دنیای وب

مدیریت برند آنلاین – 5 مزایای فیلم های ویروسی

فیلم ویروسی در عین حال سرگرم کننده ترین و سرگرم کننده ترین مؤلفه بازاریابی آنلاین است. بیایید هوا را به سرعت تصفیه کنیم: هیچ کس نمی تواند با موفقیت به شما قول ویدیویی ویروسی دهد. شروع کنید فیلم های ویروسی کار می کنند زیرا مخاطب آن را دوست دارد و آن را برای افراد دیگر ارسال می کند. اگر مخاطب به این نتیجه نرسد ، فیلم پخش نمی شود و هیچ چیزی برای تضمین پاسخ مورد نظر شما وجود ندارد.

با این حال ، هر دلیلی برای ادامه تولید محتوای ویدیویی با هدف گسترش ویروسی وجود دارد. از نظر نسبت سرمایه گذاری به ارزش ، فیلم های ویروسی یکی از اقتصادی ترین تلاش هایی است که یک برند می تواند برای خودش بسازد. اگر یک ویدیو وجود دارد که شما تولید می کنید که به اعصاب برخورد می کند و به سرعت در حال گسترش است ، بنابراین مارک خود را به دنیای خوبی تبدیل می کنید. بیایید در مورد موفقیت یک سری ویروسی خاص برای دیدن برخی از مزایای موجود در این روش برندسازی فکر کنیم.

مزیت 1 – خنده دار و واقع بینانه

Blendtech شرکتی است که دارای یک مدل تجاری نسبتاً ساده است: فروش میکسر به قدری قدرتمند و قابل اطمینان است که هر چیزی را که می خواهید در آن خراب کنید. داستان موفقیت شرکت بزرگ با “آیا این ادغام خواهد شد؟” آمده است. یک سری از میکسر پر قدرت جدید او. فیلم ها ساده هستند: یک مرد دوستانه و دوست داشتنی چیز غیرمنتظره و گران قیمت را در مخلوط کن قرار داده و آن را به ترکیبات خود تبدیل می کند.

در فیلم های قدرتمند و خلاصه ، Blendtech به اثبات رساند که از بین بردن وسایل الکترونیکی گران قیمت در مخلوط کن سرگرم کننده است و اینکه میکسر فوق العاده قدرتمند بودند. واکنش فوری مردم ، به منظور “آیفون مختلط!” و “من یکی از این میکسرها را می خواهم.”

بنابراین یک فیلم خوب می تواند اطلاعاتی راجع به محصول شما به روش قانع کننده و هیجان انگیز کسب کند که قابل بحث نیست.

مزیت 2 – ارزان ، ارزان و ارزان

فیلم ویروسی مقرون به صرفه. هزینه های بسیاری از فیلم ها بویژه برای تبلیغات تلویزیونی در ساعات عمده بازاریابی بسیار زیاد است. فقط درمورد میزان سرمایه گذاری قابل توجه در وسط تجارت بازی Super Bowl فکر کنید.

از طرف دیگر ، تبلیغات Blendtech با بودجه بسیار کمی فیلمبرداری می شود: شاید 500 دلار برای یک دوربین فیلمبرداری با کیفیت مناسب ، دوربین های شفاف مناسب و مخلوطی که این شرکت در آن می فروشد و هر هزینه ای که برای اسباب بازی هفته داشته باشد. اگر آیفون Blendtech تخریب شده است ، بسته به محل دریافت آن ، 600 دلار بگویید. در هر صورت ، هزینه های تولید فیلم ممکن است از چند هزار دلار تجاوز نکند ، و این در خارج از کشور است.

مزیت 3 – انتقال رایگان

هنگامی که ویدیو را پخش و پخش می کنید ، و مردم آن را لذت بخش می کنند ، دیگر لازم نیست تلاش خود را برای ادامه کار اختصاص دهید. اگر این استخوان خنده دار مانند فیلم Blendtech برخورد کند ، مردم آن را به طور مکرر به همه کسانی که می توانند نشان دهند ، زیرا می خواهند دیگران را ببینند که بخندند و از آن لذت ببرند. فقط مطمئن شوید این فیلم حاوی یک لینک YouTube یا یک فیلم سفارشی است که افراد می توانند به آن مراجعه کنند.

مزیت 4 – تخصص

آیا تاکنون به بیشتر تبلیغات نگاه کرده اید؟ این کاملاً عمومی است و به نظر می رسد شبکه های خود را به صورت گسترده در حال پخش می کند. این امر به ویژه در مورد تجارت ها صادق است ، که سعی می کنند تمام بشریت را در کسری قرار دهند که نتواند پله های خود را پر کند ، غذای آنها را قطع کند یا خانه های خود را بدون کمک برخی از وسایل خرد آلود تمیز کند. نتیجه بی تفاوتی است. از طرف دیگر ، یک فیلم ویروسی خوب به شما امکان می دهد همه این موارد را نادیده بگیرید و تلاش های خود را به ویژه در رسیدن به مخاطب خاص متمرکز کنید. نگاهی به Blendtech – آنها می خواستند به دنبال افرادی باشند که یک مخلوط کن خوب و قدرتمند را می خواستند. آنها تبلیغی را ساختند که هیچ کاری انجام نمی دهد ، بلکه قدرت و کارآیی مخلوط کن را تقویت می کند و این کار را به طرز شگفت آور و اعتصابی انجام می دهد.

مزیت 5 – سرگرمی

همانطور که بحث کردیم ، مهمترین مؤلفه موفقیت کمپین Blendtech کیفیت سرگرم کننده آن است. مردم فیلم ها را تماشا می کردند زیرا می خواستند ببینند کسی این فناوری را خراب می کند که صدها نفر دیگر ممکن است هنوز در انتظار باران باشند. تبلیغات کوتاه ، جالب ، خنده دار و هیجان انگیز بود.

در حال حاضر ، یک اثر مرتبط است. واقعیت مخلوط کن را در نظر بگیرید: آیا این واقعاً سرگرم کننده است؟ آیا واقعاً از آن استفاده می کنید تا دستگاه های الکترونیکی خود را خنثی کنید یا در باغ باقیمانده یک قلاب را ریخته باشید؟ با این حال ، حتی اگر مشتریان Blendtech هیچ یک از این کارها را انجام ندهند ، آنها هنوز هم هنگام استفاده از مخلوط کن برای خرد کردن یخ های سرسام آور برای daiquiri فکر می کنند در مورد آن بسیار تحسین برانگیز هستند.

با انتشار یک فیلم سرگرمی خوب که خیلی سریع پخش می شود ، شما به طور ضمنی می نویسید که برند شما سرگرم کننده و خلاق است. طرفداران شما می خواهند ببینند چه چیزی در آینده خواهد بود ، می خواهند لحظات مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. مهمتر از همه ، آنها می خواهند که این کالا به فروش برسد زیرا خیلی خنده دار است.

بنابراین ، در حالی که ما باید یک بار دیگر تکرار کنیم که هیچ چیز در جهان نمی تواند موفقیت ویدئویی ویروسی شما را تضمین کند ، هر دلیلی وجود دارد که بخشی از تلاشهای بازاریابی خود را به ساخت فیلم های سرگرم کننده و آموزنده اختصاص دهید که می تواند تصور مخاطب هدف شما را به خود جلب کند. تنها موفقیت شما در گسترش برند شما به روشی مناسب است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا