دنیای وب

مخلوط بازاریابی – نحوه ایجاد فرمول تجاری برای موفقیت

آژانسهای املاک و مستغلات فرمول موفقیت خود را در بالای آن میخکوب کردند: “مکان ، مکان ، مکان”. اگر در کار املاک و مستغلات نیستید ، فرمول موفقیت شما چیست؟ برای ایجاد بهترین شرایط برای رونق کسب و کار خود به دنبال چه چیزی باشید؟ آیا در مورد ترکیب بازاریابی و چگونگی استفاده از آن برای ایجاد فرمول کسب و کار برای موفقیت چیزی شنیده اید؟

فرمول آمیخته بازاریابی بیش از 40 سال پیش تکامل یافت ، وقتی فهمید که 4 م majorلفه اصلی برای موفقیت در بازاریابی وجود دارد و به 4 P معروف شد.

در اینجا ترکیبی از بازاریابی سنتی برای ایجاد یک فرمول تجاری موفق وجود دارد:

1) مارک محصول – چه چیزی باید نیازهای مشتری را برآورده کنید؟ مارک کالا شامل نام ، طرح ، عملکرد و کیفیت است ، اما همچنین باید شامل مواردی مانند بسته بندی و خدمات پشتیبان تهیه شده مانند لوازم جانبی ، ضمانت نامه ها و تعمیرات باشد.

2) قیمت – قیمت مناسب را تنظیم کنید. بهترین تاکتیک آمیخته بازاریابی تحقیق درباره محصولات رقبا و ایده گرفتن از جایگاه خود در بازار است. به طور سنتی ، مشاهده شده است که مصرف کنندگان برای محصولات گران قیمت ارزش بالاتری قائل هستند ، اما تغییر جهت وجود دارد. مردم در مقابل آنچه می خواهند ، آنچه را که نیاز دارند خریداری می کنند ، بنابراین این نکته را در ذهن داشته باشید. برای دستیابی به سطح مناسب برای تعادل بخشیدن به سود ، آزمایش قیمت لازم خواهد بود.

3) تبلیغات – چه برنامه تبلیغاتی برای بازاریابی محصول یا خدمات خود دارید؟ چه آنلاین باشید و چه آفلاین ، جذب ترافیک برای به نمایش گذاشتن مشاغل شما مایه حیات ایجاد یک تجارت موفق است.

انتخاب گزینه بازاریابی مناسب برای بودجه خود ضروری است. به عنوان مثال ، پرداخت هزینه یک وب سایت گران قیمت فقط در صورتی جواب می دهد که بدانید چگونه می توانید علاقه زیادی ایجاد کنید تا افراد را به سمت مشاهده تجارت خود سوق دهد. شما به درک خوبی از نحوه استفاده از اینترنت و بخشی از کلمه کلیدی که تحقیق در رشد یک تجارت طولانی مدت نیاز دارد ، نیاز خواهید داشت.

4) مکان – محل کار شما کجا خواهد بود؟ در واقع این جایی است که “مکان ، مکان و مکان” بازی می شود. بسیاری از شرکت های حق بیمه به دلیل اشتباه ساده افتتاح فروشگاهی که در آن تردد پا ، پارکینگ یا سایر مشاغل کافی برای راه اندازی تجارت سالم ترافیک وجود ندارد ، ورشکست شده اند. با یک جستجوی دقیق میزان شلوغی منطقه در یک دوره 24 ساعته مشخص خواهد شد. اگر یک فروشنده روزنامه فعال ، مینی مارکت یا آرایشگاه در این نزدیکی هست ، می توانید با ترافیک پیاده وارد شوید و منبع ارزشمندی را برای ایجاد پایگاه تجاری خود بدست آورید.

همانطور که می بینید ، آمیخته بازاریابی می تواند چارچوب مفیدی برای موفقیت ایجاد کند ، خصوصاً اگر از هر چهار عنصر در محیط کسب و کار شما استفاده شود. اگر برای یادگیری به کمک بیشتری نیاز دارید نحوه استفاده از اینترنت برای بازاریابی محصول شما ، بررسی کردیم. آموزش در بازاریابی اینترنتی دائماً به روز است. فقط آن را به ترکیب بازاریابی خود اضافه کنید و فرمول کسب و کار بهتری برای موفقیت ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا