دنیای وب

مدیریت ایمیل خود قبل از اینکه آن شما را مدیریت کند – نکاتی برای تسلط بر اضافه بار اطلاعات

ایمیل می تواند زندگی شما را تسخیر کند. آنجا ، من آن را گفتم! شما می گویید ، فقط یادداشت ها و پیام های کوچک است. بله ، فقط کلمات هستند ، اما همه آنها با سرعت نگران کننده ای به ما می رسند و همه با هم مخلوط می شوند – خوب ، بد و زشت. ما به عنوان کاسب ، در حال حاضر برای انواع ارتباطات به ایمیل وابسته هستیم و مطمئناً توانایی پرداخت چیز مهمی را نداریم. بنابراین ، چگونه باید ایمیل خود را مدیریت کنیم قبل از اینکه ایمیل ما را مدیریت کند؟ ما در این مقاله به س questionال بسیار مرتبط خواهیم پرداخت.

اول از همه ، اگر فکر می کنید این فقط یک مشکل مدیریت زمان است ، اشتباه می کنید. دقیق تر خواهد بود اگر بگوییم مدیریت اطلاعات مسئله. اطلاعات با چنان سرعتی به سمت ما هجوم می آورند که تقریباً قابل اعتقاد نیست. بعضی روزها احساس می کنم جلوی شلنگ آتش نشانی ایستاده ام و قدرت آن کاملاً روشن است. من در تضاد هستم – من عاشق برقراری ارتباط از طریق ایمیل هستم زیرا سرعت آن بسیار سریعتر از تلفن است و مجبور نیستم چت کنم. اما ، من همچنین احساس می کنم که همگام بودن با آن باعث می شود کار من تمام نشود. برخی مطالعات نشان داده اند که 40٪ روز کاری ما صرف مدیریت ایمیل می شود. این به راحتی قابل قبول نیست!

پس چه می توانیم بکنیم؟

1. حجم گسترده ایمیل را کاهش دهید. – من در اوایل سال جاری از یک کنفرانس برگشتم و تصمیم ریشه ای گرفتم. من حتی نگران نبودم که کوه الکترونیکی انباشته شده باشد حتی نتوانستم برای یک رویداد آموزشی دور شوم. وقتی برای رفتن به خانه سوار هواپیما شدم ، تلفن همراه خود را به “حالت پرواز” تبدیل کردم و تمام ایمیل های بارگیری شده بر روی Blackberry خود را مرور کردم. من چندین ساعت وقت داشتم ، بنابراین یک صفحه گسترده دست ساز درست کردم و توانستم تشخیص دهم که به راحتی مجبور شدم بعضی از این چیزها را رها کنم – حتی چیزهایی که از آنها لذت می بردم. هنگامی که به خانه برگشتم ، از اشتراک 35 وب سایت اطلاعاتی که به طور منظم برای من “چیزهایی” ارسال می کردند ، اشتراک خود را لغو کردم. از آن زمان ، من فکر می کنم حتی آن را بیشتر کاهش داده ام. نه ، ممکن است من ندانم که فروش در Costco and Sears چیست و ممکن است کوپن هایی برای فروشگاه مواد غذایی محلی به راحتی در دسترس نداشته باشم ، اما حداقل دیگر لازم نیست که به آن فکر کنم.

2. آدرس ایمیل “اصلی” خود را فقط برای تجارت ذخیره کنید – اگر آدرس ایمیل دامنه ای مانند JohnDoe (در) MyCompany.com دارید ، از آن فقط برای تجارت استفاده کنید. ایمیل دیگری برای استفاده شخصی دریافت کنید. من جیمیل را به سایر موارد مانند Hotmail یا Yahoo یا AOL توصیه می کنم. دلایل مختلفی وجود دارد که از حوصله این مقاله خارج است ، بنابراین اگر می خواهید می توانید تحقیق خود را انجام دهید ، یا فقط در این مورد به من اعتماد کنید – Gmail راهی است که باید دنبال کنید. من فقط یک آدرس ایمیل جداگانه فقط برای تحقیقات بازاریابی اینترنتی خود دارم ، مانند زمان ثبت نام یا “انتخاب” برای یک گزارش ویژه یا کتاب الکترونیکی برای کسب اطلاعات بیشتر. من قبلاً حساب ایمیل اصلی شغلی خود را بهم می ریختم ، اما بعد از اینکه فهمیدم زندگی ایمیل من غیرقابل کنترل شده است ، زندگی خود را به سه حساب ایمیل جدا کردم.

اینها تنها دو مورد از راههایی است که می توانید ایمیل خود را مدیریت کنید. من دوباره در مورد این موضوع می نویسم ، پس با ما همراه باشید.

من شما را به دیدن وبلاگ شخصی خود دعوت می کنم ، جایی که به طور منظم در آنجا می نویسم و ​​نکاتی برای زندگی و تجارت ارائه می دهم. http://www.jeannekolenda.com

با تشکر از شما برای خواندن

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا