دنیای وب

مدیران شبکه های اجتماعی و نقش آنها در بازاریابی شبکه های اجتماعی


بازاریابی در شبکه های اجتماعی (SMM) چیزی فراتر از یک کلمه یا عبارت است. بازاریابی شبکه های اجتماعی بازاریابی از آینده است. این شرکت ها ، شرکت ها یا اشخاص از اینترنت و فن آوری های ارتباطی موجود استفاده می کنند و از آنها به عنوان ابزاری برای ارسال پیام های مشتری محور استفاده می کنند که همکاری و انتشار ، دستیابی به هدف تبادل نام تجاری و اهداف تجاری را تشویق می کند.
MarketingSherpa چند مطالعه منتشر کرده است که نشان می دهد بسیاری از شرکت ها تلاش خود را به روش سنتی به سمت رسانه های اجتماعی سوق می دهند. اما چرا این شرکت ها موفق تر از تلاش خود در شبکه های اجتماعی هستند و رسانه های سنتی مانند گذشته موفق نبوده اند؟
این علاقه روز افزون به SMM همچنین فرصتی را برای حضور مدیران شبکه های اجتماعی در این نزدیکی ایجاد کرده است.
همه وارد جامعه می شوند. اینها فقط شرکتهای Fortune 500 نیستند ، بلکه شرکتها یا افرادی هستند که محصولات یا خدماتی مانند دندانپزشک ، مکانیک ، نقاش ، برنامه ریز عروسی دارند. افرادی که نیاز فوری دارند اما نمی دانند چگونه رسانه های اجتماعی را تبلیغ کنند ، ممکن است وقت نداشته باشید مشتریان جدیدی در فیس بوک یا توییتر پیدا کنید.
فارستر آماری را منتشر کرده است که نشان می دهد 99٪ از خرده فروشان قصد دارند حضور آنلاین خود را در فیس بوک تا سال 2011 گسترش دهند. در اینجا تقاضای این نوع خرده فروشی وجود دارد. افرادی که از قبل متخصص SMM هستند و سریعتر از صاحبان مشاغل پاسخ می دهند ، از مسیر یادگیری SMM گام برمی دارند.
اما مدیران شبکه های اجتماعی چه کاری انجام می دهند؟ آنها علاوه بر ایجاد و اجرای استراتژی های رسانه های اجتماعی ، دستیار اجرایی برند شما هستند و وظایفی از جمله:
1. حساب توییتر خود را حذف کرده و پیام های اسپم را حذف کنید ، پیام هایی را که برای شما مهم هستند بگذارید. یا مانند روابط با مشتری / کمک ، آنها را برای شخص یا بخش مناسب در شرکت ارسال کنید.
2. وبلاگ نویسی و کلیه فعالیت های مربوط به وبلاگ نویسی و فعالیت های مربوط به نگهداری وبلاگ مانند تأیید و تمیز کردن. و در برخی موارد ، برای مدیران ماهر در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، بهینه سازی وبلاگ و توسعه محتوا.
آنها همچنین با ارسال آنها به سایت های دیگر در زمان های مختلف یا نمایش آنها برای دنبال کنندگان توییتر خود در ساعات مختلف روز ، اطمینان حاصل می کنند که مقالات / محتوای وبلاگ شما از همه بیشتر برخوردار هستند. .
3. از شبکه یا دنبال کنندگان خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. اگر صفحه وب داشته باشید و پیروان شما در توییتر باشند ، در فیس بوک می توانید دوست یا طرفدار خود باشید.
این به تعداد افراد بستگی دارد ، هرچه تعداد افراد در شبکه شما بیشتر باشد افراد پیام های شما را بیشتر می بینند یا می خوانند. مدیران شبکه های اجتماعی افراد را در بین مخاطبان شما پیدا می کنند ، آنها را دنبال یا با آنها تعامل می کنند و سپس روند ایجاد روابط را تسهیل می کنند.
سه کلید موفقیت رشد شبکه شما ، به اشتراک گذاری محتوا و ارتقا مخاطبان شما است.این مشاغل می تواند به مدت نیم ساعت تا 1 یا 2 روز طول بکشد ، بنابراین ممکن است استخدام منظم مثر نباشد. این کار را خودتان انجام دهید یا در یک شرکت برای انجام آن آموزش دهید ممکن است نتایج فوری نداشته باشد یا به دلایل مختلفی باشد. به همین دلیل بهتر است یک متخصص ساده استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد ، سریع نتیجه بگیرید و روی جنبه های مهم شغل خود تمرکز کنید.
چه کسی می گوید هیچ کس نمی تواند از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کند؟ مشاغل و مشاغل و همچنین افرادی که در شبکه های اجتماعی کار می کنند ، مطمئناً می توانند از حالت دوم لذت ببرند. به دنبال یک زندگی خوب برای کسب درآمد با بازی تمام روز در توییتر و فیس بوک هستید!

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا