برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

مدارک لازم برای اپلای دانشگاه کلگری و دانشگاه شفیلد

برای کسب اطلاعات در مورد دانشگاه کلگری ، دانشگاه شفیلد و شهر شفیلد و اپلای تحصیلی ، این مطلب را از دست ندهید.

 

اپل | بورس

دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری که در سال 1966 تأسیس شد و در نزدیکی کوه‌های راکی قرار دارد، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در شهر کلگری، در آلبرتا، کانادا واقع شده است. این دانشگاه حدود 30000 دانشجو را جذب می کند که حدود 25000 نفر از آنها در مقطع کارشناسی، 6000 فارغ التحصیل و حدود 500 دانشجوی فوق دکترا هستند.

حدود 3000 نفر از دانشجویان آن بین المللی هستند که از حدود 125 کشور می آیند. این دانشگاه از طریق برنامه تحصیل در خارج از کشور، سالانه بیش از 1100 دانشجو را به بیش از 80 مقصد در سراسر جهان می فرستد. این امر با مشارکت و قراردادهای همکاری با دانشگاه های 140 کشور امکان پذیر شده است.

علاوه بر مؤسسه اصلی در کانادا، این دانشگاه دارای یک پردیس در دوحه، قطر است که در سال 2007 افتتاح شد. در سراسر دانشکده های آن، این دانشگاه در مجموع نزدیک به 1823 عضو هیئت علمی دارد که بیش از 50 درصد آنها دارای مدرک از یک دانشگاه خارج از کشور هستند. این دانشگاه همچنین دارای 50 موسسه و مرکز تحقیقاتی است. ارزش موقوفه آن حدود 790 میلیون دلار است و درآمد تحقیقاتی آن بالغ بر 325 میلیون دلار است.

رنگ های دانشگاه قرمز، طلایی و مشکی است. طلسم آن تیرانوسوروس رکس (به نام رکس اوساروس) است و تیم‌های ورزشی آن کالگری دینوس نامیده می‌شوند. این شبکه دارای بیش از 160000 فارغ التحصیل است. در میان آنها، نخست وزیر سابق کانادا، استفان هارپر، و فضانورد رابرت تیرسک، که رکورد کانادا برای طولانی ترین پرواز فضایی و بیشترین زمان سپری شده در فضا را در اختیار دارد، هستند.

یکی از سنت های دانشگاه “روز شورت برمودا” (BSD) است که رویدادی سالانه در آوریل است که آخرین روز کلاس ها را نشان می دهد. دانش‌آموزان علاوه بر پوشیدن شورت در BSD، در یک رویداد بزرگ در محوطه دانشگاه شرکت می‌کنند که شامل گروه‌های موسیقی، باربیکیو و باغ‌های آبجو است. شعار گیلیک آن به این صورت ترجمه می شود: «چشم هایم را بلند خواهم کرد».

 

اپل | بورس

دانشگاه شفیلد

دانشجویانی که برای تحصیل به شفیلد می‌آیند، که در اطراف دانشگاه‌های معتبر دنیا ساخته شده‌اند، اغلب برای همیشه باقی می‌مانند. دانشگاه شفیلد یکی از 100 دانشگاه برتر جهان و یکی از اعضای گروه معتبر راسل است. دانشگاه شفیلد هالام به دلیل کیفیت تدریس در راهنمای دانشگاه خوب تایمز و ساندی تایمز در سال 2020 جایزه دانشگاه سال را دریافت کرد.

بین آنها، آنها طیف متنوعی از دوره ها را با نرخ فارغ التحصیلی عالی، تجربه کاری داخلی و مشارکت با سازمان های پیشرو ارائه می دهند. بورسیه‌ها و حمایت‌های مالی نیز برای دانشجویان بین‌المللی در دسترس است، بنابراین آرزوها و نیازهای شما هر چه باشد، شفیلد می‌تواند به شما کمک کند تا در سطح عالی باشید.

بهتر از آن، هر پردیس امکاناتی با فناوری پیشرفته و با مشخصات بالا ارائه می دهد، به این معنی که شما در محیط های پیشرفته با معلمان پیشرو در صنعت خواهید آموخت. سپس پس از یک روز یادگیری، در مراکز تفریحی و اجتماعی دانشگاه که برای کمک به شما در استفاده حداکثری از زندگی دانشگاهی طراحی شده اند، استراحت کنید و دوباره انرژی بگیرید.

اپلای تحصیلی

با نزدیک شدن به پایان سال اول دبیرستان، باید فهرستی از مدارسی را که می خواهید برای آنها درخواست بدهید، نهایی کنید. برای چند مدرسه می خواهید درخواست بدهید بستگی به شرایط شما دارد.

داشتن یک مدرسه پشتیبان همیشه خوب است، اما اگر مطمئن هستید که نمرات و نمرات آزمون مناسب را برای انتخاب مورد نظر خود دارید، ممکن است فقط برای یک کالج درخواست دهید. برعکس، اگر فقط برای مدارس بسیار رقابتی تحصیلی درخواست می دهید، ممکن است بخواهید 8-10 درخواست ارسال کنید. برای اکثر دانش آموزان، چهار یا پنج مدرسه تقریباً تعداد مناسبی است. لیست شما در طول زمان رشد می کند و تغییر می کند، اما خوب است که یک لیست شروع قوی تا فوریه سال جوانی خود داشته باشید.

هنگام آماده شدن برای درخواست در این کالج ها در پاییز سال آخر، مطمئن شوید که همه مواد درخواستی لازم را دارید. هر مدرسه ای نیاز به یک کپی از ریز نمرات دبیرستان شما دارد که می توانید از طریق دفتر سوابق دبیرستان خود آن را درخواست کنید. در زیر چند مورد دیگر وجود دارد که هنگام درخواست باید از آنها مراقبت کنید.

نمرات آزمون

بسیاری از کالج ها نیاز به امتحان ورودی کالج دارند، اگرچه برخی از مدارس اخیراً این شرط را کنار گذاشته اند. دو آزمون رایج کالج ACT و SAT هستند که به دنبال اندازه گیری آموخته های شما در دبیرستان هستند. در حالی که شبیه به هم هستند، دارای برخی تمایزات مهم هستند. تقریباً هر کالجی که نمرات آزمون می‌خواهد به شما امکان می‌دهد نتایج را از ACT یا SAT ارسال کنید، بنابراین تصمیم با شماست – همچنین می‌توانید هر دو را امتحان کنید.

اکثر دانش‌آموزان در اوایل ترم دوم سال تحصیلی خود در آزمون ACT و SAT شرکت می‌کنند، که فرصتی برای شرکت مجدد در آزمون در ماه مه، ژوئن، یا در صورت نیاز در اواخر تابستان، قبل از شروع سال آخر باقی می‌گذارد. بسیاری از دانش‌آموزان همچنین در کلاس‌های آمادگی آزمون شرکت می‌کنند یا از منابع آنلاین رایگان برای مطالعه در ACT یا SAT استفاده می‌کنند.

برخی از مدارس همچنین از شما می خواهند که در آزمون های موضوعی SAT شرکت کنید، که میزان دانسته های شما را در دروس خاصی که در دبیرستان خوانده اید اندازه گیری می کند. اگر دانشگاهی از شما می خواهد که اینها را بگیرید، بهتر است آنها را در پایان سال راهنمایی بگیرید.

توصیه نامه ها

نمرات و نمرات آزمون به کالج می گوید که شما چه آموخته اید، اما آنها با تجربیات فردی شما صحبت نمی کنند. برای رفع این مشکل، بسیاری از کالج‌ها از دانشجویان می‌خواهند که توصیه‌نامه‌هایی را از معلمان خود دریافت کنند که تصویر کامل‌تری از دانش‌آموز ارائه می‌دهد. این حروف به کالج اجازه می دهد تا درک بهتری از شخصیت شما داشته باشد.

 

اپل | بورس

برای انجام پروسه اپلای تحصیلی و کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت sirapply.com مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا