دنیای وب

مدیریت شبکه های اجتماعی: کلید شما برای فروش بیشتر و شادتر شدن مشتریان است

شرکتهای موفق امروزی از اینترنت برای ایجاد “آگاهی از برند” در بین مشتریان هدف خود و ترغیب آنها به خرید محصولات و خدمات استفاده می کنند. در این عصر بهره برداری از اینترنت ، این وب سایت به یک وب سایت ایده آل واسطه تبدیل شده است که در آن پیام های مقرون به صرفه شما می تواند به مشتریان هدف شما برسد.

به جای اعتماد به تلویزیون ، مجلات یا روزنامه ها ، می توانید طی چند دقیقه پیام های سودآوری ارسال کنید – برخلاف ساعت ها ، روزها یا حتی هفته ها که از طریق رسانه های دیگر مشتری را جذب می کنند. با این حال ، برای اطمینان از قوی بودن ارتباطات تجاری و انتقال درخواست های مناسب و خرید ، باید از یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی با ساختار مناسب استفاده کنید. این سیستم به شما کمک می کند تا از اثربخشی تبلیغات خود در وب سایت های تجاری اطمینان حاصل کنید ، مشتری و محبوبیت برند خود را تقویت کنید.

با پیاده سازی مدیریت موثر رسانه های اجتماعی ، از ارسال پیام هایی که پاسخ های مورد نظر را به دنبال ندارند ، خودداری می کنید. به این ترتیب ، شما استراتژی های تبلیغات و بازاریابی را با دقت در وب سایت های اجتماعی مدیریت می کنید و از نادیده گرفتن پیام ها جلوگیری می کنید. با توجه به این نکته ، “تجزیه و تحلیل” رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند رفتار ، نگرش و ترجیحات مشتریان هدف خود را تعریف کنید. با بررسی وب سایت های اصلی – فیس بوک ، توییتر و LinkedIn – خواهید فهمید که مشتریان بالقوه شما بیشتر از چه سایت هایی بازدید می کنند و نظرات آنها درباره محصولات یا خدمات شما را کشف خواهید کرد.

این امر بینشی در مورد میزان پاسخگویی برند شما ایجاد می کند ، و همچنین شما را از هرگونه شکایتی که مشتریان ممکن است مطرح کنند مطلع می کند. وقتی کاملاً از ترجیحات و گزینه های مشتریان هدف خود آگاهی داشته باشید ، بهتر آماده تغییر نام تجاری و حل انتقاداتی که مشتریان متوجه می شوند می شوید. همچنین متوجه خواهید شد که مدیریت موثر شبکه های اجتماعی باعث افزایش محبوبیت برند و همچنین اندازه مشتری شما خواهد شد. به طور خلاصه ، مدیریت موثر رسانه های اجتماعی این اطمینان را می دهد که شما از بهترین مزایای تبلیغاتی وب سایت های تجاری بهره مند می شوید.

از طرف دیگر ، ممکن است یاد گرفته باشید که تبلیغ خود یا یک شرکت به خصوص در مورد دسترسی به فیس بوک و توییتر زمان زیادی می برد ؛ دو مورد از بیشترین وب سایت هایی که در اینترنت بیشترین قاچاق را دارند. بسیاری از کسانی که سعی در استفاده از این سایت ها برای تجارت دارند ، نحوه استفاده مناسب از آنها را نمی دانند و غالباً ناامید شده و دیگر دست از تلاش بر نمی دارند. با این حال ، باز هم رویکردی وجود دارد که به حل این معضل کمک می کند و این کار به سادگی استخدام شخصی برای “مراقبت” از حساب های فیس بوک و توییتر شما از طریق مدیریت رسانه های اجتماعی است.

مدیریت موثر شبکه های اجتماعی تجارت شما و این فرد را راهنمایی می کند و به طراحی و توسعه صفحات وب تعاملی برای سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر کمک می کند. مدیریت رسانه های اجتماعی همچنین به شما کمک می کند تا طرفداران و دوستان بتوانید با آنها ارتباط برقرار کرده و همچنین به ارتباطات روزمره با “پیروان” کمک کنید. به علاوه ، شما را از ایجاد پست و توییت های روزانه معاف می کند و یک صرفه جویی در وقت عالی خواهد بود.

یک ارائه دهنده مدیریت رسانه های اجتماعی همچنین ممکن است فناوری های تبلیغاتی و بازاریابی را ایجاد کند که از حساب های Facebook و Twitter شما پشتیبانی می کنند و در “دنیای ویروسی موفقیت” منفجر می شوند. این به شما پیشنهاداتی می دهد که چگونه می توانید صفحه فیس بوک و حساب توییتر خود را در “سیاره فراتر از اینترنت” تبلیغ کنید. ارائه دهنده مدیریت رسانه های اجتماعی مفاهیمی مانند چاپ صفحات فیس بوک و توییتر روی رسیدهای شما و گرفتن برچسب روی دیوارهای شما را با استفاده از ورود به سیستم “مطابق با ما” در پایین توضیح دهید. این پیشنهادات ساده و در عین حال موثر هستند و ارائه دهنده مدیریت رسانه های اجتماعی شما مشاوره های خلاقانه تری را ارائه می دهد.

به طور کلی بازاریابی در شبکه های اجتماعی به فرآیند به دست آوردن ترافیک وب از طریق شبکه های اجتماعی مختلف اشاره دارد. این یک برنامه است که محتوای چشمگیری ایجاد می کند و تعداد زیادی از خوانندگان را که این پیام ها را با دیگران به اشتراک می گذارند جذب می کند. به عبارت دیگر ، اطلاعات قابل اعتماد معمولاً از اشخاص ثالث به دست می آیند ، نه از شرکت های درگیر.

رسانه های اجتماعی در واقع واسطه هایی هستند (یا “تونل های اطلاعاتی”) که برای هر کسی با اتصال به اینترنت در دسترس است و از طریق آنها ارتباطات کلامی و تصویری جریان دارد. در نتیجه ، این نوع بازاریابی سود و تسخیر بازار بزرگی است که در اینترنت فعالیت می کند. در واقع ، بستر اینترنت به یکی از م effectiveثرترین و کم هزینه ترین قسمت های ترکیب بازاریابی که در فضای کسب و کار امروز وجود دارد تبدیل شده است.

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا ، استفاده از تلفن همراه ارزش مدیریت شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد. بیشتر این ابزارها با قابلیت های شبکه نصب می شوند و کاربران تقریباً از طریق شبکه ها و سلول های عمومی خود اعلان های تقریباً هر رویداد را دریافت می کنند. به دلیل این پدیده ، تعداد افرادی که از محصول یا خدمات شما مطلع شده اند طی یک دهه گذشته یا همین حدود دو برابر شده است.

این اتصال بدون وقفه به شبکه های جامعه نشانه دیگری است که نشان می دهد شرکت ها و کارآفرینان همچنان در دسترس بودن محصولات و خدمات خود به مشتریان را به مشتریان یادآوری می کنند. علاوه بر تبلیغات ، بسیاری از شرکت ها کد QR یا کد ‘QR’ را در کنار محصولات خود قرار می دهند. این “بارکد” بصری افراد را قادر می سازد از طریق تلفن های هوشمند خود به وب سایت های شرکت و خدمات آنلاین دسترسی داشته باشند.

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها یک برنامه QR را به برنامه های تبلیغاتی خود اضافه می کنند و از ترافیک غیرقابل تصوری خبر می دهند. در حقیقت ، گزارش هایی مبنی بر استفاده از این برنامه در کارزارهای اخیر ریاست جمهوری وجود دارد و نامزدها با استفاده از این استراتژی طیف وسیعی از حامیان را که “شیوه ها و سیاست های پیشنهادی خود را به آنها” می فروشند ، در می آورند. اگر این استراتژی ساده با دسترسی سیاستمداران به رای دهندگان بیشتر و افزایش پایگاه های پشتیبانی آنها کار کند ، باید در محیط کسب و کار نیز مقرون به صرفه باشد.

اکثر شرکت ها همچنین سیستم های وبلاگ نویسی را به موجودی شبکه های اجتماعی خود اضافه کرده اند. افراد بی شماری روزانه به چنین وبلاگ هایی دسترسی پیدا می کنند و این شانس ایجاد آگاهی از محصولات و خدمات جدید را در بازار افزایش می دهد. وبلاگ نویسی برای ایجاد توصیفات مفیدتر و طولانی تر از محصولات و خدمات برای مشتریان بالقوه و هدفمند کردن بازار ایده آل شما ایده آل است. بیشتر بینندگان برای خواندن وبلاگ “مشترک شدن” را انتخاب کرده اند ، بنابراین علاقه وجود دارد. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان هوشمند ممکن است توصیفات مشتری را در وبلاگ های خود قرار دهند ، که همچنین باعث افزایش اثربخشی و اعتبار می شود.

بازاریابی شبکه های اجتماعی از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات مهمی را در رابطه با علاقه و عدم علاقه مشتری و همچنین پیشنهادهای “مستقیم” برای بهبود محصول یا خدمات در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد. این بستر ایده آل برای ایجاد مخاطبان هدفمند برای شرکت ها و کارآفرینان است ، زیرا افراد همیشه در این وب سایت ها به راحتی در دسترس هستند. که در اصل به این معنی است که شرکت ها نیازی به دور از بهترین بازار هدف ندارند. علاوه بر این ، این شبکه ها افراد را از اقشار مختلف جامعه فراهم می کنند ، که همچنین شانس یافتن مشتری های مناسب را که علاقه مند به محصولات یا خدمات خاص به بازار هستند ، افزایش می دهد.

رسانه های اجتماعی در حال حاضر نقشی حیاتی در بهبود تصاویر تجاری و افزایش بازده سرمایه گذاری آنها دارند. رقابت بین شرکت ها و خدمات به طرز چشمگیری تشدید شده است و بازاریابی موثر ابزار اصلی است که از طریق آن یک شرکت می تواند بر شرکت دیگر نفوذ کند.

بدون تبلیغات مناسب و جذب متفکرانه ترکیب بازاریابی ، نمی توانید در مورد مشتریان خود آگاهی از نام تجاری خود ایجاد کنید. دیگر دوران محدود محصولات و خدمات موجود در بازار ، زمانی که مشتریان هر یک از شهادت های “دهان به دهان” و بیشترین تبلیغات را می دانستند ، گذشته است.

امروزه صدها محصول و خدمات در سطح جهانی در بازار وجود دارد. با این حال ، ارتقا فقط برای کسانی که از طریق مدیریت موثر رسانه های اجتماعی پیشگام هستند و بهترین بازده را در سرمایه گذاری شرکت در بازاریابی کسب می کنند ، کافی خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا