دنیای وب

محتوای ایجاد شده توسط کاربر: سلاح پنهان فروشنده

به عنوان یک توزیع کننده، شما همیشه به کمپین بعدی فکر می کنید تا درآمد خود را افزایش دهید و مخاطبان خود را افزایش دهید، به خصوص در این زمان از سال. کمپین های تولید شده توسط کاربر کمپین خوبی برای شروع در طول فصل تعطیلات هستند و بسیاری از شرکت های خرده فروشی به تنهایی موفقیت بزرگی پیدا می کنند.

Retail Dive این هفته گزارش داد که Target و Macy’s در حال برنامه ریزی کامل و اجرای رویدادهای تعطیلات در این فصل با استفاده از ابزارهایی مانند توزیع Target جدید هستند. به اصطلاح فیس بوک “فصل خرید” که “به کاربرانی می رود که در برنامه های تعطیلات و مربوط به خرید هستند. . مناسبت ها.” این کمپین در اینستاگرام نیز انجام شد و قابلیت های این برند را گسترش داد. Retail Dive گزارش می دهد که بخش هدفمند جدید «در بخش «رفتار» در دسته «فصول و رویدادها» یافت می شود و از روز شکرگزاری تا سال نو در دسترس است. [for both Facebook and Instagram]”

موفقیت واقعی کمپین‌های این شرکت‌ها این است که تمرکز اصلی یکسانی دارند: جذب مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی متعدد و ایجاد انگیزه در آنها برای حمایت از برند شما، همراه با پاداش‌های ویژه برای آنها. جوایز می توانند جوایزی مانند سفر، محصولات رایگان، اعتبار برای شرکت شما باشند، یا جوایزی که می توانند از دیدگاه بشردوستانه انجام شوند.

مشتریان را به فیلسوف بودن تشویق کنید

استی لادر چند سال پیش یک کمپین آگاه سازی سرطان سینه راه اندازی کرد که هر سال در جمع آوری پول برای درمان بسیار موفق بوده است. این شرکت از هشتگ #BCAstrength برای تشویق کسانی که با این بیماری مبارزه می‌کنند، یا با این بیماری مبارزه می‌کنند، یا حمایت از عزیزانی که در حال حاضر در حال مبارزه هستند، استفاده می‌کند. هدف ایجاد یک جامعه مشتریان استی لادر است که یک نیروی اجتماعی مثبت است و از کسانی که با سرطان سینه مبارزه می کنند حمایت می کند.

نتایج مثبت از مشتریان شرکت:

– یا قدیمی یا جدید

– عناصر جدید و انسانی را به برند وارد کرد و از همه مهمتر کمپین را برای یافتن درمانی برای این بیماری وحشتناک ادامه داد.

برای دستیابی به یک هدف به پادشاه بدهید

ویکتوریا سیکرت به خاطر «فرشتگان» زیبایش معروف است، سوپر مدل هایی که به چهره این برند تبدیل شده اند. این برند از مخاطبانی الهام گرفته است که برای فرشتگان خود قابل دسترسی است که یکی از محبوب‌ترین آنها کمپین «قطار مانند فرشته» است. این کمپین همچنان ادامه دارد، اما قبل از نمایشگاه مد سالانه ویکتوریا سیکرت، شتاب بیشتری می گیرد.

این برند یک خط لباس فعال دارد که آن را در طول کمپین تبلیغ می کند و فیلم های آموزشی را در وب سایت خود ارائه می دهد که فرشتگان را نشان می دهد. ویکتوریا سیکرت همچنین از حضور فرشتگان در جامعه استفاده می کند و طرفداران را در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و پینترست تشویق می کند تا اهداف فیزیکی خود را تعیین کرده و پیشرفت خود را با جامعه به اشتراک بگذارند. به صورت زنده با استفاده از هشتگ #TrainLikeAnAngel. این برند حتی برندگان را انتخاب می کند و به آنها برای شرکت در کمپین پاداش می دهد.

آن را در مورد دروگر خود انجام دهید

حمایت از کارفرما در مورد گسترش نام تجاری شما در بین مردم است، اما برای انجام آن به وکلا و مشتریان وفادار نیاز دارید. کمپین خود را در مورد آنچه که مخاطبان هدف شما در تلاش برای رسیدن به آن هستند ایجاد کنید. Chobani، یک شرکت یونانی ماست، نیاز به افزایش فروش داشت و برای این کار به مشتریان وفادار خود روی آورد. چوبانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مختلف با مشتریان تماس گرفت تا ویدیوها و عکس‌هایی را در مورد اینکه چرا آنها ماست چوبانی را در کمپین «داستان عشق» دوست دارند، به اشتراک بگذارند. این کمپین به قدری موفق بود که 225.9 درصد از شرکت ها را به خود دید. رشد درآمد از سال 2009 تا 2010، این کمپین کلید موفقیت در نظر گرفته شد.

مشتریان درگیر پایه و اساس یک کمپین کاربر پسند موثر هستند. مطمئن شوید که آنها را روی یک پلتفرم خاص هدف قرار داده اید که آنها را جذب می کند تا پیام شما را به اشتراک بگذارند. اسنپ ​​چت در ماه مه گزارش شده است اما 100 میلیون کاربر دارد و 65٪ از آنها عکس آپلود می کنند – مخاطبان شما آنجا هستند! از آنچه در مقابل شماست برای ایجاد کمپین هایی استفاده کنید که باعث می شود کاربران بخواهند با میلیون ها نفر دیگر در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

برخی از کمپین های کاربری مورد علاقه شما چیست؟ با ما به ما اطلاع دهید لینکدین!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا