ما محافظت ، تغذیه و مرطوب می کند ، همچنین باعث بهبود و کمک به بافت پوست می شود و مزایای ضد پیری بیشتری را به همراه دارد.

مدت هاست که از فواید غذاهای طبیعی و مواد مغذی به عنوان راهی برای کمک به حفظ بدن سالم و مطبوع یاد می شود. مزایای اسپین آف همزمان مربوط به مراقبت و محافظت از پوست است. برای کسانی که از روند پیری آگاه هستند و می خواهند شرایط را اصلاح کنند ، گزینه طبیعی ضد پیری در دسترس شما است.

گاهی اوقات برای بسیاری از ما هنگام خرید یک محصول مرتبط با سلامتی در فروشگاه گیج کننده می شود و سپس آنها را با لیست مواد تشکیل دهنده محتوا ، با اسامی ظاهرا عجیب مواجه می کند. بدون مدرک شیمی ، ما معمولاً نمی دانیم چه می خوریم یا روی پوستمان می گذاریم! به عنوان مثال جذابیت یک محصول ضد پیری در بسته بندی توصیفی دارای اثر فریبنده است ، اما به طور کلی مانند محتوای محصول ، واقعی نیست.

مواد طبیعی اصلی هستند و بدن ما به آن واکنش نشان می دهد. مواد شیمیایی جایگزین ارزش واقعی محصولات طبیعی هستند. پس چرا با مادر طبیعت کار نمی کنیم و طبیعی به نظر نمی رسیم!

کرم ضد پیری با امیدهای زیاد

در مجلات ، روزنامه ها و اینترنت در مورد محصولات ضد پیری و به طور کلی مراقبت از پوست ، ادعاها و تبلیغات زیادی وجود دارد. تصاویری از شیشه های زیبا و زیبا به همراه سوزن های پوست ، با وعده های تازه و جوان وجود دارد. پیام کلی که آنها سعی در انتقال آن دارند این است که کرم های آرایشی متوسط ​​همان نتایج تزریق چین و چروک و چروک را در مورد نتایج ضد خش و چین و چروک ایجاد می کنند.

این نوع تبلیغات و بازاریابی ضد پیری ، به طور خاص ، سو susp ظن عمومی را در جامعه هدف به طور کلی و همچنین در برخی از اعضای حرفه پزشکی ایجاد کرده است. یک نکته خاص این است که اگر این کرم ها بتوانند همان نتایج پزشکی را بدست آورند ، به عنوان دارو شناخته می شوند نه مواد آرایشی! اینها برخی از حقایق و تأثیراتی است که مصرف کننده محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری باید در نظر گرفته و انتظارات زیادی را واقع بینانه نشان دهد.

به عنوان مثال ، تولیدکنندگان مشهور و اثبات شده محصولات ضد پیری طبیعی و گیاهی ادعاهای خود را فراتر از توانایی های اثبات شده خود نمی دانند. این کاملا واضح است که در عبارات بازاریابی آن تحریک بازسازی کلاژن و ترمیم سلول های پوستی است. در نتیجه ، می توانید اطمینان منطقی داشته باشید که پوست شما با استفاده روزانه قدرت و وابستگی مجدد پیدا می کند.

کار با طبیعت همانطور که همه می دانند روند طبیعی زندگی است و اگرچه این محصولات و سبک ها گاهی اوقات به اندازه نمایشگر و محصولات طراح هالیوود چشمگیر نیستند ، اما معمولاً ارزش واقعی و اصلی دارند. برای هر کسی که از سن خود آگاه است و می خواهد ظاهر خود را بهبود ببخشد ، ممکن است ترجیح دهد سعی در معکوس کردن روند طبیعی نداشته باشد ، بلکه حفظ و کاهش آن خطوط ریز ، چین و چروک و تغییر رنگ و بدست آوردن پوستی تازه ، پر جنب و جوش و حتی طبیعی است.

کلاژن و فواید ضد پیری

یک کرم کاملاً طبیعی وگان که باعث بازسازی کلاژن و ترمیم سلول های پوستی می شود ، می تواند نشاط و حتی بافت پوست شما را بازیابی کند. سوالی که ممکن است برخی از خوانندگان بپرسند این است که کلاژن چیست و چگونه می تواند به من کمک کند ظاهر جدیدی پیدا کنم؟

کلاژن عامل مهمی در پیری پوست است. این ساختار حمایتی است که به پوست ما ظاهری قوی و جوان می بخشد. در حالی که سطح کلاژن زیاد است ، پوست ما ظاهر جوان و تازه خود را حفظ می کند. با وجود استفاده از بسیاری از محصولات تجاری مراقبت از پوست ، روند پیری شروع به کاهش می کند ، و با از دست دادن این عامل مهم حمایت کننده ، چین و چروک ایجاد می شود. در حالی که مراقبت های آرایشی از پوست مانند تزریق ممکن است یک راه حل موقت ارائه دهد ، چندین مطالعه تایید کرده است که استفاده از یک محصول ضد پیری که قبلاً اثبات شده است ، بازسازی کلاژن را تحریک می کند. این یک اثر چاق کننده پوست است اما بدون استفاده از سوزن!

وقتی صحبت از کرم ضد پیری می شود جاولاژن پروتئینی است که در بافتهای پیوندی بدن یافت می شود. تقویت قسمتهای خاصی از بدن لازم است. به عنوان مثال ، ناخن ها نیز یک عامل مهم در سلامت مفاصل هستند. به عنوان یک محصول مراقبت از پوست ، به حفظ پوست محکم ، سفت ، الاستیک و جوان کمک می کند. داشتن توانایی تولید کلاژن بیشتر در مقایسه با افراد مسن برای افراد طبیعی امری طبیعی است.

با افزایش سن ، کلاژن در بدن تجزیه می شود ، که منجر به چین و چروک و لقی در اطراف دهان می شود. بازسازی کلاژن بخشی از این کرم ضد پیری را تشکیل می دهد و فوایدی برای پوست جوانتر فراهم می کند ، که در بسیاری از شرایط مختلف از جمله جراحی پلاستیک ثابت شده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا